ФорумОбщи дискусииПотребителски прегледи на казино

Потребителски прегледи на казино (страница 23)

преди 3 години от Daniel
|
243829 преглеждания 449 отговора |
|
1...22 23 24...30
Добавете пост
Jaro
преди 1 месец

Добър вечер, защо моите 2 отзива за казиното бяха отхвърлени? Написах ги от свое име. Не се ли интересувате от мненията на играчите?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Добър вечер, защо моите 2 отзива за казиното бяха отхвърлени? Написах ги от свое име. Не се ли интересувате от мненията на играчите?

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Вече ви отговорих тук: https://casinoguru-en.com/forum/complaints-discussion/withdrawals-on-rtbet/3#post-123046

Но моля, всичко около потребителските рецензии можете да обсъдите с мен тук и не е нужно да го пишете в няколко теми. Благодаря ти

Автоматичен превод:
Публикация на hristosofia е изтрит
Публикация на hristosofia е изтрит от Romi
Причина: Спам
преди 1 месец

Доволен съм от сайта и предложениете бонуси. Бързо изплащане и интересни бонуси

m1haylov
преди 1 месец

Бихте ли ни казали обаче кой имате предвид? Наистина е хубаво, че сте доволни от това казино. Просто ни кажете кой, моля.😉

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Здравейте, защо моите 2 отзива бяха отхвърлени? Играя в тези казина. Не се интересувате от мнението на играча. Написах всичко ясно от себе си, както е.

Редактиран от автора преди 1 месец
Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, защо моите 2 отзива бяха отхвърлени? Играя в тези казина. Не се интересувате от мнението на играча. Написах всичко ясно от себе си, както е.

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, мисля, че сте написали ясно причината. Нашата система откри прилики, които просто не са разрешени в рецензиите и затова беше отхвърлена. Освен това няма нищо общо с тази тема, така че най-доброто нещо, което можете да направите, е да публикувате потребителски отзиви тук: https://casinoguru-en.com/forum/general-discussion-1/user-casino-reviews/17

Благодаря ви 🙂

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

Просто не знаех как да се свържа иначе, затова писах. Писах индивидуално. Имам опит в играта и мога да го докажа.

Автоматичен превод:
sarokin116
преди 1 месец

Е, тогава можете да се свържете с нас на нашия имейл- community@casino.guru където можете да изпращате екранни снимки на следните неща:

- видимо потребителско име или имейл, трябва да съвпада с посочените във формуляра за потребителски преглед.

- история на депозити или тегления, или нещо друго, деклариращо активно използване на акаунта.

Ако успеете да се справите с това, можем да говорим за приемането на вашия потребителски преглед.

Автоматичен превод:
sarokin116
преди 1 месец

Мисля, че имат автоматична програма за проверка на подобен преглед, така че можете да опитате просто да префразирате и да опитате отново

Автоматичен превод:
Saoirse
преди 1 месец

Обръщаме голямо внимание на потребителските мнения и когато не намерим нещо подходящо, го отхвърляме с ясно написана причина. Опитваме се да одобрим възможно най-много потребителски отзиви, така че играчите да могат да видят опита на другите, но в някои случаи сме предпазливи. 😉

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Мисля, че имат автоматична програма за проверка на подобен преглед, така че можете да опитате просто да префразирате и да опитате отново

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Здравейте, мога да ви уверя, че префразирането няма да работи в такива случаи.

Ние имаме много личен подход към всеки един потребителски преглед; никой AI не работи за нас в това отношение. Предпочитаме да решим резултата лично, за да запазим потребителската оценка възможно най-безпристрастна. Формулирането на текст е само един от многото аспекти, които покриваме.

Това е доста смешно, защото много хора продават потребителски отзиви на Trustpilot. Ако си спомням правилно, последната оферта стигна до нашия имейл точно вчера.

Както Джаро спомена, всеки играч е добре дошъл да се свърже с нас, за да ни помогне да разгледаме потребителските отзиви по възможно най-добрия начин.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 1 месец

здрасти Кажи ми моля те. Защо рецензиите ми бяха отхвърлени? Бяха честни и мога да докажа, че съм истински играч.

Автоматичен превод:
john_win
преди 1 месец

Здравейте, причината беше ясно посочена.

Въпреки това можете да се свържете с нас на нашия имейл - community@casino.guru където можете да изпращате екранни снимки на следните неща:

- видимо потребителско име или имейл трябва да съвпада с посочените във формуляра за потребителски преглед.

- история на депозити или тегления, или нещо друго, деклариращо активно използване на акаунта.

Ако успеете да се справите с това, можем да говорим за приемането на вашия потребителски преглед. 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 месец

мога ли да получа rech

Автоматичен превод:
преди 1 месец

игра като😢

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Ето списък с доказани законни онлайн казина, които ще изплатят, след като акаунтът ви бъде потвърден.

Ел Роял

Бо Вегас

Диамантени макари, платинени макари, островни макари

Uptown Aces

Бовадо

Drake, Gossip Slots, VIP Slots

Рубинени слотове

Казино Адреналин

Казино Yappy

Казино Лъки Крийк

Гранд казино

Атлантида




Автоматичен превод:
trishastarrr
преди 1 месец

Тихоокеански завъртания


неограничен


бонус (нещо, но всички те са дъщерни компании)


не е най-големият фен на казината, спонсорирани от Inclave. Но това е така, защото процесът им на теглене понякога е над седмица почти 2.


Играл съм на mirax, kaebet и 7bit. Те могат да бъдат добре, но уебсайтът им посочва, че тегленето отнема само

Автоматичен превод:
преди 1 месец

мога ли да получа rech

Автоматичен превод:
преди 1 месец

Можете ли да забогатеете, като играете в казино? Бих казал, че не го правиш. Математиката зад казино бизнеса е доста ясна. Прочетете това ръководство . 👈 Трябва да разберете идеята, като го направите.

„Статистиката работи в полза на казиното в дългосрочен план."


Автоматичен превод:
1...22 23 24...30
Отидете на страницаот 30 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още