ФорумОбщи дискусииРазлика в депозит и загуби

Разлика в депозит и загуби

преди 7 месеца от Gaz8087
|
1933 преглеждания 15 отговора |
|
преди 7 месеца

Някой знае ли каква е разликата между загуби и депозити?

Автоматичен превод:
Gaz8087
преди 7 месеца

Всъщност не съм сигурен дали разбирам този въпрос.🤷‍♀️

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Що се отнася до депозитите, те различават ли се от загубите при искане на възстановяване, как се изчисляват?

Автоматичен превод:
Gaz8087
преди 7 месеца

Бих казал, че когато поискате възстановяване на сумата, това се приема като възстановяване на вашия депозит. Това ли имаш предвид?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Благодаря ти. Jokabet казаха, че ще възстановят 20% от загубите ми, като казаха, че са £3634, депозирах £35075,00 и поисках пълното ми възстановяване, тъй като те нарушиха своите правила и условия, като ми позволиха като клиент от Обединеното кралство да депозирам истински пари. Когато отхвърлих тяхното обидно предложение, те казаха, че се изчислява като загуби, а не като депозити.


Няма да приема това и да ги заведа в съда, за да си върна всичките пари.

Автоматичен превод:
Gaz8087
преди 7 месеца

Мога ли да попитам дали имате предвид проблема в предишната си жалба , където за съжаление нашият екип не успя да помогне, както е посочено там, че „Не можахме да помогнем, тъй като играчът не беше информирал казиното за проблема си с хазарта и никакви печалби бяха задържани поради ограничения в държавата."?

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Не, това не е оплакването

Автоматичен превод:
Gaz8087
преди 7 месеца

Добре, съжалявам, тогава не съм разбрал правилно.

Автоматичен превод:
Gaz8087
преди 7 месеца

Здравей Gaz8087

Няма да можете да съдите Jokabet директно, така че не губете време или енергия, мислейки, че ще го направите. Също така причината Jokabet да ви забавя е, че няма да можете да възстановите депозитите си чрез вашата банка. Надяваме се, че не сте го оставили твърде дълго, за да можете да го направите.

Ако имате нужда от помощ, можете да ми изпратите имейл на jasminebella1968@outlook.com и ще направя всичко възможно да помогна.


Автоматичен превод:
Helpfulinfo
преди 7 месеца

Вие сте измамник, спрете да отговаряте на публикациите на хората.

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Наистина, мисля, че ще разберете, че ако изпратите имейл, ще докажа, че не съм. Мога също така да ви дам доказателство от други във форума, че съм помогнал, и в двата случая нямам кожа от носа ми, просто се опитвах да помогна, но явно нямате нужда от това.

Автоматичен превод:
Helpfulinfo
преди 7 месеца

Вие сте но наздраве

Автоматичен превод:
Gaz8087
преди 7 месеца

И на какви доказателства основавате това?

Автоматичен превод:
Gaz8087
преди 7 месеца

Малък съвет, който можете или да приемете, или да пренебрегнете. Както беше посочено по-рано, не можете да съдите Jokabet. Кого ще съдиш? В коя държава са базирани? Кои са собствениците им и т.н.

Ако сте извършили плащания чрез вашата банка с карта, тогава ако тези транзакции са повече от 120 дни, вашата банка не може да помогне.

Ако сте извършили плащанията чрез отворено банкиране, тогава ще трябва да разберете къде точно са отишли плащанията.

Успех при връщането на всичките ви депозити.

Автоматичен превод:
Helpfulinfo
преди 7 месеца

Защо си в този форум? Не знаете какво говорите и опитвате късмета си, с надеждата да попаднете на наистина отчаян дол. Не можете да помогнете, така че не сте сигурни защо давате съвети

Автоматичен превод:
Gaz8087
преди 7 месеца

Добре. Очевидно можете да разрешите това сами и нямате нужда от помощ. Успех със съдебното ви дело срещу Jokabet.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини