Още едно казино с добри отзиви и страхотни бонуси.
Няма обаче 24/7 чат на живо. Ако искате да говорите с отдела за обслужване на клиенти, ще трябва да изпратите имейл и да се наредите на опашката.
Another casino with good reviews and great bonuses.
However, there is no 24/7 live chat. If you wish to speak with customer service, you’ll have to send an email and get in queue.
Те са чиста измама, вече бях спечелил 2144 песо и те замразиха сметката ми, крадци и вие им се оплаквате, а те излизат само с глупостите си
They are pure scam, I had already won 2144 pesos and they froze my account, thieves and you complain to them and they only come out with their bullshit
Son pura estafa yo tenía ya ganado 2144 pesos y me congelaron la cuenta rateros y les reclamas y solo salen con sus mamadas
Съжалявам за тази ситуация, през която трябва да преминете, но бихте ли били по-конкретни и ни кажете кое казино имате предвид, моля? Само така бихме могли да ви помогнем.
I am sorry about this situation you have to go through, but could you be more specific and tell us which casino do you have in mind, please? Only that way we could help you out.
здравейте Искате ли помощ от нас? Или просто искахте да напишете нещо тук?
Съжалявам, но не разбирам смисъла на публикацията ви.🤷♀️
Hello there. Would you like some help from us? Or you just wanted to write something here?
Sorry, but I don't get the meaning of your post.🤷♀️
извинения Името на казиното е Vegas Wild Casino.
Apologies. The casino name is Vegas Wild Casino.
Никакъв проблем.
Ето официалната нишка на казиното 👈.
Индексът на безопасност обаче не изглежда много добре.🤔 Имате ли опит от играта там?
No problem at all.
Here's the official thread of the casino 👈.
The safety index doesn't look pretty well, though.🤔 Do you have any experience from playing there?
Никога не сте се свързали с мен относно моето запитване дали все още работят. Съобщих за тях на FTC, като попълних ЖАЛБА. Вярвам, че това е причината те ВЕЧЕ да не работят!
You never have gotten back to me regarding my inquiry about if their still operating. I reported them to the FTC by I filling a COMPLAINT. I believe that this is why they are not operating ANYMORE!
Нашият екип установи, че страницата не работи, затова се извиняваме за това объркване. Не знам какво може да стои зад това, че вече не работят.
И все пак кога подадохте жалба? Научи ли вече нещо конкретно.
Our team found out that the page is not working, so I apologize for this confusion. I don't know what could be behind the fact that they are no longer operating.
Anyway, when did you file a complaint? Have you learned anything concrete yet.
Здравейте, кое приложение имате предвид? Можете ли да разработите повече, моля, тази тема?
По някакъв начин имате предвид нашия сайт? 😀
Hello, which app do you have in mind? Can you elaborate more please on this topic?
Do you by any means mean our site? 😀
Бъдете внимателни. С PIN UP... Не кредитира вашите депозити и ви дава срок за отговор от 7 дни. Но те само твърдят, че е в процес на преразглеждане...
ДЖЕТБЕТ. Не предоставя безплатни завъртания и изисква да депозирате.
UZU.. Той ви изпраща имейли с безплатни завъртания и след това твърди, че сте ги отхвърлили..
Be careful. With PIN UP... It does not credit your deposits and they give you a response period of 7 days. But they only argue that it is under review...
JETTBET. Does not deliver free spins and requires you to deposit.
UZU.. He sends you emails with free spins and then argues that you have rejected them..
Ojo. Con PIN UP.. Que no acredita tus depósitos y te dan plazo de respuesta de 7 días. Pero solo argumentan qué está en revisión..
JETTBET. No entrega las tiradas gratuitas y te exige.. Deposito..
UZU.. Te envía. Correos con tiradas gratuitas y luego argumenta qué las haz rechazado..
Това е забележително конкретна публикация. Надявам се, че няма да имате нищо против няколко въпроса, за да обхванем някои подробности:
Относно депозита, решен ли е въпросът?
Каква беше конкретната оферта относно безплатните завъртания?
Колко безплатни бонуса сте взели в Jettbet и колко сте депозирали досега?
UZU: Подозирам, че е PlayUZU Casino. Perpahs да описва цялата ситуация би било по-добре за другите. Приемането на оферта по имейл и отказването на оферта е точно обратното, нали?
Благодаря Ви предварително.
That's a remarkably concrete post. I hope you would not mind a few questions to cover some details:
Regarding the deposit, has the matter been resolved?
What was the concreet offer concerning the free spins?
How many free bonuses have you taken in Jettbet and how much have you deposited so far?
UZU: I suspect it is PlayUZU Casino. Perpahs describing the whole situation would be better for others. Accepting an email offer and declining an offer is quite the opposite, isn't it?
Thank you in advance.
RODKA Здравейте, радвам се да се запознаем от Чили. Имам да споделя много информация за казината с безплатни завъртания.
Всичко което описах беше вчера..
Нещото с pin up. Мина месец.
Относно УЗУ. Пристигна имейл.
Отидох да получа завъртанията си в Gmail. Докоснах връзката. Играта се отвори. След това натиснах отворен в браузъра и той показа, че съм отказал завъртанията.. Че са безплатни..
Не знам как да използвам добре този форум. Но много ми е интересно да помогна. И ви дава коментари, прегледи и данни.
