ФорумОбщи дискусииНачини за включване на маркетингов план за емпатия

Начини за включване на маркетингов план за емпатия

преди 2 години от 7searchppc
|
4442 преглеждания 2 отговора |
|
Добавете пост
преди 2 години

file

Какво е емпатичен маркетинг?

Емпатията е способността да виждате събития и ситуации от чужда гледна точка - да се поставите на тяхно място. За марките емпатичният маркетинг е да се види света през гледната точка на потребителя. Помага ви да поставите клиента в центъра на вашата маркетингова стратегия и да работите навън , примери за маркетинг на съпричастност, маркетинг за изграждане на съпричастност, съпричастност в маркетинга на съдържанието, маркетинг, базиран на съпричастност, шаблон за маркетингов план, маркетингов план, маркетингов план за социални медии, как да създадете маркетингов план, шаблони за дигитален маркетингов план, как да направите маркетингов план, Емпатичният маркетинг е за свързване с клиенти. Става въпрос за навлизане в умовете им и разбиране на техните преживявания, страхове, желания, нужди и надежди. Като хора всички ние плачем, ядосваме се или се дразним, смеем се и обичаме. Тези чувства възникват от емоционално преживяване. Емпатията в продажбите се отнася до приоритизирането на емоциите и чувствата на клиентите. Като уважава и разбира гледната точка и мисленето на клиентите, продавачът може да изгради доверие и да насърчи здрави отношения с клиентите си. Както се казва, хората купуват от хората, на които имат доверие. Емпатията е способността да виждате събития и ситуации от чужда гледна точка - да се поставите на тяхно място. За марките емпатичният маркетинг е да се види света през гледната точка на потребителя. Помага ви да поставите клиента в центъра на вашата маркетингова стратегия и да работите навън.

Но е важно да запомните, че да бъдеш съпричастен също означава да си искрен – не можеш да създаваш емоционални маркетингови кампании с единствената цел да манипулираш клиентите.

Емпатията е правдоподобна, когато създава автентични връзки между марки и потребители. Трябва да изградите доверие и органични взаимоотношения през целия път на клиента.

Защо емпатията е важна в маркетинга?

Очертахме как работи емпатията в маркетинга, но има много причини, поради които е важна, особено през 2021 г. и след това.

Емоцията и връзката са по-необходими сега от всякога. Начинът, по който живеем и работим, се е променил по начини, които не сме могли да си представим. „Бизнесът както обикновено" е нещо от миналото, защото се генерират много емоции за бъдещето — и тези емоции влияят на това как потребителите реагират на маркетинговите кампании.

Обхватът на човешките емоции е огромен, от положителни емоции като радост, интерес и удивление до по-негативните като страх, гняв или тъга (особено гневът може да бъде мощен мотиватор за споделяне на съдържание). Кампаниите трябва да бъдат насочени към предизвикване и свързване с тези истински емоции.

Въпреки че марките все още искат да продават продукти и услуги и да носят приходи, начинът, по който преместват потребителите през фунията, трябва да се промени. И този подход трябва да бъде от нулата.

Адаптирайте маркетинга на съдържанието си, преразгледайте пътя на клиента и обучете служителите си за ползите от предизвикването на емоции в маркетинговите канали.

Как да използваме емпатията в маркетинга

Маркетингът на марката е в една траектория от дълго време: продавайте продукти и усилвайте имиджа на марката си, като подчертавате характеристиките на вашата компания.


Редактиран от Radka преди 2 години
Причина: много забранени връзки
Автоматичен превод:
преди 2 години

Благодаря ви за тази информация! Емпатичният маркетинг е толкова важен и е страхотно да видите някои примери как да го направите добре. Това определено е нещо, което ще имам предвид, когато създавам маркетинговите си планове в бъдеще.

Автоматичен превод:
7searchppc
преди 2 години

Здравей,

Е, бих казал, че емпатичният маркетинг също се състои от идеята, че рекламата трябва да бъде естествена, внимателна и добре поставена. Освен това трябва да носи някакво забавление дори за тези, които не са пряко адресирани от полето на интерес на рекламата, не мислите ли?

Така че, от моя гледна точка, фактът, че сте публикували такава „статия" на уебсайта, предоставяща честна информация за онлайн казина и iGaming, да кажем, е много неуместен 😀

Учтиво ви моля да потърсите по-подходящи сайтове...

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини