supp да бъде най-доброто онлайн казино. Обзалагам се, че в бизнеса можете да получите най-добрите оферти за онлайн казиното и да получите най-справедливото онлайн казино, никога не са ви обещавали нищо само за да си вземат парите. Казах, вашите пари са в безопасност със SPIN CASINO
supp to be the best online casino. In the business, I bet you could get the best deals on the online casino and get most fair casino online, they never promised you anything just to get your money. I said, your money is safe with SPIN CASINO
Просто искам да уведомя другите, че трябва да бъдат предупредени, когато играят с Blu Vegas, те никога няма да изпитат удовлетворение от играта с това казино, не знам дали ще могат да издържат на същото чувство, което имах аз когато загубих парите, които се предполага, че съм спечелил.
I just want to let others to know that they should be warned in playing with Blu Vegas, they will never have any satisfaction with playing with that casino, I don’t know if they are going to be able to withstand the same feeling I had when I lost the money I am supposed to have won.
В този случай трябва да публикувате предупреждението си точно тук - в нишката на Blu Vegas .
Как точно трябваше да спечелиш, чудя се? Както и да е, моля, имайте предвид правилната тема за всяко казино, за което коментирате 😉
In this case, you should post your warning right here - in the Blu Vegas thread.
How exactly were you supposed to win, I wonder? Anyway, kindly keep in mind the correct thread for each casino you comment about 😉
Възможно е, но URL адресът е различен. Ако използвате лентата за търсене в горната част на нашия уебсайт и потърсите всяко казино поотделно, ще откриете, че ги държим отделно. 🙂
Could be, but the URL is different. If you use the search bar on the top of our website and look for each casino separately, you'll find that we keep both separate. 🙂
supp да бъде най-доброто онлайн казино. Обзалагам се, че в бизнеса можете да получите най-добрите оферти за онлайн казиното и да получите най-справедливото онлайн казино, никога не са ви обещавали нищо само за да си вземат парите. Казах, вашите пари са в безопасност със SPIN CASINO
supp to be the best online casino. In the business, I bet you could get the best deals on the online casino and get most fair casino online, they never promised you anything just to get your money. I said, your money is safe with SPIN CASINO
Сега разбирам 🙂, значи това е единственото казино, което хвалите толкова много сега.
I see now 🙂 so it is the only casino you're praising so much now.
Защото, както казах, никога не съм имал проблеми със Spin Casino, не като казиното Blu Vegas, току-що проверих парите си обратно и ми казаха, че вече съм играл с него, все още не съм играл с казиното, защото от този проблем, който имах с казиното
Because like I said I never had any problems with the Spin Casino, not like the Blu Vegas casino, just now I checked my cash back, and I was told I played with it already, I haven’t been playing with the casino yet because of that issue I had with the casino
здрасти Измина месец, откакто описахте тук своя опит със Spin Casino, така че как върви сега?
Hi. It's been a month since you described here your experience with the Spin Casino, so how is it going now?
Не го реших, тъй като парите вече бяха депозирани на платения пазар, направих тегленето от там.
I didn't solve it, because the money had already been deposited in the paid market, I made the withdrawal from there.
Não resolvi, pois o dinheiro já havia sido depositado no mercado pago, fiz a retirada de lá.
Довери се на рейтинга. С моята тестова стратегия и залог от 10 цента се потопих в суматохата на рулетката.
Общ залог от €3,30 трябва да доведе до печалба от 30 цента. Сметката ми е била кредитирана само с 13 цента, 17 цента просто събрани от казиното, така че повече от 50%. Разбира се, не разширих тестовата си игра до по-високи залози. След заявката ми за теглене трябваше да подам няколко документа, което е напълно нормално - така е във всяко казино. Въпреки моя депозит от €50, все още има риск от пране на пари. Сканирането 1:1 на моята лична карта беше отхвърлено от софтуера на основание, че изображението е твърде малко. Не мисля, че ще остарея в това казино.
Trusted the rating. With my test strategy and a stake of 10 cents I plunged into the roulette turmoil.
A total bet of €3.30 should result in a profit of 30 cents. My account was only ever credited with 13 cents, 17 cents simply bagged by the casino, so more than 50%. Of course, I didn't extend my test game to higher stakes. After my withdrawal request, I had to submit a few documents, which is completely normal - it's the same in every casino. Despite my €50 deposit, there is still a risk of money laundering. 1:1 scan of my identity card was rejected by the software on the grounds that the image was too small. I don't think I'll grow old in this casino.
