Трябва да изчакате. Съжалявам, че не мога да ускоря процеса вместо вас. Поне ще уведомя Юрай - отговорното лице. 🙏
You need to wait. I'm sorry I can't speed up the process for you. At least I will notify Juraj - the responsible person. 🙏
Това е перфектно. Радвам се, че успяхте да спечелите доста добра сума от 20 €. 🎉😊
Все пак успяхте ли да направите нещо подобно за първи път?
That's perfect. I'm glad you managed to win quite a nice sum from 20€. 🎉😊
Anyway, did you manage to do something like this for the first time ?
Здравейте, изпратих ви първия имейл веднага след края на турнира, а вторият беше изпратен на 22.1. Моля, проверете и вашите спам папки.
Hello, i sent you first e-mail right after the tournament ended and second one was sent 22.1. Please, check also your spam folders.
Здравейте, все още проверявам имейла си, но няма нищо!
Те не вярват, че е било дълго чакане и какво ме кара да се съмнявам, че не са ми дали информация за наградата, която е трябвало да ми дадат!
Ще бъда внимателен към отговора ви, благодаря!
Hello, I'm still checking my email but there's nothing!
They don't believe that it's been a long time waiting and what makes me doubt that they didn't give me information about the prize they were supposed to give me!
I will be attentive to your response, thank you!
Hola aún sigo revisando mi correo pero no hay nada!
No creen que ya a pasado mucho tiempo de espera y lo que me causa duda que no me dieron info sobre el premio que supuestamente me darían!
Estaré atento a su respuesta gracias!
Съжалявам, но сега не мога да направя нищо.
Както винаги, препратих информацията на правилния екип. 🙏
I'm sorry, but there is nothing I can do now.
As always, I forwarded the information to the proper team. 🙏
Съжалявам, че ви съобщих лошите новини, но вече ви изпратихме много имейли.
Честно казано, нищо друго не можем да направим. Сигурни ли сте, че сте проверили всички входящи имейл папки, моля?
I'm sorry for bringing in the bad news, but we have already sent you many emails.
Frankly, there is nothing else we can do. Are you sure you checked all incoming email folders, please?
Здравейте, моля, пишете ми на имейл tournaments@casino.guru
Трябва да е от пощата, която използвате във вашия гуру акаунт. Благодаря.
Hello, please write me e-mail to tournaments@casino.guru
It has to be from the mail you using on your guru account. Thanks.
Здравейте, моля, пишете ми на имейл tournaments@casino.guru
Трябва да е от пощата, която използвате във вашия гуру акаунт. Благодаря.
Hello, please write me e-mail to tournaments@casino.guru
It has to be from the mail you using on your guru account. Thanks.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.