НачалоФорумОбщи дискусииТрябва ли да се доверите на експертни отзиви в casino.guru?

Трябва ли да се доверите на експертни отзиви в casino.guru?

преди 1 месец от SMaster
|
854 преглеждания 5 отговора |
|
преди 1 месец

Вярвам или не вярвам? Това е въпросът.


Първоначално бях скептично настроен към орбитите на казиното като цяло. Мисля прагматично и реалистично, преди всичко това е бизнес и за орбитални кораби - разбира се, имате нужда от монетизация и партньори. Но има един основен момент: този бизнес зависи изцяло от доверието... доверието на обикновените потребители като мен и много други играчи. Вие сте като съдии и същевременно като одитори и основната цел е да сте справедливи и безпристрастни. Но всеки ден се убеждавам, че на първо място за казино. гуру е желанието да угодиш на спонсора на казината. Приятели, събудете се! Вие сте един от лидерите в индустрията. Въз основа на последните данни, които проверих днес, casino.guru през октомври имаше над 1,5 милиона посетители и близо 0,5 милиона органичен трафик. Вашите близки конкуренти, които познавам, casino.org / askgamblers имат приблизително 3,5 / 0,9 милиона посетители и 6,4 / 1,5 милиона месечно органичен трафик. Вие сте шампиони - тези суми (ако са правилни) означават едно нещо: все пак вашите 2-ма най-големи конкуренти имат повече органични уникални посещения, но повечето посетители се връщат повече при вас, така че те харесват точно вашия уебсайт, този дизайн и тази атмосфера, и имате големи шансове да станете абсолютен лидер и да имате повече от 5 милиона посещения всеки месец. НО ако подозренията във вашата безпристрастност станат общи, всичко ще се промени много бързо. Понякога е достатъчно да има прост очевиден случай. Казината трябва да се страхуват и да ви уважават, ТЕ трябва да се опитват да ви угодят, а не обратното.

Връщайки се към одиторските компании като сравнение. Arthur Andersen беше най-големият в "Големите 5" с над 9 милиарда приходи до 2002 г., когато се разбра, че са "твърде лоялни" към един от клиентите си. На следващата година "Big 5" стана "Big 4"... Защо отворих тази тема? Някои „експертни" отзиви тук ме карат да се смея, други да плачат) Това отчасти се отнася до „много високите" индекси за безопасност за някои казина, които очевидно са в партньорство с casino.guru.


За съжаление, няма опция за отваряне на анкета, но се чудя дали колко от потребителите на услугите на casino.guru се доверяват на нещото, наречено "експертна оценка" тук?


PS. Спомням си, че един мил и умен модератор ме призова да бъда отворен и да се доверя на casino.guru. Надявам се, че администрацията тук също ще бъде достатъчно отворена, за да не изтрие тази тема, а вместо това да започне градивна дискусия.

Автоматичен превод:
SMaster
преди 1 месец

Със сигурност нямаме намерение да изтриваме никоя тема или публикация, която е в съответствие с нашите условия. Това е сигурно.

Благодаря ви за вашия експертен опит, както бих могъл да го нарека, и че споделяте мнението си тук с всички нас.

Всеки може да прочете как преглеждаме всички казина тук и се надяваме, че това ще помогне за по-доброто разбиране на нашата работа.

Винаги се опитваме да бъдем възможно най-справедливи и основното ни намерение е да помогнем на играчите, ако към тях не се отнасят добре в онлайн казината. Ето защо нашият център за разрешаване на жалби и следователно подаването на жалби е абсолютно безплатно и винаги ще бъде.

Разбира се, всеки има собствено мнение и опит от всяко казино и не винаги е възможно да се съгласите с нас.

Продължете да правите това, което правите най-добре. Благодаря ви отново за вашия принос.


Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

„Отзиви на казино гуру – научете за нашия процес на преглед и оценка на казиното"

Прочетох го няколко пъти. Това ме кара да вярвам още повече, че вашият екип, без съмнение, изкуствено завишава рейтинга на някои казина, защото в случая с някои конкретни казина не мога да си представя такъв аматьоризъм или груба, необмислена работа на специалист, който поне малко е анализирал данни.

Разбира се, всеки има собствено мнение ". Това не е просто мнение. Това е твърдение, основано на факти. Мога да го докажа детайл по детайл и точка по точка. И ще го направя, ако желаете. Относно няколко примера.

Не трябва да рекламирате лайното като бонбон. Трябва да сте наясно, че в резултат на това хората се подвеждат и губят своите пари и време. Това несъмнено ще има последствия за вашата репутация.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
SMaster
преди 1 месец

Виждам, че трябва да обсъждаме една и съща тема в много теми, за да задоволим желанието ти за сензация.

