Здравейте, разгледах нашия списък с препоръчани казина с Binance и намерих само едно - Casino Extreme
Hello I browsed our list of recommended casinos with Binance and found just one - Casino Extreme
Има някои сайтове, които предлагат криптовалута като казино. но можете да проверите всеки един, за да избегнете измама.
There are some sites that offers cryptocurrency as casino. but you may check each one out so that you avoid being scammed.
Здравейте,
този въпрос беше за binance 🙂 не за криптовалута като цяло.
Благодаря ти за прозрението все пак.
Hello,
this question was about binance 🙂 not cryptocurrency in general.
Thank you for your insight, though.
Здравейте, търся помощ, защото изтеглих 500 евро от казино в Binance.
След тази транзакция те блокираха възможността за теглене на средства. И провеждат някакво разследване. Това продължава вече 30 дни. от 08.05.2024г.
Не ми пука за наглостта на тези гадове. Трудно се пие. Преди това използвах акаунта повече от половин година. проверени. Преди нямаше проблеми.
Hello I am looking for some help because I have withdrawn 500 euros from casino to Binance.
After this transaction, they blocked the possibility of withdrawing funds. And they're conducting some kind of investigation. This has been going on for 30 days. from 08/05/2024.
I don't care about the impudence of these bastards. It's hard to drink. Previously, I used the account for over half a year. verified. There were no problems before.
Здравейте, бих искал да знам как да ви помогна, но за съжаление никога не съм използвал този метод. Това ли е първият ви проблем с този метод? Що се отнася до разследването, не мисля, че все още сте чули за тях. Опитахте ли да се свържете с тях, колко време трябва да чакате? Би било най-добре, ако можете да се свържете с играч с подобен опит или, разбира се, поддръжка, който трябва да отговори на вашите въпроси и да ви каже каква е вашата ситуация.
Надявам се да успеете да изтеглите парите си.
Hello, I would like to know how to help you, but unfortunately I have never used this method. Is this your first problem with this method? As for the investigation, I don't think you have heard from them yet. Have you tried contacting them, how long do you have to wait? It would be best if you could get to a player with similar experience or, of course, support, who should answer your questions and tell you what your situation is.
I hope you manage to withdraw your money.
Тези хора са нагли. държат парите 6 седмици и повтарят един текст, че разследването продължава и нищо повече не могат да кажат. и, разбира се, се съгласих с това, като приех правилата
These people are impudent. they keep the money for 6 weeks and repeat one text that the investigation is ongoing and there is nothing more they can say. and of course I agreed to it by accepting the regulations
Виждам, че нищо не е напреднало, което наистина е доста разочароващо. 6 седмици разследване не са малко време и вероятно би било добре да знаете защо трябва да отнеме толкова време и какво се случва. Без конкретен отговор от тяхна страна няма да знаем нищо повече и, въпреки че ми е неприятно да го кажа, единственото, което трябва да направите, е да изчакате.
Бих искал да ви помогна повече. 😥
I see that nothing has moved forward, which is really quite disappointing. 6 weeks of investigation is not a short time and it would probably be good to know why it has to take so long and what is going on. Without a concrete answer from them, we will not know any more and, although I hate to say it, the only thing to do is wait.
I would like to help you more. 😥
След около 7 седмици получих списък с въпроси. На повечето отговорих. За всеки от тези средства, който и да е изпълнител, изпратих доказателство за плащане от букмейкъра за тази сума. \
Поискаха ми банково извлечение. Затова предоставих доказателство за получаване на възнаграждение от моя работодател.
За съжаление ми поискаха историята на банковата ми сметка, в която се записват всички покупки с карти, семейни преводи, плащания за празници, магазините, които използвам, кога и къде зареждам колата си, къде ям, къде спя и къде се движа.
Не бях съгласен с всичко.
Нищо не се е променило оттогава, те все още разследват и не могат да кажат нищо.
After about 7 weeks I received a list of questions. I answered most of them. For each of these funds, whoever is the contractor, I sent proof of payment from the bookmaker for this amount. \
I was asked for a bank statement. So I provided proof of receiving remuneration from my employer.
Unfortunately, they asked me for the history of my bank account, which records all card purchases, family transfers, holiday payments, the stores I use, when and where I refuel my car, where I eat, where I sleep and where I move.
I didn't agree to the whole thing.
Nothing has changed since then, they are still investigating and can't say anything.
Това е невероятно...
Мислех, че не сте съгласни с предоставянето на всички тези изявления и подробности, така че сега се чудя какво още разследват?
Трябва да призная, че не разбирам как работи целият този процес, но си представям, че се оказа кошмар!
That's unbelievable...
I thought you disagreed with providing all those statements and details, so now I wonder, what are they still investigating?
I have to admit, that I fail to understand how this whole process works, but I imagine it turned out to be a nightmare!
След 3 дни стават два месеца, откакто започнаха да разследват едно плащане от букмейкър.
Единствената налична помощ е чатът. Ако искате да подадете жалба срещу служител от чата на живо, трябва да я подадете на служителя.
Не можете да се обадите или да изпратите имейл. Напиши писмо.
и всичко, което направих, беше да депозирам около 40 евро в Binance, да прехвърля от Binance към everygame.com, след което да прехвърля $500 от everygame към Binance. и го разследват 2 месеца и всичко е обвито в по-голяма мистерия от действията на ЦРУ
In 3 days it will be two months since they started investigating one payment from a bookmaker.
The only help available is chat. If you want to file a complaint against an employee from the live chat, you must submit it to the employee.
You can't call or send an email. write a letter.
and all I did was deposit about 40 euros on Binance, transfer from Binance to everygame.com, then transfer $500 from everygame to Binance. and they have been investigating it for 2 months, and everything is shrouded in greater mystery than the actions of the CIA
Разбрахте ме 😀. Знам, че това едва ли е смешна ситуация, но все пак ЦРУ...
В такива ситуации смятам, че би било много по-лесно, ако можете да посетите офиса им и да обсъдите въпроса лично. В този момент не мога да измисля нищо полезно. Но имате моите най-добри пожелания! почакай...
You got me 😀. I know this is hardly a funny situation, but still, the CIA...
In such situations, I feel it would so much easier if you could visit their office and discuss the matter personally. At this moment I can't come up with anything helpful. But you have my best wishes! Hold on...
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.