Моля, дайте повече информация!
Като начало, в кое казино депозирахте?
Освен това профилът е потвърден или не? Това първи депозит ли е? Свързахте ли се с екипа за поддръжка на казиното?
Please give more information!
For starters, which casino did you deposit at?
Also has the profile been verified or not? Is this a first deposit? Have you contacted the casino support team?
Здравейте, виждам, че друг играч ви е задал доста добри последващи въпроси. Аз бих направил същото, така че не се колебайте да отговорите и на това, което той ви попита, за да знаем повече информация, защото без това няма да продължим.
Може би ще ви задам още един въпрос, а именно защо не можете да влезете в акаунта си?
Hello, I see that another player has given you some pretty good follow-up questions. I would do the same, so feel free to answer what he asked you as well, so that we know more information, because without that we won't go any further.
Maybe I would ask you one more question, and that is, why can't you get into your account?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.