Hab der Bewertung vertraut. Mit meiner Teststrategie und 10 Cent Einsatz mich ins Roulettegetümmel gestürzt.
Bei einem Gesamteinsatz von 3,30 € sollte ein Gewinn von 30 Cent herauskommen. Meinem Konto wurde immer nur 13 Cent gutgeschrieben, 17 Cent einfach vom Casino eingesackt, also mehr als 50%. Mein Testspiel hab ich natürlich nicht auf höhere Einsätze ausgedehnt. Nach meiner Auszahlungsanforderung hatte ich erstmal ein paar Dokumente einzureichen, völlig normal- ist in jedem Kasino so. Trotz meiner 50 € Einzahlung besteht ja die Gefahr der Geldwäsche. 1:1 Scan meines Personalausweises wurde von der Software abgelehnt mit der Begründung das Bild sei zu klein. Ich glaube nicht, dass ich in diesem Kasino alt werde.
Mega Casino не се поддавайте на това и куп измамници. Разкривам на няколко сайта коварствата, които това казино ви изпраща по имейл, казвайки, че документите, акаунтите са проверени и когато спечелите, не ви плащат, измислят много неща без прикачени файлове, не се поддавайте на тази измама
Mega Casino do not fall for this and a bunch of scammers I am disclosing on several sites the crookedness that this Casino sends you email saying that the documents, accounts are all verified and when you win they do not pay you, they invent a lot of things without attachments, do not fall for this scam
Mega Casino não caiam nessa e um bando de golpistas estou divulgando em vários sites a pilantragem que e esse Casino te enviam email dizendo que documentos contas estão tudo certos verificados e quando vc ganha não te pagam inventao um monte de coisas sem anexo não caiam nesse golpe
Какви неща са измислили срещу вас?
What kind of things did they invent against you?
Наскоро се присъединих към spinbetter. Заложих и спечелих. Опитах се да изтегля печалбите си, но spinbetter продължава да отхвърля молбата ми. Потвърдих самоличността си, като им изпратих копия от паспорта си и екранни снимки на банковите си карти Visa и Skrill. След като направиха всичко, което поискаха, те все още не ми помагат с молбата ми за оттегляне. Опитах се да се свържа с отдела за плащания, отдела за сигурност и отдела за поддръжка. Към днешна дата няма полезен отговор. Спазвах техните правила, но те не ми помогнаха. Като играч също имам право да тегля средствата си.
I recently joined spinbetter. I made a bet and won. I have tried to withdraw my winnings but spinbetter keeps on rejecting my request. I verified my identity by sending them copies of my passport and screenshots of my Visa bank cards and Skrill. Having done everything they asked ,they still are not assisting me with my withdraw request. I have tried reaching the payment department, security department and support department. To date there has been no helpful response. I abided by their rules but they haven't assisted me. As a player I also have the right to withdraw my funds.
Здравей.
Съжалявам да го чуя. Чувствам, че това може да е свързано със спортни залагания, нали?
Както и да е, казиното трябва да предостави прилично обяснение и да направи всичко възможно, за да ви позволи да изтеглите печалбите си, ако ги спечелите при спазване на всички условия и правила.
Мога ли да знам от колко време се мъчиш?
Hello there.
Sorry to hear that. I feel this might be about sports betting, is it not?
Anyway, the casino should provide a decent explanation and make all possible to allow you to withdraw your winnings if you gain those with compliance with all terms and rules.
May I know for how long you have been struggling?
От няколко дни. Моля, наистина ще съм ви благодарен, ако ми помогнете да разреша проблема. Бях наистина търпелив и следвах всяка стъпка, която поискаха.
A few days now. Please I would really appreciate, if you helped me resolve the issue. I have really been patient and have followed every step they asked.
Ще дам всичко от себе си, но за това наистина трябва да знам повече подробности.
Можете ли да отговорите на въпросите ми, моля? Трябва да ускори старта. Разбирате ли, ние не се занимаваме със спортни залагания - това е първата ми грижа. Второто нещо е, че даваме на казината 14 пълни дни, за да проверят сметката, играта и други аспекти и да изплатят печалбите.
Така че първо мога да използвам повече подробности. 🙏
Чувствайте се свободни да научите повече за нашия център за разрешаване на проблеми тук:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
I'll do my best, but for that, I really need to know more details.
Can you answer my questions, please? It should speed up the start. You see, we do not deal with sports betting - this is my first concern. The second thing is we allow casinos 14 full days to verify the account, gameplay, and other aspects and pay out the winnings.
So, I could use more details first. 🙏
Feel free to learn more about our resolution center right here:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.