Някой знае ли дали казината придобиват чат хора като изнесена услуга от компания, която предоставя услугата? Поне на финландски едни и същи хора (Хари, Ани, Аймо, Сепо и т.н.) са агенти на няколко казина. Общото за всички тях е, че обещават да разберат зададените въпроси и да отговарят на имейли... отговор не е получен. "Aimo" е най-надеждният....не обещават да разберат, а казват "работната смяна свърши" и си тръгват.
Does anyone know if casinos acquire chat people as an outsourced service from a company that provides the service? At least in Finnish, the same people (Harri, Anni, Aimo, Seppo, etc.) are agents for several casinos. The common denominator for all of them is that they promise to find out the questions asked and respond to emails.....no response has been received. "Aimo" is the most reliable....they don't promise to find out, but instead say "work shift is over" and leave.
Tietääkö kukaan , hankkiiko kasinot chat henkilöt ostopalveluna joltain palvelun tuottavalta yritykseltä? Ainakin Suomen kielellä samat henkilöt ( harri,Anni,Aimo,Seppo jne)ovat useiden kasinoiden agentteina. Yhteinen nimittäjä kaikille on että lupaavat selvittää kysyttyjä asioita ja vastaavat sähköpostiin.....ei yhtään vastausta ole tullut. "Aimo" on luotettavin....ei lupasa selvittää vaan ilmoittaa "työvuoro loppui" ja poistuu.