ФорумОбщи дискусии свързани с хазартакаунтът в pokies.net е деактивиран за постоянно?

акаунтът в pokies.net е деактивиран за постоянно?

преди 1 година от trentchumbley1995
|
5158 преглеждания 17 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

Акаунтът ми беше деактивиран за постоянно в Pokiesnet. Не съм сигурен защо и не мога да получа отговор от тях. Изминаха 2 седмици, изпратих няколко имейла и имах 3% от моя бонус от $600 ??

Автоматичен превод:
trentchumbley1995
преди 1 година

Здравейте,

трябва да е ужасно. За този сайт ли говорим сега?

Изпращали ли сте някога теглене, чудя се?

Вашият акаунт може да бъде блокиран поради някаква проверка, но в този случай трябва да бъдете помолени да предоставите някои документи. Какво се случва, ако се опитате да влезете в акаунта си, показва ли се някакво предупреждение или допълнителна информация, моля?

Чувствайте се свободни да споделите екранна снимка.


Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

Да, това е сайтът, изтеглил съм вероятно 10-15 пъти, депозирал съм МНОГО, те не са ме питали за нищо и не са отговорили на един имейл (вероятно съм изпратил 10 досега до всички имейл адреси, които имам, които са свързани с тях)

Автоматичен превод:
преди 1 година

file

Автоматичен превод:
trentchumbley1995
преди 1 година

Мисля, че трябва да подадете жалба. Можем само да гадаем какво се е случило и казиното трябва да ви информира защо акаунтът ви е блокиран.

Просто щракнете тук и опишете ситуацията, моля.

Автоматичен превод:
trentchumbley1995
преди 1 година

мисля, че това казино е измама, колега, същото се случи и с мен в друго, когато спечелих 0,45 bct, затвориха акаунта ми и никога не ми платиха

Автоматичен превод:
преди 1 година

мисля, че това казино е измама, колега, същото се случи и с мен в друго, когато спечелих 0,45 bct, затвориха акаунта ми и никога не ми платиха

Автоматичен превод:
преди 1 година

Получихте ли изявление защо акаунтът ви е блокиран?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Наистина оценявам да чета този блог, той е много полезен и съдържа информативно съдържание, добра работа, продължавайте в същия дух.

Публикация на mark12345 Редактиран от Radka
Причина: Забранена връзка
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Не, нямам никакво изявление и съм им изпращал имейли много пъти без отговор.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Добре, направих го

Автоматичен превод:
trentchumbley1995
преди 1 година

Благодаря ви, Матей ще се погрижи добре за този проблем, сигурен съм. Да се надяваме, че казиното ще сътрудничи, ако е необходимо. 🤞

Автоматичен превод:
trentchumbley1995
преди 1 година

Имах същия проблем с този сайт. Похарчих купища пари, но почти не получих никакви изплащания! Сега съм ограничен за постоянно без обяснение 🤷‍♀️

Автоматичен превод:
charleenhart82
преди 1 година

Нищо като "административно решение" или така?

Това обикновено е причината, посочена след като казиното вече не се интересува от играча.🤔

Трябва да има някаква причина, бих казал. Защо казиното би изгонвало играчи, които редовно депозират? Колко бонуса сте взели досега?

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, мога ли да си върна акаунта, моля, на thepokies

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

моят акаунт беше ограничен за постоянно мога ли да си го върна, защото други хора го използваха, но аз промених паролата си и искам да играя pokies

Автоматичен превод:
rachaelenalanga84
преди 11 месеца

Съжалявам, че трябва да попитате служителя на казиното. Тъй като това звучи като деликатна ситуация, дори не бих посмял да гадая дали можете да възстановите акаунта при такива обстоятелства. 🙁

Моля, свържете се с казиното, обяснете ситуацията и ни уведомете.

Автоматичен превод:
преди 8 месеца

Хей, имам нужда от помощ за моя акаунт в my.pokies.net, казвайки, че е постоянно ограничен по някаква причина, имам нужда от помощ, моля 🙏

Автоматичен превод:
jayireland07
преди 8 месеца

Здравейте, попитахте ли казиното каква е причината акаунтът ви да бъде ограничен за постоянно? Няколко играчи вече са имали подобен проблем, така че мисля, че би било най-добре да започнем с проверка в казиното, за да имаме повече информация.


Все пак бих препоръчал и жалба, тъй като смятам, че не е редно да блокираме акаунт без да посочим причина и без информация можем само да гадаем. Просто щракнете тук, за да отворите жалба: https://casino.guru/complaints


Ако откриете нова информация, не се колебайте да ни актуализирате.



Редактиран от автора преди 8 месеца
Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини