Здравей, това е добър въпрос. Тогава първо трябва да прегледаме казиното. Благодаря за връзката, ще се постарая прегледът да бъде направен възможно най-скоро. Ще ви уведомя тук, след като бъде публикувано.
РЕДАКТИРАНЕ: Всъщност сега проверявам нашата база данни и виждам, че прегледът вече е завършен, но първо казиното трябва да бъде публикувано. Ще те уведомя.
Hi, that's a good question. Then we need to review the casino first. Thanks for the link, I'll try to make sure that the review will be done as soon as possible. I'll let you know here once it's published.
EDIT: Actually I'm checking our database now and I can see the review is already finished, but the casino needs to be published first. I'll let you know.
Бих искал също да подам жалба срещу това казино. Имах две чакащи тегления от напълно потвърдена сметка за повече от месец.
Съмнявам се, че ще видя пари.
I'd also love to file a complain against this casino. I've had two withdrawals pending from a fully verified account for more than a month.
I doubt I'll see any money.
Здравейте, казвам се Йоцо, играх в онлайн казиното www.abigcandy.com, спечелих 4000$ на 31 март, но парите така и не стигнаха до мен и никога няма да стигнат, това са казината, които мамят света.
Hello, my name is Iozzo, I played at the online casino www.abigcandy.com, I won 4000$ on March 31st, but the money never reached me and it never will, these are the casinos that cheat the world.
Здравейте, видях, че сте подали жалба преди седмица, така че вероятно това е добър ход, тъй като даваме на казината 14 дни да подредят всичко необходимо и да изпратят парите.
Въпреки това, можете ли поне накратко да опишете какво се случи? В момента чакаме отговор от казиното, така че се надявам да отговорят скоро, въпреки че е минала почти седмица. 😕
Hi, I saw that you filed a complaint a week ago, so probably a good move as we give casinos 14 days to sort out everything that is needed and send the money.
Nevertheless, can you at least briefly describe what happened please ? We are currently waiting for a reply from the casino so I hope they will respond soon even though it has been almost a week. 😕
Направих депозит на 31 март и спечелих $4000 и ги изтеглих на 31 март. Говорих с тях в чат 1 месец, те казаха, че всичко е наред и че поради много тегления ще забавят тегленето ми. Изчаках до 30 април, когато балансът ми беше изчистен. Говорих с тях и те казаха, че съм объркал средствата и за това не получавам повече пари. Когато направих депозита, имах $0,20 в сметката си.
I made a deposit on March 31st and won $4000 and cashed out on March 31st. I talked to them on chat for 1 month, they said that everything is fine and that because of many withdrawals they will delay with my withdrawal. I waited until April 30t when my balance was cleared. I talked to them and they said I mixed up the funds and for that I don't get any more money. When I made the deposit, I had $0.20 in my account.
Добре, току-що ви отговорих тук в тази тема, така че, моля, нека запазим разговора в едно:
https://casino.guru/forum/casinos/a-big-candy-casino---general-discussion/8#post-109674
Благодаря ти. 🙂
Okay I just replied to you here in this thread, so please let's keep the conversation in one:
https://casino.guru/forum/casinos/a-big-candy-casino---general-discussion/8#post-109674
Thank you. 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.