преди 11 месеца
Очаквам, че ще разгледате това и ще попитате и за този проблем. 🤔
I expect that you will look at this and ask about this problem as well. 🤔
0
Очаквам, че ще разгледате това и ще попитате и за този проблем. 🤔
I expect that you will look at this and ask about this problem as well. 🤔
Доста е мотивиращо. Продължавайте, моля!🐱🏍
It's quite motivating. Keep going, please!🐱🏍
И Mystake.com отново изплюва манекена си - скоро отново ще получите залъгалката си:
And Mystake.com spits their dummy out again - you will get your pacifier back again soon:
Доста смешно е, че такава рецензия се изтрива веднага и рецензията за безплатни завъртания, където играчите дори признават, че са я написали, за да я получат, ще остане там съвсем добре. Вероятно ще бъде трудна битка за вас.
Бих искал обаче да отбележа, че не е необходимо и не е позволено да поставяте връзки към казиното в отговора. Ето защо го маркирах с нашата връзка.
Също така благодаря за вашите актуализации, защото те са доста информативни поне за това как вървят нещата другаде. 🙂
It's quite funny that such a review is basically deleted right away and the review for free spins where players even confess for writing it to get it will stay there just fine. It's probably going to be an uphill battle for you.
However, I would also like to point out that it is not necessary and not allowed to put links to the casino in the reply. That's why I've tagged it with our link.
Also thanks for your updates, because they are quite informative at least about how things are going elsewhere. 🙂
Благодаря, че го маркирахте с връзката си, не разбрах, но е добре да знам!
Thanks for tagging it with your link, didn’t realise but good to know!
Още един преглед на Mystake премахнат в Trustpilot - помага изключително много на каузата ми 😊
Another Mystake review removed on Trustpilot - it’s helping my cause immensely 😊
Виждам, че ставаш доста добър в това. Както и да е, ако трябва да отвори очите дори на един играч, все още си заслужава според мен. 🙂
I can see you're getting pretty good at it. Anyway, if it should open the eyes of even one player, it is still worth it in my opinion. 🙂
Чудесно казано, ако помага само на един играч! Все още чакам да чуя от TP относно тяхното разследване, както и от CMA, до когото подадох жалба...
Perfectly said, if it helps just one player! I am still waiting to hear from TP regarding their investigation and too from the CMA, who I filed a complaint with…
Разбира се разбирам. Така че не ни остава нищо друго освен да чакаме резултата. Мисля, че няма нужда да ти напомням, че можеш да го споделиш с нас. 😁
Много ми е любопитно да видя докъде ще стигнеш.
Of course I understand. So we have no choice but to wait for the result. I don't think I need to remind you that you can share it with us. 😁
I'm quite curious to see where you get to.
За съжаление днес получих този имейл от TRUSTPILOT :
Здравей DescriptorRaptor,
Като част от усилията ни да гарантираме, че всички прегледи на Trustpilot са автентични, имаме персонализиран софтуер, който открива необичайна активност на нашата платформа. В този случай нашият софтуер е отбелязал, че поне една от вашите рецензии вероятно е спам. Ние приемаме това много сериозно и затова блокирахме вашия потребителски акаунт и премахнахме отзивите ви от нашата платформа.
Имаме тези мерки, за да гарантираме, че нашата общност може да се довери на рецензиите, които четат в Trustpilot, но разбираме, че понякога законните рецензии се премахват в този процес. Ако смятате, че е станала грешка, можете да се свържете с нас, като отговорите на този имейл.
Благодаря за съдействието.
Не е ли интересно, че изпратих многобройни имейли до тях, доказващи завъртания за рецензии от Mystake и въпреки това те винаги премахват рецензията ми, защото Mystake ги маркира! И все пак те не са премахнали нито една от рецензиите, които са ясно копирани и поставени.
Трябва да се направи нещо с TRUSTPILOT !
Unfortunately I had this email from TRUSTPILOT today:
Hi DescriptorRaptor,
As part of our efforts to ensure that all Trustpilot reviews are genuine, we have customized software that detects unusual activity on our platform. In this case, our software has flagged that at least one of your reviews is likely to be spam. We take this very seriously, and have therefore blocked your user account and removed your reviews from our platform.
We have these measures in place to ensure that our community can trust the reviews they read on Trustpilot, however, we understand that sometimes legitimate reviews are removed in this process. If you think there’s been a mistake, you’re welcome to contact us by replying to this email.
Thanks for your cooperation.
Isn’t it interesting that I have sent numerous emails to them evidencing spins for reviews by Mystake and yet they always remove my review because Mystake flags them! Yet they have not removed a single one of the reviews that are clearly copy and pasted.
Something has to be done about TRUSTPILOT!
Хм със сигурност е доста тъжно. Както и да е, попитахте ли Trustpilot дали е против техните правила или прочетохте някъде, че играчите не могат да публикуват ревюта на техния сайт, където казват, че са били възнаградени с бонус за ревюто? Защото ако не е, тогава разбирам защо остават там, въпреки че не мисля, че са безпристрастни и честни.
Виждам обаче също така, че имате възможност да отговорите на техния имейл, но тъй като няколко от вашите имейли досега не са успели да доведат до нищо, не знам дали това би било така в момента. Както и да е, ще се опиташ ли да им напишеш обратно?
Hmm sure is pretty sad. Anyway, did you ask Trustpilot if it's against their rules or did you read somewhere that players can't post reviews on their site where they say that they were rewarded with a bonus for the review? Because if it's not, then I understand why they stay there even though I don't think they are unbiased and honest.
However, I also see that you have the opportunity to reply to their email, but as several of your emails have so far failed to result in anything, I don't know if that would be the case right now. Anyway, will you try and write them back ?
Писах обратно и също преследвам CMA (Органът за конкуренцията и пазарите), тъй като трябва да отговоря от тях!
Колкото повече се занимавам с TP, толкова по-скептичен ставам! Ще ви държа в течение и няма да гадая защо са затворили акаунта ми, помолих за яснота, това е най-малкото, което трябва да направят!
Ще продължа напред, все пак „Рим не е построен за един ден" 😊
I have written back and I am also chasing the CMA (Competition and Markets Authority) as I am due a response from them!
The more I engage with TP the more sceptical I am becoming! I will keep you informed and I am not going to second guess why they have closed my account, I have asked for clarity, that’s the least they should do!
I will continue ahead, after all, ‘Rome wasn’t built in a day’ 😊
Правилният подход. Човек не трябва да се обезсърчава, защото понякога човек е далеч от решение, преди да се откаже.
Определено ни уведомете, когато имате допълнителна нова информация.
The right approach. One should not be discouraged because sometimes one is a long way from a solution before giving up.
Definitely let us know when you have further new information.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.