Работи ли преди?
Можете да опитате следните стъпки:
1) използвайте анонимен режим в браузъра си (обикновено ctrl + n на десктопа, той е достъпен и за мобилни устройства) и след това влезте и опитайте да играете
2) използвайте различен интернет браузър (Microsoft Edge, Chrome, Opera, Mozilla)
3) използвайте друго устройство (ако сте на мобилен телефон, опитайте десктоп или друг мобилен телефон, но не използвайте мобилен телефон, който вече е бил използван за игра в същото казино от друг човек)
Ако тези стъпки не го поправят, тогава съм убеден, че технологичните проблеми не са на ваша страна.
Did it work before?
You can try following steps:
1) use anonymous mode in your browser (usually ctrl+n on desktop, it's also available on mobile) and then log in and try to play
2) use different internet browser (Microsoft Edge, Chrome, Opera, Mozilla)
3) use different device (if you're on mobile, try desktop or another mobile - but don't use a mobile that was already used for playing in the same casino by another person)
If these steps won't fix it, then I'm convinced the tech issues aren't on your side.
Редактиран от автора преди 4 години
Автоматичен превод: