ФорумОбщи дискусииКакво не е наред с Локовин?

Какво не е наред с Локовин?

преди 3 години от Rosarot21
|
4776 преглеждания 12 отговора |
|
преди 3 години

Знаеш ли може би какво става с Локовин? Обикновено винаги печелех доста добре там ... сега често имаше грешка в сървъра през последните няколко дни ... не можах да се регистрирам ... оттогава не съм спечелил нищо там ... вие същите ли сте? Или изчезват и от германския пазар?

Автоматичен превод:
Rosarot21
преди 3 години

Бих казал, че вероятно ще получите най -подходящата информация, ако се свържете с тяхната поддръжка по този въпрос. Наистина е трудно да се каже какво се случва.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Вече опитах ... без отговор ... чатът беше внезапно отменен ... Днес ще опитам отново ... благодаря за отговора

Автоматичен превод:
Rosarot21
преди 3 години

Няма проблем. Опитайте чата отново и междувременно се свържете с тях и по имейл.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Сега ще си пазя пръстите от Локовин ... там вече не са възможни по -високи печалби ... какъв срам

Автоматичен превод:
Rosarot21
преди 3 години

Опитвали ли сте да играете игри от различни доставчици? Може би те просто са променили RTP за някои игри, което е законово възможно с определени доставчици.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Да, играх почти през леглото ... опитах много ... с малки залози и малко по -високи ... няма какво да се направи ... бяхме с Locowin от дълго време ... това беше винаги ми е любим .. Тъй като имаше провал, вече нищо не работи

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Да ... Опитах различни доставчици ... преди няколко седмици имаше някакъв провал в Locowin ... изобщо не можех да вляза ... имаше съобщения за грешка ... когато това беше разрешено не спечелен по -дълго

Автоматичен превод:
Rosarot21
преди 3 години

Можете ли да получите достъп до вашата история на игрите в казиното? Би било много лесно да се види дали RTP е много по -нисък в сравнение с това, което беше преди.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Просто се опитах ... дори не го разглеждам ... това са стотици страници ... всеки слот, който съм играл ... нямам лаптоп ... счупен е ... с мобилен телефон, това е много сложно

Автоматичен превод:
Rosarot21
преди 3 години

Знам, от друга страна, казиното трябва да може да го изпрати във файл на Excel, което също е безполезно за вас, тъй като нямате лаптопа 😕

Автоматичен превод:
Daniel
преди 3 години

Даниел, може ли и имаш ли право да даваш имената на доставчици, които законно имат право да променят своя RTP?

Или има някакъв сайт, където можете да го потърсите?

С най-добри пожелания ✌🏻

Автоматичен превод:
CasinoStreamer88
преди 3 години

С този въпрос се занимавахме вътре в нашата компания, но все още нямаме конкретен отговор на него. Съвсем сигурен съм, че всеки служител, който работи в отдел за казино/игри в онлайн казино, трябва да знае това, но ние нямаме такъв служител тук, тъй като не сме казино 🙂

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини