Здравейте, изтрих акаунта.
Остани добре! 😊
Hi, I deleted the account.
Stay well ! 😊
Написах рецензия тук, където изразих загрижеността си относно казино марка, която според мен има подозрителен модел в поведението на игрите (много съмнителен RTP). Рецензията не беше одобрена, защото си мислехте, че съм написал това само защото загубих, тогава мога да ви кажа, че не сте разбрали смисъла на рецензията, защото всъщност не става въпрос за моята загуба. Мога да разбера, че искате определен стандарт за преглед тук, но наистина ли е така?, Виждал съм стотици по-безсмислени прегледи, които са одобрени, така че започвам да се чудя какъв сайт е този наистина е?
Следователно можете също да затворите моя акаунт
Играта на казино онлайн не е както беше преди няколко години, наистина се влоши за играчите, с намален RTP и т.н. с куп нови съмнителни казина, които се стартират, просто искам да кажа на играчите тук да бъдат по-критичен към това къде влагате парите си
Пази се.
I wrote a review in here, where I expressed my concern about a casino brand that I think has had a suspicious pattern in how games behave (very questionable RTP). The review was not approved because you thought I only wrote this because I lost, then I can tell you that you have misunderstood the point of the review because it really isn't about me losing. I can understand that you want a certain standard for a review in here, but is that really the case?, I've seen hundreds of reviews that are more meaningless that are approved, so I'm starting to wonder what kind of site this really is?
You can therefore also close my account
Playing casino online is not the way it used to be a few years ago, it has really gotten worse for the players, with reduced RTP etc with a bunch of new questionable casinos being launched, I just want to say to the players in here be more critical of where you put your money
Take care.
Написах рецензия тук, където изразих загрижеността си относно казино марка, която според мен има подозрителен модел в поведението на игрите (много съмнителен RTP). Рецензията не беше одобрена, защото си мислехте, че съм написал това само защото загубих, тогава мога да ви кажа, че не сте разбрали смисъла на рецензията, защото всъщност не става въпрос за моята загуба. Мога да разбера, че искате определен стандарт за преглед тук, но наистина ли е така?, Виждал съм стотици по-безсмислени прегледи, които са одобрени, така че започвам да се чудя какъв сайт е този наистина е?
Следователно можете също да затворите моя акаунт
Играта на казино онлайн не е както беше преди няколко години, наистина се влоши за играчите, с намален RTP и т.н. с куп нови съмнителни казина, които се стартират, просто искам да кажа на играчите тук да бъдат по-критичен към това къде влагате парите си
Пази се.
I wrote a review in here, where I expressed my concern about a casino brand that I think has had a suspicious pattern in how games behave (very questionable RTP). The review was not approved because you thought I only wrote this because I lost, then I can tell you that you have misunderstood the point of the review because it really isn't about me losing. I can understand that you want a certain standard for a review in here, but is that really the case?, I've seen hundreds of reviews that are more meaningless that are approved, so I'm starting to wonder what kind of site this really is?
You can therefore also close my account
Playing casino online is not the way it used to be a few years ago, it has really gotten worse for the players, with reduced RTP etc with a bunch of new questionable casinos being launched, I just want to say to the players in here be more critical of where you put your money
Take care.
Здравейте, не мисля, че е необходимо веднага да се вземе такова решение и мисля, че можем да го решим. Причината, поради която прегледът на потребителя не беше приет, беше, че имахме впечатлението, че става въпрос само за загубата ви, защото продължихте да пишете, че играете в казиното от години, което не е подходяща информация, а след това вие написа, че играчите трябва да стоят далеч от Dama NV. Ако опишете малко повече какво ви се е случило в казиното и то не е просто „Винаги е един и същ модел; абсолютно невъзможно е да спечелите нещо, което води до теглене", прегледът може да бъде приет.
Мисля, че е необходимо играчите да видят опита, преди да видят, че играчът не е спечелил някъде и играе в казина от дълго време. Надявам се, че всичко е наред и разбирате какво имам предвид.
Ако обаче настоявате да затворим акаунта ви, ние ще го направим. Както и да е, не мисля, че трябва да вземем това решение веднага.
Hi, I don't think it is necessary to come to such a decision immediately and I think we can sort it out. The reason why the user review was not accepted was that we had the impression that it was just about you losing, because you went on to write that you have been playing in the casino for years, which is not some relevant information, and then you wrote that players should stay away from Dama NV. If you describe a bit more what happened to you in the casino and it is not just "It is always the same pattern; it is absolutely impossible to win anything that results in a withdrawal", the review can be accepted.
