ФорумОбщи дискусииРаботно време на Casino Guru

Работно време на Casino Guru

преди 10 месеца от Champ2512
|
2410 преглеждания 2 отговора |
|
Добавете пост
преди 10 месеца

Аз съм от Обединеното кралство и наскоро подадох жалба по отношение на MrVegas Casino. В момента се разглежда и просто се чудех колко време трябва да отнеме това, тъй като искам жалбата ми да бъде разрешена възможно най-бързо. Опитах се да потърся онлайн, за да видя какъв е бизнесът или работното време на казино гуру, но изглежда не мога да намеря нищо свързано с това!

Автоматичен превод:
Champ2512
преди 10 месеца

Не знам какъв е работният график на персонала, но няма да отнеме повече от няколко дни чакане, преди специалист по жалби да се свърже с вас, имайте предвид, че има много други отворени жалби, така че е нормално, ако трябва изчакайте малко, но няма да е много.

Освен това разрешаването на жалбата може да отнеме седмици и напълно зависи от това колко бързо казиното реагира на нея, след като специалистът по жалби ви попита за повече подробности, той ще настрои таймер, за да реагира казиното на жалбата (това е една седмица), ако казиното не комуникира, дава се допълнителна седмица, ако казиното не успее да реагира, тогава случаят се затваря като нерешен и рейтингът на казиното се понижава.

Това казино няма разрешени оплаквания (изглежда, че не реагират на тях), но никога не се знае, струва си да опитате

Автоматичен превод:
Champ2512
преди 10 месеца

здрасти В нашата компания няма такова нещо като работно време. Повечето хора работят от понеделник до петък, да кажем от 7 сутринта до 16 часа, но това е само много обща времева рамка. Имаме служители, които работят и през почивните дни, за да се справят с новите оплаквания, да ги разпределят към специалисти и т.н. Има и хора, които работят по-късно вечер (европейско време).

Ако трябва да бъда честен с вас, оплакванията обикновено са доста дълъг процес и не очаквайте „мигновени" отговори от нашите специалисти. Както и да е, виждам, че жалбата ви вече е приета, публикувана и в момента чакаме отговора ви, така че това е добро начало, предполагам 🙂

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини