ФорумОбщи дискусии свързани с хазартИнфинити казино проверка

Инфинити казино проверка

преди 5 дни от 4j5vpnvvyw
|
308 преглеждания 7 отговора |
|
Добавете пост
преди 5 дни

Добър вечер, казино Infinity иска от мен идентификация на акаунта, прие всичките ми документи с изключение на историята на транзакциите с картата. Моята карта е виртуалната версия на Revolut и когато отида да направя извлечение, тя ми дава копие от движенията на цялата сметка, а не само на картата. което иска, затова го отхвърля. Ако някой е верифицирал с виртуална карта revolut и знае как да го направи, моля, помогнете

благодаря

Автоматичен превод:
преди 4 дни

За първи път чувам за казино, което изисква история на транзакциите. Предполагам, че просто иска картата да бъде потвърдена.

Опитайте го:

1. Отворете Revolut

2. Щракнете в горния ляв ъгъл на името или снимката.

3. Изберете "акаунт" --> "документи" --> "общи" --> "проверка на карта"

4. Изтеглете файла в pdf формат и го изпратете на казиното за проверка.

А ако искате да видите историята на транзакциите, направени с виртуална карта, трябва само да я изберете от менюто с карти. Отдолу ще се визуализират всички транзакции, направени с избраната карта.


Надявам се това да ви помогне.

Автоматичен превод:
преди 5 дни

Добър вечер, казино Infinity иска от мен идентификация на акаунта, прие всичките ми документи с изключение на историята на транзакциите с картата. Моята карта е виртуалната версия на Revolut и когато отида да направя извлечение, тя ми дава копие от движенията на цялата сметка, а не само на картата. което иска, затова го отхвърля. Ако някой е верифицирал с виртуална карта revolut и знае как да го направи, моля, помогнете

благодаря

Автоматичен превод:
преди 4 дни

хей Виждам, че DjDero го е описал доста добре. 👌

Моля, уведомете ни дали е било успешно.

Автоматичен превод:
преди 4 дни

За първи път чувам за казино, което изисква история на транзакциите. Предполагам, че просто иска картата да бъде потвърдена.

Опитайте го:

1. Отворете Revolut

2. Щракнете в горния ляв ъгъл на името или снимката.

3. Изберете "акаунт" --> "документи" --> "общи" --> "проверка на карта"

4. Изтеглете файла в pdf формат и го изпратете на казиното за проверка.

А ако искате да видите историята на транзакциите, направени с виртуална карта, трябва само да я изберете от менюто с карти. Отдолу ще се визуализират всички транзакции, направени с избраната карта.


Надявам се това да ви помогне.

Автоматичен превод:
преди 4 дни

Благодаря ви за помощта. Наистина се оценява.

Вярвам, че използвате Revolut много, ако сте толкова запознати с него. Бихте ли го препоръчали в онлайн казина?

Автоматичен превод:
DjDero
преди 4 дни

Добър вечер, аз съм същият потребител, току-що загубих акаунта си,

той също ме помоли за проверка на картата и вие също ме помолихте за снимката, която ви изпращам file Опитах се да й изпратя един с изтегляне от Revolut, но не го приеха


Автоматичен превод:
dhksbegiga
преди 4 дни

Колко транзакции имате в казиното?

Ако има само една транзакция, направете следното:

1. Отворете Revolut

2. Под наличния баланс ще видите последните транзакции. Изберете „виж всички"

3. Намерете транзакцията към казиното и я изберете. Срещу полето за извлечение натиснете "изтегляне"


Ако има повече от една транзакция, свържете се с поддръжката на Revolut. Те ще изготвят необходимия документ.


И не разбрах защо загуби акаунта?

Автоматичен превод:
преди 4 дни

Добър вечер, аз съм същият потребител, току-що загубих акаунта си,

той също ме помоли за проверка на картата и вие също ме помолихте за снимката, която ви изпращам file Опитах се да й изпратя един с изтегляне от Revolut, но не го приеха


Автоматичен превод:
преди 4 дни
Преведено на английски:


Вашият акаунт изисква потвърждение


• История на транзакциите Очаква се одобрение


Коментирайте


Моля, предоставете ни история на вашите транзакции за периода от 20.08.2024 г. до 20.09.2024 г., показваща всички входящи и изходящи транзакции, включително депозити към нас


Вашият документ се преглежда. Ще бъдете информирани за резултатите възможно най-скоро.
Автоматичен превод:
преди 4 дни

Добър вечер, аз съм същият потребител, току-що загубих акаунта си,

той също ме помоли за проверка на картата и вие също ме помолихте за снимката, която ви изпращам file Опитах се да й изпратя един с изтегляне от Revolut, но не го приеха


Автоматичен превод:
преди 4 дни

здравей

според нашата система вашият акаунт не е напълно регистриран, изглежда. Най-вероятно защото сте синхронизирали идентификационните си данни с Apple Account, без да уредите останалото. Бих искал да ви помогна, ако нямате нищо против.

Бихте ли ми изпратили имейл на community@casino.guru дайте обяснение какво сте загубили, моля?

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини