Разочарован, имам акаунт в Incave, който не бях използвал известно време. И сега те изискват код, изпратен на телефона ми, за да потвърдят моя акаунт. Това е страхотно, но загубих телефона си и телефонния номер. И да, има подкана да промените телефонния си номер, така че въвеждам новия си телефонен номер. И ми дава съобщение, че този номер вече се използва. Както казах, това е нов номер, който получих наскоро. И автоматично създаде телефонен номер, подобен на моя, който въведох, чий е номерът, нямам представа. (Разбира се, че се чудят защо получават всички тези съобщения с код за потвърждение) И сега не мога да въведа правилния телефонен номер и не мога да го коригирам, тъй като това е вече използван номер за друг акаунт при тях, мисля както и да е, затова не мога да въведа телефонния си номер, както е посочено в съобщението за грешка. Няма решение на проблема, защото не мога да намеря начин да говоря с някого, на когото да обясня тази ситуация. Така че сега не мога да играя в повечето казино, с които този акаунт в Incave е свързан. Разочароващо е, че това е единственият начин да потвърдя, че акаунтът е мой, и дори не ме е ограничил да мога да влизам в действителните сайтове на казиното, когато ми дава възможност. Моля, ако някой друг е успял да намери решение на проблем със същия, моля, кажете ми какво сте направили, за да коригирате акаунта си. Или ако някой знае как да се свърже с Incave, за да мога да говоря с тях за тази ситуация, ако любезно ми изпратите връзката, имейла или друго средство за връзка, което имате. Просто искам да вляза и да играя.
Frustrated I have a Incave account, I hadn't used for a time. And now they are requiring a code sent to my phone to verify my account. That's great, however I lost my phone and the phone number. And yes there is a prompt to change your phone number so I input my new phone number. And it gives me a message saying that this number is already in use. As I said it is a new number I recently received. And it automatically created a phone number similar to mine I inputted, who's number is it I have no idea. (Sure they are wondering why they are receiving all these messages with a verification code though) And now I am unable to enter the correct phone number and I can't correct it due to it's a already used number for another account with them I think anyway, that's why I am not able to input my phone number as the error message stated. There is no resolution to the problem because I am unable to find a way to talk to someone to explain this situation to. So now I am not able to play at most of the casino's this Incave account is affiliated with. Frustrating that this is the only way to verify the account is mine and no it even has restricted me from being able to sign in on the actual casino sites when it gives me the option. Please if anyone else has been able to get a resolution to a problem with the same, please tell me what you did to fix your account. Or if someone knows how to get in touch with Incave so I can speak with them about this situation, if you would kindly send me the link, email, or other means of contact you have. I just want to login and play.