Това е наистина трудна ситуация. Вероятно ще обясня ситуацията на казиното. Би отнело доста време и дори не съм сигурен дали казиното иска да направи това, но потенциално биха могли да направят повикване с вас, да ви зададат някои въпроси относно вашия акаунт, за да се уверят, че акаунтът е ваш.
След това те биха могли да променят имейл адреса на вашия акаунт на нов и след това можете да изпратите новата парола на новия си имейл адрес.
Но още веднъж, това не е стандартният процес, но е начин да се реши това.
This is a really tough situation. I'd probably explain the situation to the casino. It would be quite time consuming and I'm not even sure if the casino is willing to do this, but they could potentially do a verification call with you, ask you some questions about your account to make sure that the account is yours.
Then they could change the email address on your account to a new one and then you could send the new password to your new email address.
But once again, this isn't the standard process, but it's a way to get this resolved.
Автоматичен превод: