Загубих останалата част от търпението си. Всеки ден те казват едно и също нещо ... проблеми ... те ще се свържат с техническия екип. По-добре би било да се каже, че те не искат да плащат.
I lost the rest of my patience. Every day they say the same thing ... problems ... they will contact the technical team. It would be better to say that they do not want to pay.
Perdi o resto da paciência. Todos dias dizem o mesmo .. problemas.. vão contactar a equipa técnica. Melhor seria dizerem que não querem pagar.
„проблемът не е, че няма да получите парите, а по-скоро въпросът„ кога "
Съжалявам, но това направи смях 😀
Единственото хубаво нещо е, че те не отричат, че сте спечелили парите честно и квадратно.
"the problem is not that you will not receive the money, it's rather an issue of "when"
I'm sorry, but this made be laugh 😀
The only good thing is that they don't deny you won the money fair and square.
Да, имам приятел. Но преди 12 дни днес. И не плащайте
Yes, I got a friend. But 12 days ago today. And don't pay
Sim ganhei amigo. Mas 12 dias faz hoje. E não pagam
Тъй като подадохте жалбата тук на нашия уебсайт, нека видим дали ще успеем да я ускорим. Както и да е, това, което ви пишат за голям обем печалби, е пълна глупост според мен. Просто не може да отнеме толкова време, за да ви изпрати печалбата.
Since you submitted the complaint here on our website, let's see if we manage to speed it up. Anyway, what they write to you about high volume of winnings is complete bullshit in my opinion. It simply can't take so long to send you the winnings.
Благодаря приятелю .. ако не могат да платят 200 € е по-добре да затворят казиното. Те винаги пишат оправдания
Thanks buddy .. if they can't pay 200 € it is better to close the casino. They always write excuses
Obrigado amigo.. eles se não conseguem pagar 200€ é melhor fecharem o casino. Andam sempre a escrever desculpas
Четох съобщенията това, което виждам, че се оправдавате безсмислено, просто трябва да ви кажа, че проверката на документите е била отхвърлена, трябва да бъдете търпеливи и да продължите да настоявате, тъй като това, което сте спечелили, е справедливо и ви принадлежи.
I read the messages what I see that you are making meaningless excuses, you just need to be told that the verification of documents was rejected, you have to be patient and keep insisting since what you won was fairly and belongs to you.
lei los mensajes lo que veo que te esta poniendo escusas sin sentido solo falta que te digan que la verificación de documentos fue rechazada toca tener paciencia y seguir insistiendo ya que lo que ganaste fue de manera justa y te pertenece
Документите ми са приети приятелю. От много дни ... печелех парите честно ... изпращаха съобщения, за да се оправдаят, че не плащат ... и минаха 14 дни.
My documents are accepted friend. For many days now ... I have earned the money honestly ... they have been sending messages to make excuses for not paying ... and it has been 14 days.
Os meus documentos estão aceites amigo . Há muitos dias já.. ganhei o dinheiro honestamente.. eles é que vêm enviando mensagens a dar desculpas para não pagar .. e já lá vão 14 dias.
Единственият добър знак засега е фактът, че те не отричат, че трябва да вземете парите. Но не разбирам защо отнема 2 седмици за изпращането му чрез Skrill.
The only good sign so far is the fact that they don't deny you should get the money. But I don't understand why it takes 2 weeks to send it via Skrill.
Заявката все още е в очакване. И не мисля, че ще се промени от там. Те просто се оправдават и още извинения.
The request is still pending. And I don't think it will change from there. They just make excuses and more excuses.
Pois é que o pedido continua pendente. E acho que não muda dali. Só me dão desculpas e mais desculpas.
Здравей Пинто,
Всъщност се чувствам по същия начин в казино Samosa.
Проверка преди 3 месеца, всичко ок.
Що се отнася до изплащанията, трябва да се представят хиляди документи.
Правиш всичко добре и след това идва ах, все още имаме нужда от това и това,
наистина досадно. Говоря за казино с оператор N1!
Това изглежда като новата измама за по-високи изплащания!
LG
Ратцепуц
Hello Pinto,
I actually feel the same way at Samosa Casino.
Verification 3 months ago, everything ok.
When it comes to payouts, what feels like thousands of documents should be submitted.
You do everything well and then comes ah, we still need this and that,
really annoying. I'm talking about an N1 operator casino!
That seems like the new scam for higher payouts!
LG
Ratzeputz
Hallo Pinto,
ähnlich geht es mir tatsächlich bei Samosa Casino.
Verifizierung vor 3 Monaten, alles ok.
Wenn es um Auszahlungen geht sollen gefühlte tausende Dokumente eingereicht werden.
Das machste dann auch noch brav alles und dann kommt ah, wir brauchen nun doch noch das und jenes,
voll nervig. Ich spreche hier von einem N1 Betreiber Casino!
Das scheint die neue Masche bei höheren Auszahlungen zu sein!
LG
Ratzeputz
Съжалявам, че чух за вашата трудност. Тук не ме питат за нищо повече ... те просто казват, че това е проблем на техническия екип, тогава вече е във финансовия отдел. И още хиляда и едно извинение ..
I'm sorry to hear of your difficulty. Here I am not asked for anything more ... they simply say that it is a problem of the technical team, then it is already in the finance department. And a thousand and one more apologies ..
Lamento saber da sua dificuldade. Aqui não me pedem mais nada.. simplesmente dizem ser problema da equipa tecnica , depois já é do departamento de finanças. E mais mil e uma desculpas..
Съжалявам, че чух за вашата трудност. Тук не ме питат за нищо повече ... те просто казват, че това е проблем на техническия екип, тогава вече е във финансовия отдел. И още хиляда и едно извинение ..
I'm sorry to hear of your difficulty. Here I am not asked for anything more ... they simply say that it is a problem of the technical team, then it is already in the finance department. And a thousand and one more apologies ..
Lamento saber da sua dificuldade. Aqui não me pedem mais nada.. simplesmente dizem ser problema da equipa tecnica , depois já é do departamento de finanças. E mais mil e uma desculpas..
Замислих се. но времето щеше да започне отначало ... и вече е 16 дни. Не ми се чака толкова много дни
I thought about it. but the time was going to start all over again ... and it's already 16 days. I don't feel like waiting for so many days
Pensei nisso. mas ia começar o tempo tudo de novo.. e já são 16 dias. Não me apetece esperar outros tantos dias
Днес разговарях с моя колега за вашия случай и той ми каза, че вече е изпратил имейл до контакта, който имаме в казиното, но те все още не са отговорили на него 😕
I talked to my colleague about your case today and he told me that he already sent an email to the contact we have in the casino, but they still haven't replied to it 😕
Както и да е, оценявам вашето търпение и помощ на приятел. Не отмених оттеглянето. Но загубих малко търпение с тях. И ги изпратих на вечеря с парите си 🙂
Anyway I appreciate your patience and help friend. I did not cancel the withdrawal. But I lost a little patience with them. And I sent them out to dinner with my money 🙂
De qualquer maneira agradeço a sua paciência e ajuda amigo. Eu não cancelei o levantamento. Mas perdi um pouco a paciência com eles. E mandei eles irem jantar com o meu dinheiro 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.