Здравейте,
трябва да се съсредоточите върху това, което сега не е наред с документа на първо място. Свържете се с казиното и потърсете решението, това е най-лесният начин. Много по-добре, отколкото да чакате оплакването да се развие, честно казано.
„Ако вашият акаунт е бил успешно потвърден, вашата история на игрите е проверена, вашето теглене е одобрено от казиното и все още не сте получили печалбите си до 14 дни от заявката за теглене , ние ще се намесим и ще направим всичко възможно, за да ви помогнем.
Благодаря ви предварително за търпението и разбирането."
Кажи ми как върви.
Hello,
you should focus on what is now wrong with the document in the first place. Contact the casino and seek the solution, this is the easiest way. Far better than waiting for the complaint to develop, to be honest.
"If your account has been successfully verified, your game history checked, your withdrawal approved by the casino, and you still haven't received your winnings by 14 days since requesting the withdrawal, we will intervene and do our best to help you.
Thank you in advance for your patience and understanding."
Let me know how it goes.
Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод: