ФорумОбщи дискусии свързани с хазартhell spin не иска да приеме моето доказателство за плащане, за да мога да тегля

hell spin не иска да приеме моето доказателство за плащане, за да мога да тегля

преди 1 година от luismikael31
|
2094 преглеждания 5 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

Не мога да изтегля парите си, не поставих бонус за депозит и те поискаха доказателство за депозита, изпратих го, но те не го валидират

Автоматичен превод:
преди 1 година

Опитвам се да изтегля 530 реала и това казино се опитва да ме ограби


Автоматичен превод:
преди 1 година

това е гадно..... надявам се скоро да разрешите проблема и да получите парите си

Автоматичен превод:
luismikael31
преди 1 година

Здравейте, имате ли идея какво може да не е наред с вашето доказателство за плащане? Казиното комуникира ли с вас сега? Видях, че вече сте подали жалба, какво е наред, но имайте предвид, че даваме на казината 14 дни, за да потвърдят сметката на играча и да продължат тегленето, преди да се намесим в случая. Моля, коя е държавата, в която живеете и от коя държава сте се регистрирали? Според нашата информация, това казино не приема играчи от Бразилия, както можете да видите тук на уебсайта на казиното . Прочетохте ли внимателно техните T&C? Това казино има лоша репутация чрез рейтинга на Casino Guru 😕. Бих бил по-внимателен, когато избирам друго казино следващия път.

file

Автоматичен превод:
luismikael31
преди 1 година

Здравейте,

трябва да се съсредоточите върху това, което сега не е наред с документа на първо място. Свържете се с казиното и потърсете решението, това е най-лесният начин. Много по-добре, отколкото да чакате оплакването да се развие, честно казано.

„Ако вашият акаунт е бил успешно потвърден, вашата история на игрите е проверена, вашето теглене е одобрено от казиното и все още не сте получили печалбите си до 14 дни от заявката за теглене , ние ще се намесим и ще направим всичко възможно, за да ви помогнем.

Благодаря ви предварително за търпението и разбирането."

Кажи ми как върви.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Леле, виждам подобни неща все по-често във форума. Уведомете ме, ако сте успели да разрешите проблема. Стискам палци

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини