ФорумОбщи дискусии свързани с хазартБорд за контрол на игрите в Кюрасао

Борд за контрол на игрите в Кюрасао

преди 2 месеца от henkster
|
1031 преглеждания 5 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 месеца

Наскоро се сблъсках с проблем с казино, което не вярвам да е прозрачно в своите практики, отидох на сайта на техните лицензодатели и видях това,


https://www.gamingcontrolcuracao.org/regulation/online-gaming


Оплакванията


GCB все още не е започнал да обработва жалби, тъй като все още няма официална процедура за това. Понастоящем GCB има за цел да въведе политика за жалби веднага щом новото законодателство влезе в сила. Когато случаят е такъв, ние ще го обявим на този уебсайт.


Любезно отбелязваме предварително, че GCB няма да разследва всички жалби. Например GCB няма правомощия да решава спорове между жалбоподателя и обвиняемата страна и да урежда искове или да присъжда обезщетение.


Само ако жалбата показва нарушение на приложимите разпоредби, това може да бъде разследвано допълнително.


Предлагаме ви по всяко време да търсите правен съвет за всякакви искове, които може да имате срещу притежателя на лиценза или друга страна или страни.


Моля, имайте предвид, че всички притежатели на лицензи и страни, които работят под тяхна отговорност, трябва по всяко време да спазват закона, включително разпоредбите за AML/CFT и разпоредбите за разрешителни и най-добрите практики, които са приложими за тях. Всяко нарушение на закона може по всяко време да доведе до административни, наказателни или граждански мерки."




И така, как може едно казино да бъде лицензирано от този регулатор, но регулаторът дори не приема жалби?!


Редактиран от автора преди 2 месеца
Автоматичен превод:
henkster
преди 2 месеца

Здравейте, според това, което прочетох, CGB трябва да бъде деактивиран от 18.8. и очевидно други лицензи, които принадлежат на Curaco, бавно ще последват. Очевидно, докато разрешат тази ситуация и докато вероятно не е възможно да се оплачете от този сублиценз в момента. Бих казал, че първо трябва да има реформа, както се споменава в статията, която споделихте, и тогава може би ще се занимават с оплакванията.

Автоматичен превод:
преди 2 месеца

Доколкото разбирам, това НЕ е сублиценз.

Автоматичен превод:
henkster
преди 2 месеца

Е, да, имах предвид, че Кюрасао включва Антилефон, Гейминг Кюрасао и други, така че в този смисъл.

Но как получихте тази информация? Гледате ли често хазартната ситуация?

Автоматичен превод:
Jaro
преди 2 месеца

Благодаря за вашите прозрения. Доколкото разбирам, GCB е сравнително нов за сцената за лицензиране на онлайн игри, особено в сравнение с други лицензиращи органи в Кюрасао. Тъй като Gaming Curaçao наскоро затвори, изглежда, че много казина са преминали към GCB, вероятно поради по-леките изисквания за лицензиране.


Този преход може да обясни защо GCB все още не е разработил напълно своите процедури за разглеждане на жалби, но също така поражда опасения относно нивото на надзор и защита на играчите, които съществуват в момента. Фактът, че те нямат официален процес за разглеждане на жалби на играчи, е обезпокоителен, тъй като оставя значителна празнина в отчетността.


Следя тези развития отблизо поради собствения си опит и е разочароващо да видя, че играчите може да останат без подходяща защита по време на този преходен период. Надявам се, че докато GCB узрява, ще прилага по-строги разпоредби и по-стабилна рамка за разглеждане на жалби, но дотогава ситуацията остава предизвикателна за играчи като мен.


Оценявам дискусията и ще продължа да следя това развитие. Ясно е, че регулаторният пейзаж в Кюрасао се променя и се надявам, че ще се развие, за да защити по-добре играчите в близко бъдеще.


Автоматичен превод:
henkster
преди 2 месеца

Определено е добре за играчите, ако се интересуват от такива неща.

Разбира се, ако GCB няма разработена система за оплаквания, вярвам, че тя ще бъде добавена с течение на времето и играчите ще имат възможност да се свържат с този регулатор. Междувременно вероятно бих бил по-предпазлив и се надявам, че няма да отнеме много време, защото вероятно може да причини повече проблеми, отколкото да помогне.

Радвам се, че някой ще го държи под око тогава. Ако има нещо ново може да споделите. 🙂

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини