ФорумОбщи дискусииПроблем с проверката на акаунта

Проблем с проверката на акаунта

преди 7 месеца от Tiggermb
|
1623 преглеждания 1 отговор |
|
преди 7 месеца

Разочарован, имам акаунт в Incave, който не бях използвал известно време. И сега те изискват код, изпратен на телефона ми, за да потвърдят моя акаунт. Това е страхотно, но загубих телефона си и телефонния номер. И да, има подкана да промените телефонния си номер, така че въвеждам новия си телефонен номер. И ми дава съобщение, че този номер вече се използва. Както казах, това е нов номер, който получих наскоро. И автоматично създаде телефонен номер, подобен на моя, който въведох, чий е номерът, нямам представа. (Разбира се, че се чудят защо получават всички тези съобщения с код за потвърждение) И сега не мога да въведа правилния телефонен номер и не мога да го коригирам, тъй като това е вече използван номер за друг акаунт при тях, мисля както и да е, затова не мога да въведа телефонния си номер, както е посочено в съобщението за грешка. Няма решение на проблема, защото не мога да намеря начин да говоря с някого, на когото да обясня тази ситуация. Така че сега не мога да играя в повечето казино, с които този акаунт в Incave е свързан. Разочароващо е, че това е единственият начин да потвърдя, че акаунтът е мой, и дори не ме е ограничил да мога да влизам в действителните сайтове на казиното, когато ми дава възможност. Моля, ако някой друг е успял да намери решение на проблем със същия, моля, кажете ми какво сте направили, за да коригирате акаунта си. Или ако някой знае как да се свърже с Incave, за да мога да говоря с тях за тази ситуация, ако любезно ми изпратите връзката, имейла или друго средство за връзка, което имате. Просто искам да вляза и да играя.

Автоматичен превод:
Tiggermb
преди 7 месеца

Разбирам, че говорите за проблем с акаунт в Inclave, нали? Не съм много запознат с този доставчик на плащания, честно казано. Надявам се, че някой ще може да ви помогне с този проблем. Все пак трябва да е посочено на уебсайта им къде да се свържете с тях с този вид проблеми.🤷‍♀️

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини