1win取款不到账

преди 1 година от yang7788
|
4405 преглеждания 11 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

1win取款不到账!

我9月10日早上8点取款的,到现在没有到账,提款状态是waiting。

我发送了邮件给他们!他们一直都是机器人回复!说的都是很快能收到回复!我不知道什么时候能收到他们的回复!至少应该给个时间框架吧!

我和在线客服沟通过!他们说我的账户没有问题!让我换种提款方式!我换了提款方式)4但是

我之前一直用trc20存取款。

要是能给我个时间才好!让我知道等多长时间!我也不知道我的账户现在什么情况!

总之就是不能取款!

太无奈了 !我受不了了

Автоматичен превод:
yang7788
преди 1 година

Здравейте, съжалявам, че избрахте такова ужасно място за игра :

file

Последните жалби, подадени от тъжни играчи, бяха затворени като неразрешени, защото казиното вече не се интересува. 🙁 В момента има 21 отворени оплаквания - проверете тук .

Чувствайте се свободни да подадете своя собствена жалба, просто не влагайте твърде много надежди в нея.



Автоматичен превод:
преди 1 година

我还能做些什么吗?

Автоматичен превод:
yang7788
преди 1 година

Здравей yang7788,

Не разбирам какво си написал на твоя език, но прегледах жалбата ти и разбрах, че си обвинен в клаузата 9.7, така че съжалявам, брато, играл си в ужасно казино, изминаха повече от 2 месеца откакто пуснах жалба, до днес казиното не е дало нещо осезаемо като причина за закриване на акаунта ми!

Вашият собствен случай е по-добър, за моя никога не съм правил тегления от сметката и те я блокираха, без да ми върнат средствата!

Вярвам, че те просто крадат средства на клиенти, за да се обогатят, те не са в състояние да управляват честно казино!

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
преди 1 година

我还能做些什么吗?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте,

Виждам, че сте подали жалбата, да се надяваме, че казиното ще отговори на нея!

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравей, добър ден ….

Направих няколко тегления в 1win, но те не са налични в акаунта ми. Свързвам се с поддръжката, но не ми отговарят

Автоматичен превод:
viniciusbatista2506
преди 1 година

Здравейте,

Съжалявам, че го казвам, но трябва да проверите цялата тази тема , за да разберете колко дружелюбно беше/е това казино...🙁

Проверете и неговия преглед , добрата точка е, че някои жалби, подадени срещу това казино, всъщност бяха решени и на играчите беше платено.

Мога ли да знам дали вашият акаунт вече е напълно потвърден?

Е, ако се борите повече от 14 пълни дни, предполагам, че това оплакване би било добра стъпка. За да научите повече за това какво означава да изпратите такъв, моля, прочетете тази статия .

Кажи ми какво мислиш.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Здравейте добър следобед!!!!

ако проверката вече е направена и винаги ми казват, че след 48 часа парите ми ще бъдат налични в сметката и пак не попадат в сметката

Автоматичен превод:
преди 1 година

filefilefile

Автоматичен превод:
преди 1 година

Щщл

viniciusbatista2506
преди 1 година

Опасявам се, че това върви само в ръка с предишния ми отговор.

Проверихте ли оплакванията и темите, които ви изпратих? Не бихте се изненадали толкова, мисля.🙏

Автоматичен превод:
преди 1 година

filefilefile

Автоматичен превод:
преди 1 година

Моля, поставете копирания текст направо в публикацията, за да може да бъде автоматично преведен.

Благодаря ти.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още