ФорумОбщи дискусии свързани с хазартакаунтът в pokies.net е деактивиран за постоянно?

акаунтът в pokies.net е деактивиран за постоянно?

преди 2 години от trentchumbley1995
|
6348 преглеждания 17 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години

Акаунтът ми беше деактивиран за постоянно в Pokiesnet. Не съм сигурен защо и не мога да получа отговор от тях. Изминаха 2 седмици, изпратих няколко имейла и имах 3% от моя бонус от $600 ??

Автоматичен превод:
trentchumbley1995
преди 2 години

Здравейте,

трябва да е ужасно. За този сайт ли говорим сега?

Изпращали ли сте някога теглене, чудя се?

Вашият акаунт може да бъде блокиран поради някаква проверка, но в този случай трябва да бъдете помолени да предоставите някои документи. Какво се случва, ако се опитате да влезете в акаунта си, показва ли се някакво предупреждение или допълнителна информация, моля?

Чувствайте се свободни да споделите екранна снимка.


Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

Да, това е сайтът, изтеглил съм вероятно 10-15 пъти, депозирал съм МНОГО, те не са ме питали за нищо и не са отговорили на един имейл (вероятно съм изпратил 10 досега до всички имейл адреси, които имам, които са свързани с тях)

Автоматичен превод:
преди 2 години

file

Автоматичен превод:
trentchumbley1995
преди 2 години

Мисля, че трябва да подадете жалба. Можем само да гадаем какво се е случило и казиното трябва да ви информира защо акаунтът ви е блокиран.

Просто щракнете тук и опишете ситуацията, моля.

Автоматичен превод:
Публикация на Yam_Moreno8 е изтрит от Radka
Причина: Реклама
trentchumbley1995
преди 2 години

мисля, че това казино е измама, колега, същото се случи и с мен в друго, когато спечелих 0,45 bct, затвориха акаунта ми и никога не ми платиха

Автоматичен превод:
преди 2 години

мисля, че това казино е измама, колега, същото се случи и с мен в друго, когато спечелих 0,45 bct, затвориха акаунта ми и никога не ми платиха

Автоматичен превод:
преди 2 години

Получихте ли изявление защо акаунтът ви е блокиран?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Наистина оценявам да чета този блог, той е много полезен и съдържа информативно съдържание, добра работа, продължавайте в същия дух.

Редактиран от Radka преди 2 години
Причина: Забранена връзка
Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Не, нямам никакво изявление и съм им изпращал имейли много пъти без отговор.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Добре, направих го

Автоматичен превод:
trentchumbley1995
преди 2 години

Благодаря ви, Матей ще се погрижи добре за този проблем, сигурен съм. Да се надяваме, че казиното ще сътрудничи, ако е необходимо. 🤞

Автоматичен превод:
trentchumbley1995
преди 1 година

Имах същия проблем с този сайт. Похарчих купища пари, но почти не получих никакви изплащания! Сега съм ограничен за постоянно без обяснение 🤷‍♀️

Автоматичен превод:
charleenhart82
преди 1 година

Нищо като "административно решение" или така?

Това обикновено е причината, посочена след като казиното вече не се интересува от играча.🤔

Трябва да има някаква причина, бих казал. Защо казиното би изгонвало играчи, които редовно депозират? Колко бонуса сте взели досега?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте, мога ли да си върна акаунта, моля, на thepokies

Автоматичен превод:
преди 1 година

моят акаунт беше ограничен за постоянно мога ли да си го върна, защото други хора го използваха, но аз промених паролата си и искам да играя pokies

Автоматичен превод:
rachaelenalanga84
преди 1 година

Съжалявам, че трябва да попитате служителя на казиното. Тъй като това звучи като деликатна ситуация, дори не бих посмял да гадая дали можете да възстановите акаунта при такива обстоятелства. 🙁

Моля, свържете се с казиното, обяснете ситуацията и ни уведомете.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Хей, имам нужда от помощ за моя акаунт в my.pokies.net, казвайки, че е постоянно ограничен по някаква причина, имам нужда от помощ, моля 🙏

Автоматичен превод:
jayireland07
преди 1 година

Здравейте, попитахте ли казиното каква е причината акаунтът ви да бъде ограничен за постоянно? Няколко играчи вече са имали подобен проблем, така че мисля, че би било най-добре да започнем с проверка в казиното, за да имаме повече информация.


Все пак бих препоръчал и жалба, тъй като смятам, че не е редно да блокираме акаунт без да посочим причина и без информация можем само да гадаем. Просто щракнете тук, за да отворите жалба: https://casino.guru/complaints


Ако откриете нова информация, не се колебайте да ни актуализирате.



Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини