Не знам какъв е работният график на персонала, но няма да отнеме повече от няколко дни чакане, преди специалист по жалби да се свърже с вас, имайте предвид, че има много други отворени жалби, така че е нормално, ако трябва изчакайте малко, но няма да е много.
Освен това разрешаването на жалбата може да отнеме седмици и напълно зависи от това колко бързо казиното реагира на нея, след като специалистът по жалби ви попита за повече подробности, той ще настрои таймер, за да реагира казиното на жалбата (това е една седмица), ако казиното не комуникира, дава се допълнителна седмица, ако казиното не успее да реагира, тогава случаят се затваря като нерешен и рейтингът на казиното се понижава.
Това казино няма разрешени оплаквания (изглежда, че не реагират на тях), но никога не се знае, струва си да опитате
I don't know what the staff's work schedule is but it won't take more than a couple days of wait before a complaint specialist reach out to you, have in mind there are many other open complaints, so it's normal if you have to wait a bit, but it won't be much.
Also, the complaint resolution can take weeks and it completely depends on how quick the casino reacts to it, once the complaint specialist ask you for more details they will set a timer for the casino to react to the complaint (it's a week long), if the casino doesn't communicate an extra week is given, if the casino fails to react then the case is closed as unsolved and the casino's rating is lowered.
This casino has no solved complaints (it seems they don't react to them), but you never know, it's worth a try
Автоматичен превод: