Спечелих малко пари в казино Madmoney и продължих с теглене от 04/02/22 и минаха 16 дни и влизам и питам преди 3-4 дни и ми казват, че парите са изпратени в банката от 11/02, докато парите не са се появили в банковата ми сметка и сега ми казват, че може да отнеме 14 дни, докато парите бъдат кредитирани по банковата ми сметка... идентифицирано е нормално, всичко е пълно, има няма проблем никъде ... проблемът е, че не поставят парите, които спечелих в банковата ми сметка ... може ли да направим нещо, моля???
I have won some money at Madmoney casino and I have proceeded with a withdrawal from 04/02/22 and 16 days have passed and I go in and ask 3-4 days ago and they tell me that the money has been sent to the bank since 11/02 while the money has not appeared in my bank account and now they tell me that it may take 14 days for the money to be credited to my bank account ... it has been identified normally, everything is complete, there is no problem anywhere ... the problem is that it does not they put the money I earned in my bank account ... can we do something please ???
έχω κερδίσει κάποια χρήματα στο καζίνο Madmoney casino και έχω προχωρήσει σε ανάληψη από της 04/02/22 και έχουν περάσει 16 ημέρες και μπαίνω και ρωτάω πριν 3-4 ημέρες και μου λένε πως έχουν σταλεί τα χρήματα από της 11/02 στην τράπεζα ενώ δεν έχουν εμφανιστεί τα χρήματα στον τραπεζικό μου λογαριασμό και τώρα μου λένε πως μπορεί να χρειαστεί και 14 ημέρες για να πιστωθούν τα χρήματα στον τραπεζικό μου λογαριασμό ...έχει γίνει ταυτοποίηση κανονικά όλα κομπλέ δεν υπάρχει πουθενά πρόβλημα ...το πρόβλημα είναι πως δεν μου βάζουν τα λεφτά που κέρδισα στον τραπεζικό μου λογαριασμό... μπορούμε να κάνουμε κάτι παρακαλώ;;;
Здравей, rina123.
Доколкото разбрах, казиното твърди, че парите вече са изпратени.
Така че бих попитал вашата банка дали има някакъв паричен превод, който не се вижда в банковата ви сметка (нещо подобно на непубликуваните транзакции, предполагам). Ако банката каже не, трябва да се сблъскате с казиното с тази информация. Или можете да поискате от тях някакво потвърждение за плащане, но мисля, че няма да ви изпратят такова.
Можете също да подадете жалба тук , за да можем да проучим въпроса.
Във всеки случай попитайте банката си.
Hello, rina123.
As far as I understand, the casino claims the money was sent already.
So I'd ask your bank if there is some money transfer not visible in your bank account (something similar to the unposted transactions I guess). If the bank says no, you should confront the casino with this information. Or you can ask them for some payment confirmation, however, I think they will not send you any.
You can also submit a complaint here, so we can investigate the matter.
Anyway, ask your bank in any case.
Как се оказа това? Получихте ли парите си?
How has this turned out? Did you get your money?
Здравейте,
Отговорих ви тук: https://casino.guru/forum/casinos/mad-money-casino---general-discussion#post-18501
🙂
Hello,
I replied to you here: https://casino.guru/forum/casinos/mad-money-casino---general-discussion#post-18501
🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.