Една ясна причина за хазартен оператор, който е сериозен с бизнеса си и по отношение на отговорната игра, е ако клиент е успял да заложи/депозира пари, въпреки че той или тя е поискал окончателно закриване с посочената конкретна причина: пристрастяване към хазарта .
Ако след това клиентът е информирал хазартния оператор още:
а) Казиното все още ви позволява да играете.
b) Казиното затвори акаунта ви, но вие успяхте да го отворите отново.
в) Успяхте да заложите на друго казино в рамките на същото (лиценз със същата марка) Забележка: Някои казина претендират за отделни лицензи, въпреки че са от една и съща марка. Тогава няма какво да се прави.
Това обаче не са единствените причини за евентуално възстановяване.
След като управлявах около стотици възстановяване на суми от 2016 г., аз съм готов да разгледам безплатно някои от вашите поръчки, за да преценя шансовете, които имате за успешно възстановяване, и може да ви дам съвет.
Мога обаче да помогна максимум на 5 души, тъй като времето ми е ограничено.
Ако се интересувате, пишете ми на: R обяснете накратко поръчката си, нямам време да чета цяла стена с текст, също така бъдете възможно най-честен.
Успех!
One clear reason for a gambling operator that is serious with their business and in terms of responsible gaming is if a customer have managed to gamble away/deposit money even though he or she had asked for a permanent closure with the specific reason mentioned: Gambling addiction.
If the customer then informed the gambling operator yet:
a) The casino still allowed you to play.
b) The casino closed your account but you were able to re-open it.
c) You managed to gamble away on another casino within the same (license same brand) note: Some casino claim separate licenses even though they are the same brand. Then there is nothing to do.
This however is not the only reasons for a possible refund.
After managing around hundreds of refund since 2016 I'm willing to look through some of your errands, for free to evaluate the chances you have for a sucessful refund, and might give you some advice.
I can however max help 5 people as my time is limited.
If you're interested email me at: Rattvistspel@gmail.com explain your errand in brief, I don't have the time to read a whole wall of text, also be as honest as possible.
Good luck!