I think it is necessary for players to see the experience before they see that a player hasn't won somewhere and has been playing in casinos for a long time. I hope that's okay and you understand what I mean.
However, if you insist that we close your account, we will do so. Anyway, I don't think we have to come to that decision right away.
Нямам проблем със загубата, но ако се окаже, че причината да загубя е нечестна игра, тогава трябва да ви бъде позволено да реагирате. Искам да кажа, че това е смисълът тук; моят опит с тази марка казино е точно такъв, че смятам, че това не е честна игра. Проблемът е, че нямам доказателства, имам само моя опит и сравнение с други казина, но със сигурност това не е съдебно дело, където трябва да се представят доказателства, а място, където хората споделят своя опит?
Просто бях изненадан, че този преглед не беше одобрен, когато видя колко други неинформативни отзиви одобрявате, трябва да се каже, че всъщност ви изпратих пример за такъв неинформативен преглед, след което се съгласихте и го изтрихте, така че е достатъчно честно.
I have no problem with losing, but if it turns out that the reason I lose is because of unfair play, then you must be allowed to react. I mean that's the point here; my experience with this casino brand is precisely that I think it is not a fair game. The problem is that I have no proof, I only have my experience and comparison with other casinos, but surely this is not a court case where evidence must be presented, but a place where people share their experiences?
I was just surprised that this review was not approved, when I see how many other uninformative reviews you approve, it should be said that I actually sent you an example of such an uninformative review, then you agreed and deleted it, so fair enough.
Разбирам позицията ви и да, прав сте да опишете собствения си опит. Мисля, че винаги е най-добре да се дават повече факти, отколкото неща наоколо. Друго нещо е, че ако кажете, че смятате, че едно казино има нечестни игри или фалшиви игри или нещо подобно, имате нужда от някакво доказателство за това. Иначе може да се получи така, че всеки ще пише каквото си иска само заради факта, че това е негово мнение и опит. Все пак трябва да спазваме някои правила, когато приемаме или отхвърляме потребителски отзиви и винаги се опитваме да ги поддържаме честни. Не казвам, че твоят не беше и вярвам, че си имал лош опит. Имаме нужда от повече от това, за да го приемем, така че да не изглежда просто така, сякаш сте загубили и това наистина е всичко, което се е случило. Както и да е, благодаря ви за прозрението, защото аз лично намирам за по-полезно да знам как мисли играчът и се радвам, че се изказахте. Проблемите са предназначени да бъдат решавани, така че това бих казал.
I understand your position and yes you are right to describe your own experience. I think it is always best to give more facts than things around. Another thing is that if you say that you think a casino has unfair games or fake games or something like that, you need some proof for that. Otherwise, it could just become that everybody would write whatever they want just for the fact that it is their opinion and experience. We have to follow some rules when accepting or rejecting user reviews anyway, and we always try to keep them honest. I'm not saying yours wasn't and I believe you had a bad experience. We need more than that to accept it so that it doesn't just look like you lost and that's really all that happened. Anyway, thank you for your insight, because I personally find it more helpful to know how a player thinks and I'm glad you spoke up. Problems are meant to be solved, so that's what I would say.
Добро утро,
Добро утро,
Искам незабавно анулиране на моя акаунт, свързан с този имейл.
Благодаря.
Good morning,
Good morning,
I request the immediate cancellation of my account associated with this email.
Thanks.
Bom dia,
Bom dia,
Solicito o cancelamento imediato da minha conta associada a este e-mail.
Obrigada.
Здравейте.
Съжалявам, че те оставям, защото харесвам котки.
Е, вашият акаунт е затворен.
Пази се! 🙌
Hello.
I'm sorry to let you go because I like cats.
Well, your account is closed.
Take care! 🙌
Здравейте.
Закривам акаунта ви сега.
Бъдете здрави!
Hello.
I'm closing your account now.
Stay well!
Здравейте, виждам, че все още имате отворена жалба и според това, което сте написали, тя трябва да бъде разрешена. Така ли е наистина и получихте ли парите си? Когато жалбата приключи, ще затворя акаунта ви и ще потвърдя тук, че е направено. Ще бъде ли добре?
Hi, I see that you still have an open complaint, and according to what you wrote it should be solved. Is that really the case and did you get your money ? When the complaint is closed I will close your account and confirm here that it has been done. Will that be okay ?
Здравейте, сега закривам акаунта ви. 🙂
Остани добре!
Hi, I'm closing your account now. 🙂
Stay well !
Вашият акаунт е затворен. Бъдете здрави! 🤞
Your account has been closed. Stay well! 🤞
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.