Ако желаете, можете да пишете на имейла ми и мога да ви оставя моя WhatsApp чрез това средство... По този начин можем да бъдем в по-директен и по-бърз контакт...
ПОВТАРЯМ... ПИН ЪП. НЕ Е ОТГОВОРИЛ ЗА ДЕПОЗИТА. КОИТО. ДЕМОНСТИРАХ СЪС. КВИТАЦИЯ..
С наистина нелепи предлози...
.
.
Информация за безплатни завъртания..
https://www.slotsgarden.com/
Тази платформа е казино с няколко собственици на казино. Регистрирате се и ще получавате оферти. Постоянни завъртания. На вашия имейл. Те също ще ви изпратят покани за други казина на същия собственик...
Истината е, че Slotsgarden е казино, в което получих покана... След като влязох например в RUBY.
Потърсих кода..
За slotsgarden. Използвайте кода.
55 ЗАВЪРТАНИЯ.
Кодовете за тези казина от тази компания изтичат след известно време.
RODKA Hello, nice to meet you from Chile. I have a lot of info to share about casinos with free spins.
Everything I described was yesterday..
The pin up thing. It's been a month.
About UZU. An email arrived.
I went to get my spins on Gmail.. I tapped the link.. It opened the game. Then I hit open in browser and it showed that I declined the spins.. That they were free..
I don't know how to use this forum very well. But I am very interested in helping. And giving you comments, reviews and data.
If you wish, you can write to my email and I can leave you my WhatsApp through that means... This way we can be in more direct and faster contact...
I REPEAT... PIN UP. HAS NOT RESPONDED FOR THE DEPOSIT. WHICH. I DEMONSTRATED WITH. A RECEIPT..
With really ridiculous pretexts....
.
.
Information for free spins..
https://www.slotsgarden.com/
This platform is a casino with several casino owners. You sign up and you will receive offers. Constant spins. To your email. They will also send you invitations to other casinos of the same owner...
The truth is that Slotsgarden is a casino where I received an invitation... After entering, for example, RUBY.
I've looked for the code..
For slotsgarden. Use the code.
55SPINS.
The codes for these casinos from this company expire after a while.
RODKA Hola un gusto desde Chile. Si tengo mucha info para compar. De casinos con giros gratuitos.
Todo lo que describí fue ayer..
Lo de pin up. Lleva un mes..
Lo de UZU. Llego un correo.
Fui por mis giros en Gmail.. Toque el enlace.. Abrió el juego. Luuego le di en abrir en navegador y apareció que yo rechace los giros.. Que fueron gratuitos..
No se usar bien este foro. Pero estoy muy interesado en ayudar. Y darte comentarios, reseñas y datos..
Si deseas puedes escribir a mi correo y por ese medio te puedo dejar mi WhatsApp.. Así estamos en contacto más directo y rápido..
REPITO... PIN UP. NO HA RESPONDIDO POR EL DEPOSITO. EL CUAL. DEMOSTRÉ CON. BOLETA..
Con pretextos realmente ridículos....
.
.
Dato para giros gratuitos..
https://www.slotsgarden.com/
Esta plataforma es un casino con dueños de varios casinos. Te inscribes y llegarán ofertas. Constantes de giros. A tu correo. Además te enviaran invitación a otros casinos del mismo dueño...
La verdad es que Slotsgarden es un casino donde me llego invitación.. Después de entrar a por ejemplo RUBY.
He buscado el código..
Para slotsgarden. Usar el código.
55SPINS.
Los códigos de estos casinos de esta empresa. caducan despues de un tiempo..
Радка. Отговорих на въпроса ви. Но не съм сигурен дали го направих правилно.
Написах подробности... Мога да ви дам и още подробности. Така че можете да поискате сами. И така можете да го проверите лично. Проблемът с PIN UP. (Което в магазина за игри се нарича „Пътешествието на Жокера. И има лоши отзиви)
Например кодът на уж завършената задача, която уж е в процес на проверка...
Също така подробности като изминало време. И т.н. и т.н.
(Редактирайте, за да добавите информация)
Когато отговорих, получих известие, че съобщението ще бъде прегледано, за да се види дали отговаря на стандартите на общността)
Благодаря ви много предварително.
Radka. I have answered your question. But I am not sure if I did it right.
I wrote details... I can also give you even more details. So you can ask for it yourself. And so you can verify it personally. The PIN UP issue. (Which in the play store is called "Joker's Journey. And it has bad reviews)
For example, the code of the supposedly completed task that is supposedly under review...
Also details like elapsed time. Etc etc etc.
(Edit to add info)
When I replied, I got a notification that the message will be reviewed to see if it complies with the community standards)
Thank you very much in advance.
Radka. He respondido a tu pregunta. Pero no estoy seguro de que lo hice bien..
Escribí detalles... Además puedo darte aun más detalles. Para que lo preguntes por tus propios medios. Y así lo verifiques de manera personal. El asunto de PIN UP. (QUE en play store se llama. "Joker's Journey. Y tiene malos comentarios)
Como por ejemplo el código de la supuesta tarea hecha qué está en supuesta revisión..
También detalles como el tiempo transcurrido. Etc etc etc.
(Edición para agregar info)
Al responder. Me apareció una notificación. De que el mensaje estará en revisión para ver si cumple con las normas de la comunidad)
De antemano. Muchísimas gracias.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.