ФорумОбщи дискусииMiFinity Hilfeeeeeee... :(((

MiFinity Hilfeeeeeee... :(((

преди 3 години от DieFuechsin86
|
14623 преглеждания 28 отговора |
|
1 2
преди 3 години

Пожелавам ви приятна вечер. :)

Търся някой с MiFinity, който ще ми направи огромна услуга TUUT TUUT. : Д

Би било много хубаво, просто пишете на лично съобщение, благодаря. :)

Автоматичен превод:
преди 3 години

Наистина ме е срам от този въпрос, затова бих искал да го обясня насаме.

Е, да тръгваме тогава.

Започва с факта, че вероятно съм един от последните 7 - 8 души на тази земя, които нямат онлайн банкиране.

Точно това затруднява всичко за мен, тъй като за последното ми теглене имах изплатени 10 евро към моя MiFinity акаунт за тестови цели, които исках да депозирам отново, само за това трябваше да създам нов портфейл специално за казиното Но струваше 10 цента такси и сега съм с 9,90 €, няма възможност за депозиране, не е възможно за теглене, защото проверката все още тече и това ме побърква, не може да се прикачи към 10 цента. ..

Ето защо въпросът ми е дали има господин или джентълмен, който не би го оставил да се задържи на 10-те цента в крайна сметка и би ми изпратил 10 цента в сметката ми като изключение, имам и доказателствен екран, така че в накрая никой не мисли, че това е измама или нещо такова.


Ако тази публикация е неподходяща, тогава наистина ужасно съжалявам и много се извинявам, тогава просто изтрийте публикацията и моля да ми простите, само че аз съм отчаян.


Моят номер на електронния портфейл: 5001000002435822 - Ще се радвам много на 10 цента и, разбира се, ще дам нещо на този човек, ако спечели. 🙂

Автоматичен превод:
преди 3 години

Наистина ли няма никой, който може да ми спаси деня с 10 цента (MiFinity до MiFinity) и да го направи красив? 🙁🙁🙁

Моля теееееееее.

Автоматичен превод:
DieFuechsin86
преди 3 години

Здравейте, съжалявам да чуя, че сте "в беда", но наистина ли мислите, че това е начинът как да го разрешите? Любезни съвети, тук няма лични съобщения, така че никой не може да се свърже с вас по този начин. Просто исках да знаете 🙂. Може би това е причината никой да не се е свързал с вас досега...

Автоматичен превод:
DieFuechsin86
преди 3 години

Не намерих нито един човек, който да използва MyFinity, но продължавам да ровя. Моля, дайте ми повече време и може да намерим някой сред нашите тестери.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Имам портфейл mifinity, всеки, който трябва да закупи mifinity фонд, може да ми изпрати съобщение тук

Автоматичен превод:
DieFuechsin86
преди 2 години

Колко ти трябва?

Автоматичен превод:
karibudev
преди 2 години

Здравейте, вие сте щедри. Необходимата сума беше 0,1 €, мисля. Любопитен съм дали ще има някакъв отговор, тъй като тази публикация чака там повече от месец.

Автоматичен превод:
преди 2 години

Може ли някой да ми помогне Искам да потвърдя банковата си сметка с Mi Finity, но колкото и пъти да щракна върху нея, не мога да кача нищо къде е проблемът?

Автоматичен превод:
Lolek100
преди 2 години

Здравейте,

моля, разгледайте тази помощна страница: https://support.mifinity.com/hc/en-gb/articles/4407904612625-How-to-Verify-a-Bank-Account-

Съдържа и видео ръководство.

Моля, уведомете ни дали и как го разбирате. Мисля, че има много играчи, на които може да е полезно.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Вече направих всичко, но когато щракна върху проверка, нищо не се появява, където мога да кача нещо, така че не мога да потвърдя банковата си сметка

Автоматичен превод:
Lolek100
преди 2 години

Тогава ви предлагам да се свържете директно с тяхната поддръжка.

Знаете ли как?


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Направих го няколко пъти, но всеки път, когато получавам същия имейл, който казва как да потвърдя акаунта си, бих искал, но както казах, не мога да кача нищо, вече им казах, че , но няма отговор

Автоматичен превод:
Lolek100
преди 2 години

Е, пропускате панела „плъзнете и пуснете банковото си извлечение тук", прав ли съм?

file

Ако е така, бих се опитал да изтрия всички бисквитки на браузъра за Mifinity и да опитам отново.


Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Да, така е, няма такъв.. Ако го направя, акаунтът ми няма да бъде загубен, нали?

Автоматичен превод:
Lolek100
преди 2 години

Не, имах предвид изтриване на временни файлове на браузъра - бисквитки. Просто се уверете, че имате достъпна информация за вход след изтриването. Копирайте тази информация някъде другаде и след това изтрийте бисквитките.

Ако не работи за вас, тогава трябва да управлявате чрез Mifinity, опасявам се.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Смених браузъра си и така или иначе изведнъж заработи, благодаря

Автоматичен превод:
Lolek100
преди 2 години

Страхотно - с удоволствие помагам 🙂

Тогава кой браузър работеше?

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Microsoft Edge

Автоматичен превод:
Lolek100
преди 2 години

Е, сега съм изненадан 😀!

Както и да е, добре е да знаете - благодаря.

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини