Спрете гурутата си с лъжите**t, 888 и 777 не се изплащат. Това са глупости с вашите фалшиви оценки. Страхливци
Stop your lies gurus**t, 888 and 777 don't pay out. Those is bulls**t with ur fake ratings. Cowards
Здравей,
Ще бъдем много благодарни, ако успеете да избегнете всеки обиден език.
Ние не предоставяме фалшиви оценки. Дори питаме дали някой потребителски преглед трябва да бъде „мотивиран от казиното". Защото особено лошите казина се опитват да подобрят ниския си рейтинг, като поставят 5-звездни потребителски отзиви. Ако можем да докажем, че прегледът е свързан директно с казиното (чрез VPN проследяване), ние го отхвърляме незабавно.
Ако казината успеят да предложат на играчите някаква компенсация за добри отзиви, това е просто промоционално действие, задействано от казината, а не от нас. Опитваме се да подреждаме такива неща.
Имате ли нужда от помощ, чудя се?
Hello there,
It would be much appreciated if you could avoid any abusive language.
We do not provide fake ratings. We even ask if any user review is supposed to be "casino motivated". Because especially poor casinos try to improve their low rating by placing 5 stars user reviews. If we can prove the review is bound to the casino directly (via VPN tracking) we reject it immediately.
If casinos manage to offer players some compensation for good reviews it's just a promo action triggered by casinos, not by us. We try to sort such things out.
Do you need any help, I wonder?
Здравейте, имам въпрос относно отзивите за онлайн казино: Обикновено пишете отзиви, когато казиното ви е направило нещо лошо или пишете и положителни отзиви, когато ви харесва казиното?
Понякога виждам играчи, които са написали 4-6 отзива, но всички те са само 1 начален отзив за лоши казина. Какъв е вашият опит?
Hi, I have a question regarding online casino reviews: Do you usually write a review when the casino did something bad to you or do you also write positive reviews when you like the casino?
I sometimes see players who wrote 4-6 reviews, but all of them are just 1 start reviews about bad casinos. What's your experience?
Най-вероятно защото не сме казино, така че не предоставяме нашия бонус за регистрация. 🙂
Ако можете обаче да се съсредоточите за момент върху раздела за бонуси, сигурен съм, че ще намерите страхотни бонуси.
Most likely because we are not a casino so we do not provide our sign-up bonus. 🙂
If you could focus on the bonus section for a moment, however, I'm sure you will find some cool bonuses.
Имаме две казина Midas в нашата база данни. Един от тях ли е?
https://casino.guru/Casino-Midas-review
https://casino.guru/midas24-casino-review
(този е затворен)
We have two Midas casinos in our database. Is it one of them?
https://casino.guru/Casino-Midas-review
https://casino.guru/midas24-casino-review
(this one is closed)
Много харесвам Fresh Casino, Vulkan Vegas и Booi Casino.
Разнообразието от игри и доставчици е невероятно.
Бърза проверка, задоволителни методи за теглене.
Както и да е, досега няма оплаквания.
I really like Fresh Casino, Vulkan Vegas and Booi Casino.
The variety of games and providers is amazing.
Quick verification, satisfying withdrawal methods.
Anyway, so far, no complaints.
Gosto muito do Fresh Casino, Vulkan Vegas e Booi Casino.
A variedade de jogos e provedores é sensacional.
Verificação rápida, métodos de saques satisfatórios.
Enfim, até aqui, sem reclamações.
Така че трябва да участвате в нашето лятно състезание за най-добрите казина 🙂!
Вижте го тук . Приключва днес!
So you should enter our summer competition about the best casinos 🙂!
Check it out here. Ends today!
Просто се чудя каква валута използвате в тези казина? Вашата местна валута или USD?
I'm just wondering, which currency do you use in those casinos? Your local currency or USD?
Здравейте,
Проверихте ли RTP или волатилността на слота, моля? Вярвам, че е важно да се определи правилната стратегия. Чувствайте се свободни да прочетете повече за това в тази статия .
Кажете ми какво мислите за това.
Hello,
did you check the slot RTP or volatility, please? I believe it is important to set the proper strategy. Feel free to read more about it in this article.
Let me know what you think about it.
Е, виждам, че сте спрели да отговаряте на жалбата . Ако мога, трябва да се свържете отново с Кристина, последния път, когато тя попита за вашето оттегляне, вие не отговорихте.
Well, I can see that you have stopped responding to the complaint. If I may, you should get in touch with Kristina again, last time she asked about your withdrawal you did not respond.
Здравейте и добре дошли отново във форума! 🙂
Къде играеш сега? Би било хубаво, ако можете да споделите някои прозрения, да изберете общата тема на казиното и да споделите всичко, което можете 😉.
Hello and welcome back to the forum! 🙂
Where are you playing now? Would be nice if you could share some insights, pick the casino's general thread up and share all you can 😉.
Благодаря за отговора. Как се справяте с времето за теглене във Vulkan Vegas? Това добре ли е или обикновено отнема твърде много време?
Thanks for the reply. How's you experience with withdrawal times in Vulkan Vegas? Is that alright or does it usually take too long?
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.