ФорумОбщи дискусии свързани с хазартБанкови извлечения и доказателство за заплата

Банкови извлечения и доказателство за заплата

преди 2 години от giagiu1317
|
2856 преглеждания 3 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години

Здравейте,


Първо се извинявам ако пиша в грешната тема!

Сега към моя проблем:


Играя на Locowin от около 6 месеца! Досега никога не съм имал проблеми нито с тегленията, нито с депозитите!


Преди 2 седмици използвах нова кредитна карта! сега исках да изтегля €350 в четвъртък и KYC искаше копие на KK от мен. Разбира се, веднага ги изпратих! Днес получих имейл, че проверката е завършена и всичко е наред! Сега получих имейл, че все още искат банковите ми извлечения от март до май за плащане и доказателство за заплата! Ще публикувам имейла тук, за да съм в безопасност, не че съм разбрал нещо погрешно:


От нас се изисква да извършим проверки за потвърждение на вашия акаунт в казиното, моля, използвайте следните връзки, за да качите вашите документи и да потвърдите през нашия защитен портал. Моля, имайте предвид, че всяка връзка дава 15 минути, за да качите този документ:

Източник на документи за богатство (Моля, предоставете документални доказателства за посочения от вас източник на богатство (пенсионен доход), за средствата, използвани за депозиране в нашето казино за месеците март и май и банковото извлечение от сметката ******** за същите месеци. Моля, имайте предвид, че банковото извлечение трябва да е нефилтрирано и в PDF формат, да показва вашето име, номер на сметка и всички транзакции.)

Не може да се обработват тегления от вашия акаунт, докато не изпълните това искане.

Благодаря ви предварително за съдействието при тези необходими процедури

С уважение, екипът на Locowin.

Забележка: Този имейл адрес не може да приема отговори.


Ъм... защо трябва? Трябва ли да? Това законно ли е?


Със сигурност съм загубил около 10 000€ през последните 2 месеца и дори да ме боли, пак мога да си го позволя и не съм на път! А сега за смешните 350 евро са такава караница!


Може ли някой да ми помогне или да ми каже какво да правя? Не говоря непременно за 350 евро, но се чувствам малко шега! Защо не го направите, преди да направите депозит... това ми се струва като измама!


Благодаря ви предварително и очаквам вашите отзиви!


С най-добри пожелания


Редактиран от Radka преди 2 години
Причина: Директната връзка към качените документи е изтрита
Автоматичен превод:
giagiu1317
преди 2 години

Здравейте, най-общо казано, повечето казина не правят тези проверки, докато не поискате теглене, така че ви позволяват да депозирате 10 000 € и сега те го искат, когато сте поискали теглене на €350.

Също така фактът, че сте използвали нова карта, може да е от значение, просто защото някой е проверил акаунта ви още веднъж и може би е намерил нещо, което изисква допълнителна проверка. Виждам, че казиното е лицензирано в Малта и ако не греша, те също трябва да бъдат лицензирани в Германия (или да искат да получат немски лиценз). Най-общо казано, "новият" немски закон носи много пречки за играчите, включително без автоматизирани завъртания, макс. залог на завъртане, макс. загуба на месец, допълнително данъчно облагане, което води до намаляване на RTP за игри, така че не е изненадващо за мен, че поискаха допълнителни документи, след като сте загубили 10k.

Всъщност трябваше да изпратя същите неща (данъчна декларация за около последните 3 години и някои банкови извлечения), когато създадох акаунта си в Revolut преди няколко години. Revolut дори не е казино.

Тъй като Locowin не е някакво тъмно нелицензирано казино, бих им изпратил това, което поискаха от вас.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Благодаря ви за отговора! тогава ще го направя...

Ще ви държа в течение тук!

Автоматичен превод:
giagiu1317
преди 2 години

Да, моля, уведомете ни как се развива.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини