Това е добър въпрос. Аз лично вярвам, че тези доставчици на игри и доставчици на плащания предоставят услугите си на тези лоши казина просто защото не следват Casino Guru, потребителски отзиви или други подобни уебсайтове. Те всъщност нямат никакви отдели, които биха отделили известно време за разследване на своите казино клиенти от тази гледна точка.
Нито банките, нито доставчиците на игри са специалисти по отношение на оплакванията на потребителите, справедливостта на казиното и т.н. Следователно те наистина не съдят своите клиенти от тази гледна точка. Има много видове измами. Когато спечелите честно и честно и казиното затвори акаунта ви, доставчиците на играта и банката дори не знаят за това. Различната ситуация идва в момент, когато казиното се опитва да таксува банковата ви сметка, без да знаете за това. Тогава, разбира се, банката трябва да се интересува от подобни случаи, но според моя опит много банки не са наистина подготвени за това, тъй като това се случва много рядко.
За да обясня това от малко по-добра гледна точка, доставчиците на плащания не виждат никаква разлика по отношение на предоставянето на опции за плащане на лошо казино в сравнение със стандартен електронен магазин, който продава дрехи. За тях това е просто още един клиент. Когато става въпрос за възможни измами, те са доста предпазливи по отношение на правилата срещу прането на пари и някои банки отказват да приемат средства от казина, които не са лицензирани в тяхната юрисдикция, но това е най-вече защото се страхуват от местното правителство.
That's a good question. I personally believe that those games providers and payment providers provide their services to those bad casinos simply because they don't follow Casino Guru, user reviews or any other similar websites. They don't really have any departments that would spend some time on investigating their casino clients from this point of view.
Neither banks, nor game providers are specialists in terms of user complaints, casino fairness etc. Thus they don't really judge their clients from this perspective. There are many types of scams. When you win fair and square and the casino closes your account, the game and bank providers aren't even aware of it. The different situation comes in a moment when the casino tries to charge your bank account while you're not aware of it. Then of course, the bank should be interested in such cases, but according to my experience, many banks aren't really prepared for it since it happens very rarely.
To explain this from a bit more perspective, the payment providers don't see any difference in terms of providing the payment options to a bad casino compared to a standard e-shop that sells clothes. For them, it's just another client. When it comes to possible scams, they're rather cautious about anti money-laundering rules and some banks refuse to accept funds from casinos that aren't licensed in their jurisdiction, but that's mostly because they're afraid of the local government.
Автоматичен превод: