ФорумОбщи дискусииЗабравена парола какво можете да направите?!

Забравена парола какво можете да направите?!

преди 2 години от Baddy
|
3473 преглеждания 15 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години

Вчера се регистрирах в MAGICRED CASINO Забравих и двете пароли от имейла и за влизане ПОМОЩ!?! ?? !!

Автоматичен превод:
Baddy
преди 2 години

Здравейте, има "Забравена парола". Трябва да щракнете там и да нулирате паролата си по имейл.

file

Автоматичен превод:
преди 2 години

Радка Благодаря ти много. Голям проблем. Паролата на моя Gmail е неизвестна 😞Дублирана парола е изчезнала. Можех да нулирам паролата си само чрез мобилен телефонен номер, в противен случай всичко беше изчезнало

Автоматичен превод:
Baddy
преди 2 години

Радвам се да помогнем 🙂

О, и успяхте ли да нулирате паролата чрез телефонния номер, моля? Проработи ли?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Здравей Радка мисля, че е страхотно, че питаш. Не, не мога да го получа, как да направя, че ми дадете парола през мобилен телефон !!!?

п.с. има около 250 € на сметката 😞😞😞😞

Автоматичен превод:
Baddy
преди 2 години

Това е наистина трудна ситуация. Вероятно ще обясня ситуацията на казиното. Би отнело доста време и дори не съм сигурен дали казиното иска да направи това, но потенциално биха могли да направят повикване с вас, да ви зададат някои въпроси относно вашия акаунт, за да се уверят, че акаунтът е ваш.

След това те биха могли да променят имейл адреса на вашия акаунт на нов и след това можете да изпратите новата парола на новия си имейл адрес.

Но още веднъж, това не е стандартният процес, но е начин да се реши това.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Благодаря ти много Даниел .. Не знам дали CASINO MAGIC RED ще бъде готов за това, дори и да разбирам. РАЗбира се аз съм виновен, че не можеш да направиш нищо 😞

Автоматичен превод:
Baddy
преди 2 години

Ако всичко останало се провали, можете да опитате да подадете жалба на нашия уебсайт. Да, вината е ваша, но не би било честно да не можете да съберете печалбите си само защото сте забравили парола.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Здравей Даниел, колко си прав, но какъв е смисълът да напиша жалба!? Има ли логика в това !?

Автоматичен превод:
Baddy
преди 2 години

Здравей, Baddy,

тази жалба няма да ви струва нищо и има шанс да ви помогнем. Чувствайте се свободни да го изпробвате. ще направиш ли това?

Автоматичен превод:
Baddy
преди 2 години

Почти съм сигурен, че имаме директни контакти с представители на казиното Magicred, за да можем да се свържем с тях и да се опитаме да намерим решение. Вашият проблем е доста прост. Трябва да изтеглите печалбите си, но не можете да нулирате паролата си (поради вече споменати причини), така че имате нужда от помощта на казиното.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Благодаря за усилията и времето ДАНИЕЛ ще пробва с оплакване каквото и да се случи Lg

Автоматичен превод:
Baddy
преди 2 години

Не се притеснявайте, надявам се, че ще успеем да разрешим това. Това е типът случай, в който казиното не ви е направило нищо лошо, но вие също не сте направили нищо лошо на казиното, така че бих казал, че основната част е да се уверите, че казиното може да ви потвърди по някакъв начин и възстановите достъпа до вашия акаунт.

Автоматичен превод:
Daniel
преди 2 години

Благодаря Даниел много компетентно описахте ПРОБЛЕМА 👍

Надявам се всичко да е наред ... иначе нищо не можеш да направиш

Автоматичен превод:
Baddy
преди 2 години

Добро утро и бъдете позитивни 🙂

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Прав си 👍🥰

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини