Здравейте, попитахте ли казиното каква е причината акаунтът ви да бъде ограничен за постоянно? Няколко играчи вече са имали подобен проблем, така че мисля, че би било най-добре да започнем с проверка в казиното, за да имаме повече информация.
Все пак бих препоръчал и жалба, тъй като смятам, че не е редно да блокираме акаунт без да посочим причина и без информация можем само да гадаем. Просто щракнете тук, за да отворите жалба: https://casino.guru/complaints
Ако откриете нова информация, не се колебайте да ни актуализирате.
Hi, did you ask the casino what is the reason your account is permanently restricted ? Several players have already had a similar problem, so I think it would be best to start by checking with the casino so we have more information.
However, I would also recommend filing a complaint, as I don't think it's right to block an account without giving a reason, and without information we can only guess. Just click here to open a complaint: https://casino.guru/complaints
If you find out new information, feel free to update us.
Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод: