ФорумОбщи дискусииПотребителски прегледи на казино

Потребителски прегледи на казино (страница 13)

преди 2 години от Daniel
|
184471 преглеждания 306 отговора |
|
1...12 13 14...16
Добавете пост
преди 1 година

И също дали могат да ми върнат парите, които съм депозирал

Автоматичен превод:
преди 1 година

Между другото предполагам, че spin palace не затвориха, а просто промениха името си на Spin Casino

Автоматичен превод:
преди 1 година

supp да бъде най-доброто онлайн казино. Обзалагам се, че в бизнеса можете да получите най-добрите оферти за онлайн казиното и да получите най-справедливото онлайн казино, никога не са ви обещавали нищо само за да си вземат парите. Казах, вашите пари са в безопасност със SPIN CASINO

Автоматичен превод:
преди 1 година

Просто искам да уведомя другите, че трябва да бъдат предупредени, когато играят с Blu Vegas, те никога няма да изпитат удовлетворение от играта с това казино, не знам дали ще могат да издържат на същото чувство, което имах аз когато загубих парите, които се предполага, че съм спечелил.

Автоматичен превод:
преди 1 година

В този случай трябва да публикувате предупреждението си точно тук - в нишката на Blu Vegas .

Как точно трябваше да спечелиш, чудя се? Както и да е, моля, имайте предвид правилната тема за всяко казино, за което коментирате 😉

Автоматичен превод:
преди 1 година

Между другото предполагам, че spin palace не затвориха, а просто промениха името си на Spin Casino

Автоматичен превод:
преди 1 година

Възможно е, но URL адресът е различен. Ако използвате лентата за търсене в горната част на нашия уебсайт и потърсите всяко казино поотделно, ще откриете, че ги държим отделно. 🙂

file

Автоматичен превод:
преди 1 година

supp да бъде най-доброто онлайн казино. Обзалагам се, че в бизнеса можете да получите най-добрите оферти за онлайн казиното и да получите най-справедливото онлайн казино, никога не са ви обещавали нищо само за да си вземат парите. Казах, вашите пари са в безопасност със SPIN CASINO

Автоматичен превод:
преди 1 година

Supp?

Това пълно име на казиното ли е, моля? Предполагам, че тази връзка ще помогне, защото не мога да я намеря на нашия уебсайт 🙂

Автоматичен превод:
преди 1 година

Spin Casino е името и дори да започнете да играете със spin palace, ще стигнете до spin casino

Автоматичен превод:
преди 1 година

Предполага се, че е

Автоматичен превод:
CesarF55
преди 1 година

Сега разбирам 🙂, значи това е единственото казино, което хвалите толкова много сега.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Защото, както казах, никога не съм имал проблеми със Spin Casino, не като казиното Blu Vegas, току-що проверих парите си обратно и ми казаха, че вече съм играл с него, все още не съм играл с казиното, защото от този проблем, който имах с казиното

Автоматичен превод:
CesarF55
преди 1 година

здрасти Измина месец, откакто описахте тук своя опит със Spin Casino, така че как върви сега?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Не го реших, тъй като парите вече бяха депозирани на платения пазар, направих тегленето от там.

Автоматичен превод:
преди 1 година

здравей как си Успяхте ли да разрешите проблемите с казиното или сте започнали да играете другаде?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Довери се на рейтинга. С моята тестова стратегия и залог от 10 цента се потопих в суматохата на рулетката.

Общ залог от €3,30 трябва да доведе до печалба от 30 цента. Сметката ми е била кредитирана само с 13 цента, 17 цента просто събрани от казиното, така че повече от 50%. Разбира се, не разширих тестовата си игра до по-високи залози. След заявката ми за теглене трябваше да подам няколко документа, което е напълно нормално - така е във всяко казино. Въпреки моя депозит от €50, все още има риск от пране на пари. Сканирането 1:1 на моята лична карта беше отхвърлено от софтуера на основание, че изображението е твърде малко. Не мисля, че ще остарея в това казино.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Mega Casino не се поддавайте на това и куп измамници. Разкривам на няколко сайта коварствата, които това казино ви изпраща по имейл, казвайки, че документите, акаунтите са проверени и когато спечелите, не ви плащат, измислят много неща без прикачени файлове, не се поддавайте на тази измама

Автоматичен превод:
alexresende983
преди 1 година

Какви неща са измислили срещу вас?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Наскоро се присъединих към spinbetter. Заложих и спечелих. Опитах се да изтегля печалбите си, но spinbetter продължава да отхвърля молбата ми. Потвърдих самоличността си, като им изпратих копия от паспорта си и екранни снимки на банковите си карти Visa и Skrill. След като направиха всичко, което поискаха, те все още не ми помагат с молбата ми за оттегляне. Опитах се да се свържа с отдела за плащания, отдела за сигурност и отдела за поддръжка. Към днешна дата няма полезен отговор. Спазвах техните правила, но те не ми помогнаха. Като играч също имам право да тегля средствата си.

Автоматичен превод:
henyaphilo8
преди 1 година

Здравей.

Съжалявам да го чуя. Чувствам, че това може да е свързано със спортни залагания, нали?

Както и да е, казиното трябва да предостави прилично обяснение и да направи всичко възможно, за да ви позволи да изтеглите печалбите си, ако ги спечелите при спазване на всички условия и правила.

Мога ли да знам от колко време се мъчиш?

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

От няколко дни. Моля, наистина ще съм ви благодарен, ако ми помогнете да разреша проблема. Бях наистина търпелив и следвах всяка стъпка, която поискаха.

Автоматичен превод:
преди 1 година

Скъпа radka, в състояние ли си да ми помогнеш да разреша проблема?

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
henyaphilo8
преди 1 година

Ще дам всичко от себе си, но за това наистина трябва да знам повече подробности.

Можете ли да отговорите на въпросите ми, моля? Трябва да ускори старта. Разбирате ли, ние не се занимаваме със спортни залагания - това е първата ми грижа. Второто нещо е, че даваме на казината 14 пълни дни, за да проверят сметката, играта и други аспекти и да изплатят печалбите.

Така че първо мога да използвам повече подробности. 🙏

Чувствайте се свободни да научите повече за нашия център за разрешаване на проблеми тук:

https://casino.guru/complaint-resolution-instructions


Автоматичен превод:
1...12 13 14...16
Отидете на страницаот 16 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини