Здравейте, бихте ли могли да покажете с екранна снимка какво се случва и защо не можете да ни оставите преглед? Какъв точно е проблемът?
Hi, could you please show with a screenshot what's going on and why you can't leave us a review ? What exactly is the problem ?
Здравейте, има ли някъде, където мога да напиша пълен преглед на казиното и бихте ли ме насочили в тази посока?
Hello, is there anywhere I can write a complete casino review and could you point me in that direction?
Здравейте!
Да, разбира се, можете да напишете потребителски преглед на казино тук, в нашия уебсайт . В рецензиите на всяко казино имате раздел, наречен Потребителски рецензии , където можете да напишете рецензия, можете да я видите и на екранната снимка, която прикачих тук. Трябва да следвате инструкциите, предоставени във връзката, която ви изпратих, които обикновено включват избор на казиното, за което искате да напишете рецензията, и след това да оцените различни аспекти на това казино, като игри, бонуси, чат на живо, печалби и т.н.
Освен това преместих публикацията ви тук в тази нишка, за да можете да видите отговорите на други играчи относно потребителския преглед.
Моля, уведомете ни, ако имате нужда от допълнителна помощ.
Hello!
Yes, of course, you can write a casino User Review, here in our website. In the reviews of each casino, you have a tab called User Reviews, where you can write a review, you can see it also in the screenshot I attached here. You should follow the instructions provided in the link I sent you, which typically include selecting the casino you want to write the review about, and then rating different aspects of that casino, such as games, bonuses, live chat, winnings, etc.
Also, I moved your post here in this thread, so you can see other players responses about User Review.
Please let us know, if you need further assistance.
Само едно малко предупреждение тук. Забелязах, че се опитвате да рекламирате някои сайтове тук. Ако сте представител на казино, моля, спазвайте правилата . В противен случай вашият акаунт ще бъде забранен. Благодаря ти.
Just a little warning here. I have noticed you were trying to promote some sites here. If you are a casino representative please follow the rules. Otherwise your account will be banned. Thank you.
Благодаря ти много. Това е хубаво. Повечето пъти не сме наясно, че е било грешно да го правим по този начин. Ще разгледам указанията, които ми дадохте и евентуално ще се свържа с вас по-късно, ако трябва. Благодаря
Thank you very much. It is nice. Most times we are not aware that it was wrong to do it in that way. I will look into the directions you gave me and possibly contact you later if I need to. Thanks
Няма никакъв проблем, винаги се радвам да помогна.
No problem at all, always glad to help.
Какво бихте искали да Ви платят? Може би сте имали проблеми в някое казино?
What would you like to be paid? Have you had any issues at some casino, perhaps?
Здравейте! Написах 2 рецензии и те бяха отхвърлени! Защо отхвърлихте 2 от рецензиите ми? Аз съм честен играч и отзивите ми са честни! Правил съм депозити и тегления в тези казина няколко пъти! Мога да предоставя всички необходими доказателства!
Hello! I wrote 2 reviews and they were rejected! Why did you reject 2 of my reviews? I am an honest player and my reviews are honest! I have made deposits and withdrawals to these casinos multiple times! I can provide all the necessary evidence!
Здравствуйте! Я написал 2 отзыва и мне их отклонили! Почему Вы отклонили 2 моих отзыва? Я честный игрок и мои отзывы честные! Я неоднократно делал депозиты в эти казино и выводил средства! Все необходимые доказательства я могу предоставить!
Здравейте. Благодаря ви за информацията. Вътрешната ни система откри твърде много прилики в тези рецензии и това всъщност е причината те да бъдат отхвърлени. Моля, изпратете ни всякакъв вид доказателство по имейл до community@casino.guru и опишете причината да ни изпратите имейла, моля, за да можем да одобрим рецензиите ви със задна дата. Благодарим ви за съдействието, ние наистина ценим вашите усилия.
Hello. Thank you for the information. Our internal system has found too many similarities in those reviews, and that is actually why they were rejected. Please forward any kind of proof to us by email to community@casino.guru and describe the reason for sending us the email, please, so we can retroactively approve your reviews. Thank you for your cooperation, we really appreciate your efforts.
Здравейте. Благодаря ви за информацията. Вътрешната ни система откри твърде много прилики в тези рецензии и това всъщност е причината те да бъдат отхвърлени. Моля, изпратете ни всякакъв вид доказателство по имейл до community@casino.guru и опишете причината да ни изпратите имейла, моля, за да можем да одобрим рецензиите ви със задна дата. Благодарим ви за съдействието, ние наистина ценим вашите усилия.
Hello. Thank you for the information. Our internal system has found too many similarities in those reviews, and that is actually why they were rejected. Please forward any kind of proof to us by email to community@casino.guru and describe the reason for sending us the email, please, so we can retroactively approve your reviews. Thank you for your cooperation, we really appreciate your efforts.
Здравейте. Благодаря ви за информацията. Вътрешната ни система откри твърде много прилики в тези рецензии и това всъщност е причината те да бъдат отхвърлени. Моля, изпратете ни всякакъв вид доказателство по имейл до community@casino.guru и опишете причината да ни изпратите имейла, моля, за да можем да одобрим рецензиите ви със задна дата. Благодарим ви за съдействието, ние наистина ценим вашите усилия.
Hello. Thank you for the information. Our internal system has found too many similarities in those reviews, and that is actually why they were rejected. Please forward any kind of proof to us by email to community@casino.guru and describe the reason for sending us the email, please, so we can retroactively approve your reviews. Thank you for your cooperation, we really appreciate your efforts.
Не ми харесва, че ме пренебрегваш! Смятам, че отзивите ми бяха отхвърлени без причина!
I don't like that you ignore me! I believe that my reviews were rejected for no reason!
Благодарим ви за търпението и сътрудничеството. Вярвам, че отзивите ви вече са одобрени, след като проверих имейла, който сте изпратили до нашия екип. Ако имате други въпроси, не се колебайте да ни пишете по всяко време, ще се радваме да ви помогнем.
Thank you for your patience and cooperation. I believe your reviews have now been approved after checking out the email you have sent to our team. If you have any other questions, do not hesitate to write to us at any time, we'll be glad to help.
Благодарим ви за търпението и сътрудничеството. Вярвам, че отзивите ви вече са одобрени, след като проверих имейла, който сте изпратили до нашия екип. Ако имате други въпроси, не се колебайте да ни пишете по всяко време, ще се радваме да ви помогнем.
Thank you for your patience and cooperation. I believe your reviews have now been approved after checking out the email you have sent to our team. If you have any other questions, do not hesitate to write to us at any time, we'll be glad to help.
Понякога просто се нуждаем от допълнителна информация, за да запазим отзивите честни, както виждате. Благодаря ви отново за грижата и съдействието. Приятен ден и аз.🙂
Sometimes we just need some additional information in order to keep the reviews honest, as you can see. Thank you again for caring and your cooperation. Have a good day as well.🙂
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.