Всъщност не съм сигурен дали разбирам този въпрос.🤷♀️
I am not sure if I understand this question, actually.🤷♀️
Бих казал, че когато поискате възстановяване на сумата, това се приема като възстановяване на вашия депозит. Това ли имаш предвид?
I would say that when you ask for a refund, it is taken as a refund of your deposit. That is what you mean?
Благодаря ти. Jokabet казаха, че ще възстановят 20% от загубите ми, като казаха, че са £3634, депозирах £35075,00 и поисках пълното ми възстановяване, тъй като те нарушиха своите правила и условия, като ми позволиха като клиент от Обединеното кралство да депозирам истински пари. Когато отхвърлих тяхното обидно предложение, те казаха, че се изчислява като загуби, а не като депозити.
Няма да приема това и да ги заведа в съда, за да си върна всичките пари.
Thank you. Jokabet have said they will refund 20% of my losses saying it is £3634, i deposited £35075.00 and requested my full refund as they breached their terms and conditions by allowing me as a UK customer to deposit real money. When I rejected their insulting offer they said it is worked out as losses not deposits.
I will not accept this and taking them to court to retrieve all my money.
Мога ли да попитам дали имате предвид проблема в предишната си жалба , където за съжаление нашият екип не успя да помогне, както е посочено там, че „Не можахме да помогнем, тъй като играчът не беше информирал казиното за проблема си с хазарта и никакви печалби бяха задържани поради ограничения в държавата."?
May I ask if you are referring to the issue in your previous complaint, where unfortunately our team was not able to help as stated there, that "We were unable to assist as the player had not informed the casino about her gambling problem and no winnings were withheld due to country restrictions."?
Добре, съжалявам, тогава не съм разбрал правилно.
Ok, sorry, I misunderstood then.
Здравей Gaz8087
Няма да можете да съдите Jokabet директно, така че не губете време или енергия, мислейки, че ще го направите. Също така причината Jokabet да ви забавя е, че няма да можете да възстановите депозитите си чрез вашата банка. Надяваме се, че не сте го оставили твърде дълго, за да можете да го направите.
Ако имате нужда от помощ, можете да ми изпратите имейл на jasminebella1968@outlook.com и ще направя всичко възможно да помогна.
Hi Gaz8087
You will not be able to sue Jokabet directly so don’t waste time or energy thinking you will. Also the reason Jokabet are stalling you is so as you won’t be able to recover your deposits via your bank. Hopefully you haven’t left it too long to be able to do so.
If you need any help then you can email me at jasminebella1968@outlook.com and I’ll do my best to assist.
Вие сте измамник, спрете да отговаряте на публикациите на хората.
You are a scam artist, stop responding on people's posts.
Наистина, мисля, че ще разберете, че ако изпратите имейл, ще докажа, че не съм. Мога също така да ви дам доказателство от други във форума, че съм помогнал, и в двата случая нямам кожа от носа ми, просто се опитвах да помогна, но явно нямате нужда от това.
Really, I think you’ll find if you email I’ll prove I’m not. I can also provide you with proof from others on this forum that I’ve helped, either way it’s no skin off my nose , I was just trying to help but you clearly don’t need it.
И на какви доказателства основавате това?
And you are basing this on what evidence?
Малък съвет, който можете или да приемете, или да пренебрегнете. Както беше посочено по-рано, не можете да съдите Jokabet. Кого ще съдиш? В коя държава са базирани? Кои са собствениците им и т.н.
Ако сте извършили плащания чрез вашата банка с карта, тогава ако тези транзакции са повече от 120 дни, вашата банка не може да помогне.
Ако сте извършили плащанията чрез отворено банкиране, тогава ще трябва да разберете къде точно са отишли плащанията.
Успех при връщането на всичките ви депозити.
A bit of advice which you can either take or ignore. As previously advised you can’t sue Jokabet. Who are you going to sue? What country are they based in? Who are their owners etc,etc.
If you made payments via you bank using a card then if these transactions are more than 120 days your bank can’t help.
If you made the payments via open banking then you will need to find out where exactly the payments went to.
Good luck in getting all of your deposits back.
Защо си в този форум? Не знаете какво говорите и опитвате късмета си, с надеждата да попаднете на наистина отчаян дол. Не можете да помогнете, така че не сте сигурни защо давате съвети
Why are you on this forum? You don't know what you are talking about and you are trying your luck, in the hope that you come across a really desperate sod. You can't help so not sure why you are offering any advice
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.