Вместо да излагате вашите мнения и предположения, да следвате собствените си думи и " но вместо това започнете градивна дискусия." ?

Знаеш ли, разбирам, че ти харесва да играеш тази роля, която си избрал, но за нас е доста изтощително, защото технически избягваш да кажеш нещо конкретно, така че не можем да отговорим правилно. Вместо това просто трябва да коригираме това, което сте изкривили.

И така, ще го кажа точно по същество: ако продължавате да публикувате тези общи обвинения и мнения с очевидната цел да ни тормозите в собствения ни форум, публикациите ви ще бъдат изтрити.

По-късно може да загубите достъп до форума или акаунтът ви да бъде забранен.

От вас зависи да решите какво искате да правите тук. Ще очакваме вашия отговор.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Добре, Радка.

Ще бъде тъжно да ме забранят, но няма да плача много за това. Освен това, ще загубя ли твърде много, ако съм забранен от casino.guru? нека да видим какво ми дава този уебсайт като комарджия... Веднъж бях заблуден, като се доверих на вашия преглед. Регистрирах се в сайт и загубих пари и време, защото се оказа, че дори не се доближава до "много висока" безопасност, каквато щедро им даваш.

След това получавам съмнителна "помощ", относно съответствието срещу споменатото казино. Да, не вярвам , нито на прегледите на вашето казино, нито на прегледите на вашите оплаквания. Тук мога да получа само полезна информация - става въпрос за очевидно измамни уебсайтове, които се преглеждат под 2 . Но във всеки случай няма да загубя достъп до тази информация. Така че няма да загубя почти нищо общо. О, най-лошата част - няма да мога да говоря с теб.

Какво ще загуби casino.guru, ако банне потребител, който е изразил съмнения относно безпристрастността или липсата на професионализъм на неговия персонал (без никакви груби изрази)?? Според мен това е червена линия за ресурс, който се позиционира като безпристрастен и независим. Не съм от тези, които се страхуват да изразят убежденията си и нямам намерение. Така че, ако сте убедени, че в този случай е необходимо да се забрани - давайте.

добре Искате да бъда по-конкретен. нека уточним. Вярвам, че ще ви бъде полезно да бъдете градивни и да започнете честна дискусия, без излишно самочувствие, без викове като „всичко, което ние (имам предвид персонала на casino.guru) правим, го правим перфектно и няма тема да обсъдим".


Нека започнем с няколко въпроса, за да изберем вектор за по-нататъшен разговор, ако се интересувате, разбира се. Очаквам честни отговори, иначе дискусията ще стигне до задънена улица .

1. Casino.guru получава ли дарения, пари или крипто трансфери от следните казина: bet365, roxcasino и lemon.casino?

2. Casino Guru участва ли в някакви партньорски програми с bet365, roxcasino и lemon.casino, и всякакви други програми, които дават приходи на casino.guru от споменатите казина или трети страни.

3. casino.guru или някой от неговото ръководство, персонал или собственик - някой от споменатите лица има ли някой или casino.guru като организация в бенефициент или акционер или в ключов мениджмънт в Orange Entertainment BV (оператор на lemon.casino)?


PS . Разбира се, няма нищо "лошо" в печеленето на печалби от дейностите на casino.guru. Напротив – повече печалби имате – по-качествена услуга ще предоставите. Иска ми се casino.guru да има двойно повече от приходите си. Просто искам заедно да разберем корените на сериозните проблеми на вашата система за преглед, които съм сигурен, че все още не осъзнавате.

Надявам се някой от администрацията да се включи да даде отговори, защото се съмнявам, че Радка не би могла да разполага с тази информация.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
SMaster
преди 3 седмици

Честно казано, основната причина това да е краят е, че продължавате да генерирате идеи, които се изтръгват агресивно, като същевременно пренебрегвате другите точки. Всеки път, когато предложа обратна връзка, която обхваща всяка ваша точка, вие се връщате към нещо непостоянно и обикновено общо.

Вашите разсъждения накараха тази дискусия да приключи по-рано, защото е ясно, че целта на един логичен, конструктивен дебат е да демонстрира, че някой наистина участва в действие, което може да бъде проверено и обсъдено. Вече не ме интересува какво измисляте, но не очаквайте фирми да продължат да оправдават дейности, в които не участват, само защото вие продължавате да твърдите, че участват. Това е напълно безсмислено.

Въпреки че отсега нататък няма да имате достъп до форума на Casino Guru, надявам се, че бъдещето ви е изпълнено с успех. Въпреки че продължавате да се връщате и да молите за помощ с оплакванията си.


Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини