НачалоФорумОбщи дискусииСписък на адвокатите в Кюрасао

Списък на адвокатите в Кюрасао

преди 1 месец от Tamera
|
954 преглеждания 15 отговора |
|
преди 1 месец

здравей


Много хора се нуждаят от адвокат, за да получат парите си (печалби, връщане на пари или други конфликти с казиното).


Всички лицензи не отговарят..


Бих искал да съставя списък с адвокати, които могат да ни помогнат.


Ако имате контакт с адвокати, които работят по казуса на казиното, моля, споделете го тук!!


благодаря

Автоматичен превод:
Tamera
преди 1 месец

Това е страхотна идея.

Това исках да попитам.

Мислех си какво ще стане, ако имам голяма печалба и не ми платят.

Към кого да се обърна?!? В Сърбия не съм чувал за адвокат, който да води такова дело.

Това сигурно са някакви специално обучени юристи.

Принадлежи към високотехнологичните престъпления.

Автоматичен превод:
Tamera
преди 1 месец

Обичана идея 💡 Първо трябва да попитам и мога да ви споделя контакт на мой приятел

Автоматичен превод:
zorans71
преди 1 месец

Много хора не знаят как да постъпят, аз събирам данни и ще осигуря цялата необходима помощ на хората, за да имат решение

Автоматичен превод:
Tamera
преди 1 месец

Никога не съм имал проблем с изплащанията в казиното. Играя редовно онлайн от 2020 г. Плащането ми никога не е закъснявало дори с 1 ден.

Но аз играя в казино, което съществува не само онлайн, но има и собствено съоръжение на място. Ако плащането предстои, отивам в помещението и тегля в брой.

Но все пак може да възникне някакъв спор, така че бих искал да знам към кого да се обърна. Къде са адвокатите ви?

Има ли някаква специална процедура в такива онлайн случаи?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

здравей


Много хора се нуждаят от адвокат, за да получат парите си (печалби, връщане на пари или други конфликти с казиното).


Всички лицензи не отговарят..


Бих искал да съставя списък с адвокати, които могат да ни помогнат.


Ако имате контакт с адвокати, които работят по казуса на казиното, моля, споделете го тук!!


благодаря

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Наистина е хубаво да си помагаме, със сигурност.

Само се надявам тук да не се превърне в реклама, защото за съжаление не бихме позволили да се публикуват такива публикации.

Желая ви всичко най-добро с вашите изследвания, трудно.

Автоматичен превод:
Romi
преди 1 месец

здравей

Не промотирам нищо, тъй като не можах да получа възстановяване от казиното и тъй като имам солидни аргументи и доказателства, трябва да откажа по законен начин, тъй като те игнорират всичките ми искания (антилфонът и дъската за игри никога не отговориха.. .)


Нямам ресурс

Автоматичен превод:
Tamera
преди 1 месец

здравейте! Аз съм, помниш ли? 🙂 Чудесно е, че все още сте с нас във форума.

Знаете ли, може да станем малко по-отбранителни, защото хората, които се представят за доставчици на правна помощ, понякога се насочват към форума. Но при много съмнителни обстоятелства. Някои са просто "брокери".

Моля, не приемайте това лично, тъй като това очевидно не е вашата ситуация.

Можете да споделите всичко полезно, което ще бъде от полза за вас или други. Съжалявам обаче да чуя, че нещата не вървят добре.

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Благодаря за отговора Радка, не го приемам лично! Видях хора да рекламират, че могат да ни върнат парите, ако платим пари... така че разбирам


Имам въпрос към теб, Радка, ако дадено казино има проблем за изключване и имаме доказателства за това, можем ли да получим помощ за това? благодаря

Автоматичен превод:
Tamera
преди 1 месец

Видяхте ли и това?

Точно това имах предвид. 🙁

Е, на въпроса ви - Какво дете бъг имате предвид, моля? Технически проблеми, засягащи закриването на акаунта, например?

За да бъда напълно честен, вярвам, че зависи от текущата ситуация и резултата от грешката. Не се колебайте да подадете жалбата, дори и да не сте сигурни. В крайна сметка е безплатно и най-лошият сценарий все още включва само потенциал за отхвърляне. Мисля, че си струва да опитате.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Видяхте ли и това?

Точно това имах предвид. 🙁

Е, на въпроса ви - Какво дете бъг имате предвид, моля? Технически проблеми, засягащи закриването на акаунта, например?

За да бъда напълно честен, вярвам, че зависи от текущата ситуация и резултата от грешката. Не се колебайте да подадете жалбата, дори и да не сте сигурни. В крайна сметка е безплатно и най-лошият сценарий все още включва само потенциал за отхвърляне. Мисля, че си струва да опитате.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Да, виждал съм и за съжаление това е голяма измама, за да се правят пари на отчаяни хора..


