Изглежда като добър пряк път 😀
Питали ли сте за този „сблъсък с депозити"? Бих искал да чуя обяснението. Трябва да има някои изключения, само за тези случаи.
It seems like a good shortcut 😀
Have you asked about this "deposit collision"? I'd love to hear the explanation. There must be some exceptions, just for these cases.
Ето защо мисля, че те попадат под една и съща организация-чадър Global Games Tech Group, същото t@Cs, същото разположение на казино игрите, фактът, че са получили моето име и имейл адрес, въпреки че твърдят, че са регистрирани в Австралия. Въпреки че не приемат играчи от Обединеното кралство, успях да се присъединя (току-що го тествах) с депозит, използвайки GBP, без да бъда блокиран. Изпращат ми имейл всеки ден, въпреки че всички влизат в папката ми за спам
This is why I think they fall under the same umbrella organisation Global Games Tech Group same t@Cs same casino games layout the fact they got my first name and email address even though they claim to be registered in Australia. Even though they don’t accept UK players I was able to join (just tested it) deposit using GBP with out being blocked. They email me every day even though they all go in my spam folder
Виждам.
Е, в момента съм много загрижен за факта, че можете да се регистрирате като жител на Обединеното кралство и дори да депозирате в GBP. Ще го проверя с екипа на изпитателите. Не мога да кажа, че бих искал да насърча други играчи от Обединеното кралство да играят там.
Също така бих попитал екипа за преглед за тази връзка с Global Games Tech Group. Не съм сигурен дали ще успеят да намерят солидни доказателства, но поне можем да опитаме.
I see.
Well, at the moment I'm much concerned about the fact that you can register as a UK resident and even deposit in GBP. I'll check it with the tester team. Can't say I would like to encourage any other UK players to play there, however.
I'd also ask the review team about this Global Games Tech Group connection. I'm not sure if they will be able to find solid proof, but at least we can try.
Не, доста е трудно да се докаже, че Mr Sloty Chilli777 4 Crowns Oceanbreeze Pulp casino Rouge casino и всички останали са свързани, просто всички те имат едно и също оформление, предлагат едни и същи бонуси и t@Cs и методи на плащане. Също така мисля, че лицензите им са фалшиви, както и игрите им. Някои хора получават заплащане след дълго чакане, други не.
No it’s quite difficult to prove that Mr Sloty Chilli777 4 Crowns Oceanbreeze Pulp casino Rouge casino and all the rest are connected it’s just they all have the same layout offer the same bonuses and t@Cs and payment methods. Also I think their licenses are fake as well as their games. Some people do get paid after a long wait some don’t.
Обсъдих всички тези прилики с JozefK (заместник-ръководител на отдел „Данни и оплаквания") и изглежда, че това може да се случи дори на случаен принцип. Знам, че бихте искали да чуете, че можем да потвърдим всички тези връзки, но не можем. Особено когато става дума за казина с по-ниска репутация. Изглежда, че споделят едни и същи услуги за управление на бонуси, платформа и обслужване на клиенти. Основната "уловка" е официалният собственик и тук ние просто разчитаме на информация, предоставена от самото казино и лицензиращия орган. Ние, разбира се, оценяваме цялата тази информация, но не можем да предоставим своя собствена. Така че по принцип, ако казиното има лоша репутация и не комуникира с нас, не можем да бъдем 100% сигурни къде принадлежи това. Когато не е лицензиран никъде, е още по-лошо за всяка оценка, очевидно. 🙁
I discussed all these similarities with JozefK (Deputy Head of Data & Complaints) and it seems that this can occur even randomly. I know you would like to hear that we can confirm all these connections, but we can't. Especially when casinos with lower reputations are involved. It seems they share the same bonuses management, platform, and customer care services. The main "catch" is the official owner and here we just rely on information provided by the casino itself and the licensing authority. We evaluate all these pieces of information of course but can't provide our own. So basically, if the casino possesses a bad reputation and does not communicate with us, we can't be 100% sure where this one belongs. When it is not licensed anywhere it is even worse for any evaluation, obviously. 🙁
Да, почти това казах. Просто знам, че са едни и същи от моя опит и изследвания. Oceanbreeze, когато се присъединих към тях и се оплаках от слота, в който играя Finn и нередностите на Swirly Spin в играта ми дадоха £1000 бонус без депозит!! Представете си, че залагате това x50. Ако бяха законно изплатени за 7 дни с маркетинга си, мисля, че биха могли да направят добра печалба с количеството казина, които имат. Въпреки това, ако се заемете с оплакванията тук и в Trustpilot, те играят различна игра от всички реномирани казина
Yeah that’s pretty much what I was saying. I just know they are the same from my own experience and investigations. Oceanbreeze when I joined them and complained about the slot I play Finn and the Swirly Spin irregularities in the game gave me a £1000 no deposit bonus!! Imagine wagering that x50. If they were legit paid up in 7 days with their marketing I think they could make a good profit with the amount of casinos they have. However if you whey up the complaints on here and on Trustpilot they are playing a different game to all reputable casinos
Вижте как всички тези казина се публикуват в моя имейл едновременно
See how all these casinos are posted into my email at the same time
Видях всеки печатен екран, който сте публикували досега. Жалко, че не могат да се използват като доказателство 🙂
I saw every print screen you've posted so far. Shame those can't be used as evidence 🙂
Бих искал да отбележа това, което вече беше споменато тук. Има компании, които основно ви предлагат казино с бял етикет. Има игри, налични методи на плащане, бек офис, дори лиценз, система за имейл, маркетингови инструменти, чат на живо, свързан директно с външен клиент и т.н.
Имейлите, които получавате, могат да бъдат генерирани автоматично въз основа на информация за вашия акаунт и налични промоции. Всеки път, когато няколко казина използват една и съща платформа и автоматични имейли, можете да получавате множество имейли, както правите сега. Разбира се, все още е възможно зад това да стои конкретен човек, но използвайки различни компании за управление на казината.
I'd like to point out what was already mentioned here. There are companies that basically offer you a white label casino. It has games, available payment methods, back office, even a license, emailing system, marketing tools, a live chat connected directly to an external customer etc.
The emails you receive could be generated automatically based on information about your account and available promos. Whenever multiple casinos use the same platform and automatic emails, you can receive multiple emails as you do now. Of course, it's still possible that there's a specific person behind it, but using different companies to run the casinos.
Вече сте дали лоша оценка на всички тези казина, така че това е от мен по отношение на публикациите по този въпрос
You’ve already given all these casinos a bad rating so that’s it from me in regards to posting on this matter
Винаги можем да пропуснем някои от тях, но се опитваме да проверяваме всички казина няколко пъти годишно и съответно да актуализираме информацията + рейтинга.
We can always miss some of them, but we try to check all the casinos few times per year and update the info + rating accordingly.
Global Games Tech отвориха ново казино, така че не играйте!!! Нарича се Love Casino в същия формат като 21betwinnercasino Mr SLOTY ROUGE CASINO МАКСИМАЛНИ ПЕЧАЛБИ OCEAN BREEZE и други НЕ ИГРАЯТ! !
Global games tech have opened a new casino so do not play!!! It's called Love Casino same format as 21bet winnercasino Mr SLOTY ROUGE CASINO MAXIMAL WINS OCEAN BREEZE and others DO NOT PLAY!!
Здравей Найджъл! Благодаря много - този ще бъде прегледан скоро. Да видим колко високо ще стане 😀
Hello Nigel! Thanks a lot - this one will be reviewed soon. Let's see how high it gets 😀
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.