Разбира се. Всъщност не получавате твърде много точки за одобрените жалби. Не искаме да насърчаваме никого да създава жалби само за получаване на точки, но вярваме, че ако някой създаде жалба, която има смисъл и е одобрена от нашите агенти, тогава той трябва да получи малко точки за усилията.
Така или иначе, ако създадете нова тема във форума, получавате точно същото количество точки, както когато жалбата ви бъде одобрена. Можете да научите повече за системата за класиране тук: https://casino.guru/forum/ranking-system
Of course. You don't actually get too many points for having approved complaints. We don't want to encourage anyone to create complaints just for the sake of getting points, but we believe that if someone creates a complaint that makes sense and is approved by our agents, then they should get few points for the effort.
Anyway, if you create a new thread on the forum, you get exactly the same amount of points as when your complaint is approved. You can find out more about the ranking system here: https://casino.guru/forum/ranking-system
здрасти Забелязах поста ти в темата за конкурса. Според мен вие имате предвид опит в казиното, нали?
В този случай бих казал, че искането на неговата подкрепа би било най-доброто начало.
Желаете ли да го изпробвате? Кажете ми как е, ако това наистина е така. 🙏
Hi! I spotted your post in the competition thread. In my opinion, you reffer to a casino experience, don't you?
In this case, asking its support would be the best start, I'd say.
Care to try it out? Let me know how it goes if this is truly the case. 🙏
Здравей, отговаряш ли и на някой конкретен? Ако е така, използвайте бутона "отговори", защото е малко извън контекста.
Както и да е, уведомете ме, ако искате да споделите нещо и следователно някои от вашите преживявания. 🙂
Hi, are you also answering to someone concret ? If so, use the "reply" button because it's a bit out of context.
Anyway, let me know if you would like to share something and therefore some of your experiences. 🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.