Наскоро се сблъсках с проблем с казино, което не вярвам да е прозрачно в своите практики, отидох на сайта на техните лицензодатели и видях това,
https://www.gamingcontrolcuracao.org/regulation/online-gaming
„ Оплакванията
GCB все още не е започнал да обработва жалби, тъй като все още няма официална процедура за това. Понастоящем GCB има за цел да въведе политика за жалби веднага щом новото законодателство влезе в сила. Когато случаят е такъв, ние ще го обявим на този уебсайт.
Любезно отбелязваме предварително, че GCB няма да разследва всички жалби. Например GCB няма правомощия да решава спорове между жалбоподателя и обвиняемата страна и да урежда искове или да присъжда обезщетение.
Само ако жалбата показва нарушение на приложимите разпоредби, това може да бъде разследвано допълнително.
Предлагаме ви по всяко време да търсите правен съвет за всякакви искове, които може да имате срещу притежателя на лиценза или друга страна или страни.
Моля, имайте предвид, че всички притежатели на лицензи и страни, които работят под тяхна отговорност, трябва по всяко време да спазват закона, включително разпоредбите за AML/CFT и разпоредбите за разрешителни и най-добрите практики, които са приложими за тях. Всяко нарушение на закона може по всяко време да доведе до административни, наказателни или граждански мерки."
И така, как може едно казино да бъде лицензирано от този регулатор, но регулаторът дори не приема жалби?!
I recently ran into an issue with a casino that I do not believe is being transparent in their practices, I went to their licensors site and saw this,
https://www.gamingcontrolcuracao.org/regulation/online-gaming
"Complaints
The GCB has not yet started handling complaints as there is no formal procedure for that in place yet. The GCB currently aims to have a complaints policy in place as soon as the new legislation enters into force. When this is the case, we will announce it on this website.
We kindly point out in advance that the GCB will not investigate all complaints. For example, the GCB does not have the authority to adjudicate disputes between the complainant and the accused party and to settle claims or award damages.
Only if a complaint indicates a violation of the applicable regulations, this can be investigated further.
We suggest that at all times you seek legal advice for any claims you may have vis-à-vis the license holder or other party or parties.
Please note that all license holders and parties that operate under their responsibility should at all times comply with the law, including AML/ CFT regulations and the permit provisions and best practices that are applicable to them. Any violation of the law can at all times lead to administrative, criminal or civil measures."
So how can a casino be licensed under this regulator but the regulator doesn't even accept complaints?!