преди 1 година
Разбира се, сега изтривам акаунта.
Бъдете здрави!
Sure thing, I'm deleting the account now.
Stay well!
0
Разбира се, сега изтривам акаунта.
Бъдете здрави!
Sure thing, I'm deleting the account now.
Stay well!
Закриване на вашия акаунт сега.
Бъдете здрави!
Closing your account now.
Stay well!
Затворете акаунта ми тук в Casino Guru, вие не сте легитимен !!
Моля, затворете акаунта ми, вие не сте коректни и честни!! Не искам да имам нищо общо с Casino Guru и Радка!!
Close my Account here on Casino Guru you are not legit !!
Please close my account you are not fair and honest!! I don't want anything to do with Casino Guru and Radka!!
Close my Account here on Casino Guru you are not legit !!
Bitte schließt mein Konto ihr seid nicht fair und ehrlich !! Ich will nichts mit Casino Guru und Radka zu tun haben !!
Здравейте. Само за да сте сигурни, искате ли вашият акаунт в Casino Guru да бъде закрит, моля?
Просто питам обаче.
Hello. Just to be sure, do you want your Casino Guru account closed, please?
Just asking, though.
Здравейте.
Всички посещаваме редовни тиймбилдинги, така че сега закривам акаунта ви. Съжалявам за закъснението.
Бъдете здрави!
Hello.
We're all attending regular team building, so I'm closing your account now. Sorry for the delay.
Stay well!
Бихте ли любезно отговорили на жалбата , моля?
Използвайте тази връзка, за да го направите . Закриването на вашия акаунт не е проблем, но жалбата все още е отворена.
Мога ли да знам дали има поне някаква актуализация с проверката?
Надявам се, че разбирате.
Would you kindly respond to the complaint, please?
Use this link to do so. Closing your account isn't an issue, yet the complaint is still open.
May I know whether there's been any update with the verification at least?
I hope you understand.
Здравейте и благодаря!
Закривам акаунта ви сега.
Бъдете здрави!
Hello, and thanks!
I'm closing your account now.
Stay well!
Здравейте, няма проблем.
Просто ние обикновено не изтриваме оплаквания, това служи като предупреждение за други играчи.
Добре ли си с това?
Моля, уведомете ме.
Hello, no problem.
It's just we don't usually delete complaints, it serves as a warning for other players.
Are you ok with that?
Kindly let me know.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.