Относно моя проблем. От седмица се опитвах да се самоизключа при тези пари и не можах, защото когато щраках, се показваше страница за грешка. Записвам видео за доказателство, но когато отворих случая си тук, смятам, че не е обработен правилно... Така че не разбрах защо този вид доказателства, показващи, че казиното ме е блокирало от изключване, моят случай беше отхвърлен ...

Автоматичен превод:
Tamera
преди 1 месец

Мисля, че не разбирам правилно описанието. Мога ли да знам къде се опитахте да се самоизключите - в кое казино?

Ако трябва незабавно да затворите акаунта поради проблеми с хазарта, очаквам да помолите оператора за чат или поддръжката за съдействие. Чакането през тази седмица, за да видя дали бутонът ще работи в крайна сметка, ми звучи като забавяне, което може да се избегне.

Може би е свързано с конкретна жалба? Ще погледна, ако искаш. Въпреки че нямам достъп до вътрешната комуникация между играчите и медиаторите; следователно се съмнявам, че ще съм много полезен за вас при тези обстоятелства.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Сега пак ще ме критикуват, но трябва да го кажа.

За какво самоизключване говориш?!

Това е просто формалност, която всяко казино трябва да има в своята оферта.

Всеки геймър, който е пристрастен към игрите, винаги ще намери начин да играе. Ако акаунт в казино се самоизключи, това е просто отчаян опит на играча да избяга от себе си.

След 2 до 3 дни той ще отвори сметка в друго казино и отново ще загуби пари.

Ако той се самоизключи във всички казина, тогава той ще отиде в наземно казино и ще загуби пари отново.

Самоизключването не е лек.

Ако сте пристрастени, отчаяни, посетете рехабилитационна клиника

Но помнете:

Ключът към самоконтрола е в главата ви

Самоизключване - xaxaxaxa, по-смешно нещо не съм чувал

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
zorans71
преди 1 месец

Не съм видял някой да казва, че самоизключването е лек. Аз лично се съмнявам, че има лек за пристрастяването към хазарта. Това е битка през целия живот и аз се възхищавам на всеки, който е способен да се бори, вместо просто да съди другите.

Така че, за да направите твърдението си малко по-поносимо, самоизключването е инструмент, който помага на проблемните комарджии да преодолеят най-лошите епизоди, например. Наистина ли вярвате, че тази публикация е била необходима по начина, по който го казвате, въпреки че може да сте някак съвсем прав?

Отново не беше.

Надявам се никога да не изпитате неконтролируем импулс да направите нещо, което интензивно съсипва качеството на живота ви.



Автоматичен превод:
Radka
преди 1 месец

Свързано е със залога и съм им казвал в чата много пъти, че съм отчаян и преследвам загубата си и превърнах в мания да си върна загубата. Казаха ми да се самоизключа, но бутонът ме пренасочи към страница за грешка, така че след много опити заснех процеса, за да покажа, че не работи, и загубих много пари.

Никога не им пука и направиха нещо, като закриха акаунта ми, когато се оплаках онлайн...

За протокола успях да имам друг акаунт и го затворих. И дори след това се опитах да отворя акаунт (със същите данни: име, адрес, DOB.....) и успях да го направя...

Автоматичен превод:
Tamera
преди 1 месец

здравей

Мисля, че разбирам много по-добре ситуацията. благодаря

Позволете ми да обобщя накратко: казиното трябва да действа незабавно и без ненужно забавяне, ако играч поиска самоизключване поради проблеми с хазарта. С други думи, ако даден бутон не функционира, играчът трябва също така да уведоми казиното, че функцията е повредена, така че казиното трябва да се справи с това ръчно, за да избегне всякакви забавяния.

Освен това, много казина, фокусирани върху криптовалута, предлагат „бърза" регистрация; представете си, че единственото съвпадение, което тяхната система може да проследи, е имейл. Следователно, казино от този вид не може да попречи на натрапчивите играчи да откриват нови сметки. Ето защо уязвимите играчи трябва да бъдат много предпазливи от крипто-фокусирани или анонимни казина.

Естествено, можете да подадете жалба, но резултатът несъмнено ще зависи от подробностите на инцидента, периодите от време и обмена между вас и казиното. Не избягвам директното отгатване; по-скоро от моя опит открих, че особено в случаите, когато е включено самоизключване, е за предпочитане да се придържате към цялата уместна информация, предоставена и подкрепена от жалбата, вместо да спекулирате въз основа на дискусии във форума.

Смятате ли, че поддръжката на казиното не е била достатъчно ефективна? Вярвам, че го правиш.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
christmas_push_alt
Share your winnings from Pragmatic Play slots — we’re giving away prizes worth $3,000!
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини