ФорумОбщи дискусии свързани с хазартИнтензивно изплащане на казиното

Интензивно изплащане на казиното (страница 2)

преди 3 години от Pinto88n
|
11561 преглеждания 44 отговора |
|
1 2 3
Добавете пост
преди 3 години

file U filefile

Автоматичен превод:
преди 3 години

Загубих останалата част от търпението си. Всеки ден те казват едно и също нещо ... проблеми ... те ще се свържат с техническия екип. По-добре би било да се каже, че те не искат да плащат.

Автоматичен превод:
Pinto88n
преди 2 години
„проблемът не е, че няма да получите парите, а по-скоро въпросът„ кога "

Съжалявам, но това направи смях 😀

Единственото хубаво нещо е, че те не отричат, че сте спечелили парите честно и квадратно.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Да, имам приятел. Но преди 12 дни днес. И не плащайте

Автоматичен превод:
преди 2 години

file Прочетох това съобщение 6 пъти. Винаги е едно и също

Автоматичен превод:
Pinto88n
преди 2 години

Тъй като подадохте жалбата тук на нашия уебсайт, нека видим дали ще успеем да я ускорим. Както и да е, това, което ви пишат за голям обем печалби, е пълна глупост според мен. Просто не може да отнеме толкова време, за да ви изпрати печалбата.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Благодаря приятелю .. ако не могат да платят 200 € е по-добре да затворят казиното. Те винаги пишат оправдания

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Четох съобщенията това, което виждам, че се оправдавате безсмислено, просто трябва да ви кажа, че проверката на документите е била отхвърлена, трябва да бъдете търпеливи и да продължите да настоявате, тъй като това, което сте спечелили, е справедливо и ви принадлежи.

Автоматичен превод:
diezcar
преди 2 години

Документите ми са приети приятелю. От много дни ... печелех парите честно ... изпращаха съобщения, за да се оправдаят, че не плащат ... и минаха 14 дни.

Автоматичен превод:
Pinto88n
преди 2 години

Единственият добър знак засега е фактът, че те не отричат, че трябва да вземете парите. Но не разбирам защо отнема 2 седмици за изпращането му чрез Skrill.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Заявката все още е в очакване. И не мисля, че ще се промени от там. Те просто се оправдават и още извинения.

Автоматичен превод:
Pinto88n
преди 2 години

Здравей Пинто,

Всъщност се чувствам по същия начин в казино Samosa.

Проверка преди 3 месеца, всичко ок.

Що се отнася до изплащанията, трябва да се представят хиляди документи.

Правиш всичко добре и след това идва ах, все още имаме нужда от това и това,

наистина досадно. Говоря за казино с оператор N1!

Това изглежда като новата измама за по-високи изплащания!

LG

Ратцепуц

Автоматичен превод:
Ratzeputz
преди 2 години

Съжалявам, че чух за вашата трудност. Тук не ме питат за нищо повече ... те просто казват, че това е проблем на техническия екип, тогава вече е във финансовия отдел. И още хиляда и едно извинение ..

Автоматичен превод:
преди 2 години

file седем или 8 модератори ми казват същото. Но днес чакайте 16 дни ..

Автоматичен превод:
преди 2 години

Съжалявам, че чух за вашата трудност. Тук не ме питат за нищо повече ... те просто казват, че това е проблем на техническия екип, тогава вече е във финансовия отдел. И още хиляда и едно извинение ..

Автоматичен превод:
преди 2 години

Мисля, че може би промяната на метода за изтегляне би помогнала?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Замислих се. но времето щеше да започне отначало ... и вече е 16 дни. Не ми се чака толкова много дни

Автоматичен превод:
Pinto88n
преди 2 години

Днес разговарях с моя колега за вашия случай и той ми каза, че вече е изпратил имейл до контакта, който имаме в казиното, но те все още не са отговорили на него 😕

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Както и да е, оценявам вашето търпение и помощ на приятел. Не отмених оттеглянето. Но загубих малко търпение с тях. И ги изпратих на вечеря с парите си 🙂

Автоматичен превод:
преди 2 години

file 17 дни

Автоматичен превод:
преди 2 години

22 дни ..

Автоматичен превод:
1 2 3

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини