ФорумОбщи дискусииКак да затворя акаунта си?

Как да затворя акаунта си? (страница 8)

преди 3 години от Tuiskuliini
|
62467 преглеждания 225 отговора |
|
1...7 8 9...12
Добавете пост
преди 11 месеца

да моля


Автоматичен превод:
Anonymized418
преди 11 месеца

Сега го затварям.

Бъди добре! 🙏

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте - моля, можете ли да затворите и изтриете моя акаунт и всички данни? Благодаря

Автоматичен превод:
Anonymized419
преди 11 месеца

Здравейте, затворих акаунта.

Остани добре! 😊

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте, можете ли да затворите моя акаунт и данни, моля?

Редактиран от автора преди 11 месеца
Автоматичен превод:
Anonymized421
преди 11 месеца

Здравейте.

Току-що намерих имейла ви и сега закривам акаунта ви.

Бъди добре!

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Как да изтрия акаунта си?

Не мога да намеря вариант?

Автоматичен превод:
Anonymized425
преди 11 месеца

Здравейте, изтрих акаунта.

Остани добре! 😊

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

здравей

Не можете да намерите инструкции за закриване на акаунт - бихте ли могли да затворите този акаунт за постоянно? Благодаря ти

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Написах рецензия тук, където изразих загрижеността си относно казино марка, която според мен има подозрителен модел в поведението на игрите (много съмнителен RTP). Рецензията не беше одобрена, защото си мислехте, че съм написал това само защото загубих, тогава мога да ви кажа, че не сте разбрали смисъла на рецензията, защото всъщност не става въпрос за моята загуба. Мога да разбера, че искате определен стандарт за преглед тук, но наистина ли е така?, Виждал съм стотици по-безсмислени прегледи, които са одобрени, така че започвам да се чудя какъв сайт е този наистина е?


Следователно можете също да затворите моя акаунт


Играта на казино онлайн не е както беше преди няколко години, наистина се влоши за играчите, с намален RTP и т.н. с куп нови съмнителни казина, които се стартират, просто искам да кажа на играчите тук да бъдат по-критичен към това къде влагате парите си


Пази се.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

здравей

Не можете да намерите инструкции за закриване на акаунт - бихте ли могли да затворите този акаунт за постоянно? Благодаря ти

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, вашият акаунт е затворен. Остани добре! 😊

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Написах рецензия тук, където изразих загрижеността си относно казино марка, която според мен има подозрителен модел в поведението на игрите (много съмнителен RTP). Рецензията не беше одобрена, защото си мислехте, че съм написал това само защото загубих, тогава мога да ви кажа, че не сте разбрали смисъла на рецензията, защото всъщност не става въпрос за моята загуба. Мога да разбера, че искате определен стандарт за преглед тук, но наистина ли е така?, Виждал съм стотици по-безсмислени прегледи, които са одобрени, така че започвам да се чудя какъв сайт е този наистина е?


Следователно можете също да затворите моя акаунт


Играта на казино онлайн не е както беше преди няколко години, наистина се влоши за играчите, с намален RTP и т.н. с куп нови съмнителни казина, които се стартират, просто искам да кажа на играчите тук да бъдат по-критичен към това къде влагате парите си


Пази се.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, не мисля, че е необходимо веднага да се вземе такова решение и мисля, че можем да го решим. Причината, поради която прегледът на потребителя не беше приет, беше, че имахме впечатлението, че става въпрос само за загубата ви, защото продължихте да пишете, че играете в казиното от години, което не е подходяща информация, а след това вие написа, че играчите трябва да стоят далеч от Dama NV. Ако опишете малко повече какво ви се е случило в казиното и то не е просто „Винаги е един и същ модел; абсолютно невъзможно е да спечелите нещо, което води до теглене", прегледът може да бъде приет.

Мисля, че е необходимо играчите да видят опита, преди да видят, че играчът не е спечелил някъде и играе в казина от дълго време. Надявам се, че всичко е наред и разбирате какво имам предвид.

Ако обаче настоявате да затворим акаунта ви, ние ще го направим. Както и да е, не мисля, че трябва да вземем това решение веднага.

Автоматичен превод:
Jaro
преди 10 месеца

Нямам проблем със загубата, но ако се окаже, че причината да загубя е нечестна игра, тогава трябва да ви бъде позволено да реагирате. Искам да кажа, че това е смисълът тук; моят опит с тази марка казино е точно такъв, че смятам, че това не е честна игра. Проблемът е, че нямам доказателства, имам само моя опит и сравнение с други казина, но със сигурност това не е съдебно дело, където трябва да се представят доказателства, а място, където хората споделят своя опит?


Просто бях изненадан, че този преглед не беше одобрен, когато видя колко други неинформативни отзиви одобрявате, трябва да се каже, че всъщност ви изпратих пример за такъв неинформативен преглед, след което се съгласихте и го изтрихте, така че е достатъчно честно.

Автоматичен превод:
Lumalee
преди 10 месеца

Разбирам позицията ви и да, прав сте да опишете собствения си опит. Мисля, че винаги е най-добре да се дават повече факти, отколкото неща наоколо. Друго нещо е, че ако кажете, че смятате, че едно казино има нечестни игри или фалшиви игри или нещо подобно, имате нужда от някакво доказателство за това. Иначе може да се получи така, че всеки ще пише каквото си иска само заради факта, че това е негово мнение и опит. Все пак трябва да спазваме някои правила, когато приемаме или отхвърляме потребителски отзиви и винаги се опитваме да ги поддържаме честни. Не казвам, че твоят не беше и вярвам, че си имал лош опит. Имаме нужда от повече от това, за да го приемем, така че да не изглежда просто така, сякаш сте загубили и това наистина е всичко, което се е случило. Както и да е, благодаря ви за прозрението, защото аз лично намирам за по-полезно да знам как мисли играчът и се радвам, че се изказахте. Проблемите са предназначени да бъдат решавани, така че това бих казал.

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Добро утро,


Добро утро,

Искам незабавно анулиране на моя акаунт, свързан с този имейл.

Благодаря.

Автоматичен превод:
Anonymized445
преди 10 месеца

Здравейте.

Съжалявам, че те оставям, защото харесвам котки.

Е, вашият акаунт е затворен.

Пази се! 🙌



Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Здравейте, бих искал да закрия акаунта си за постоянно, моля.

Автоматичен превод:
Anonymized448
преди 10 месеца

Здравейте.

Закривам акаунта ви сега.

Бъдете здрави!

Автоматичен превод:
преди 10 месеца

Можете ли да затворите и изтриете акаунта ми, моля.


Много благодаря

Автоматичен превод:
Bobbyt
преди 10 месеца

Здравейте, виждам, че все още имате отворена жалба и според това, което сте написали, тя трябва да бъде разрешена. Така ли е наистина и получихте ли парите си? Когато жалбата приключи, ще затворя акаунта ви и ще потвърдя тук, че е направено. Ще бъде ли добре?

Автоматичен превод:
1...7 8 9...12
Отидете на страницаот 12 страници

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини