Вашият акаунт е на път да бъде закрит.
Бъдете здрави!
Your account is about to be closed.
Stay well!
Здравейте, моля закрийте и нашия акаунт!
Hey there, please close our account as well !
Здрасти,
Съжалявам, не мога да затворя акаунта ви поради текущи оплаквания. Надявам се, че разбирате.
Мога ли да разбера причината, поради която решихте да напуснете, моля?
Hi there,
I'm sorry, I can't close your account due to currently open complaints. I hope you understand.
May I know the reason why you decided to leave, please?
Здравейте, искате ли да закриете акаунта си тук в CasinoGuru?
Hi, you'd like to close your account here on CasinoGuru?
Здравейте,
Закривам акаунта ви сега.
Бъдете здрави!
Hello,
I'm closing your account now.
Stay well!
Здравейте,
На път съм да го направя.
Бъдете здрави!
Hello,
I'm about to do that.
Stay well!
Здравейте,
Закривам акаунта ви сега.
Бъдете здрави!
Hello,
I'm closing your account now.
Stay well!
здравей
Закривам акаунта ви в момента.
Бъдете здрави!
Hi,
I'm closing your account at the moment.
Stay well!
здравейте, бих искал да затворя акаунта си и да отменя жалбата си
hi i would like to close my account and cancel my complaint
salve vorrei chiudere il mio account e cancellare il mio reclamo
Здравейте gsechi2002, анулирането на жалбата не е възможно, нейният статус ще остане на нашия уебсайт такъв, какъвто е, за да бъде разглеждан като пример за други играчи и за да им помогне да ги предупреди, че това казино има много лоша репутация. Така че жалбата ви ще остане в този си вид. Закриването на акаунт няма ефект върху потребителските оплаквания. Сега затваряме вашия акаунт въз основа на вашата заявка. Бъдете здрави!
Hi gsechi2002, the cancellation of complaint is not possible, its status will remain on our website as it is, to be seen as an example for other players and to help warn them that this casino has a very bad reputation. So your complaint will stay in this form as it is now. Closing an account has no effect on user complaints. We are now closing your account based on your request. Stay well!
Здравейте, искам да закрия акаунта си в CASINO Guru.
Ще се регистрирам с моя имейл, баща ми ми направи акаунт, регистриран тук в CASINO guru и ми каза, че е необходимо да направя иск, но аз искам да се регистрирам с моя имейл. Или ако е възможно да промените на ( aribarreira.10@gmail.com )
Hello, I want to close my CASINO Guru account.
I'm going to register with my email, my father made me an account registered here at CASINO guru and told me that it was necessary to make a claim, but I want to register with my email. Or if it is possible to change to ( aribarreira.10@gmail.com )
Olá, quero encerrar minha conta do CASINO Guru.
Vou me cadastrar com meu e-mail, meu pai fez uma conta para mim cadastrada aqui no CASINO guru e me disse que era necessário fazer uma reclamação, mas quero me cadastrar com meu e-mail. Ou se for possível mudar para ( aribarreira.10@gmail.com )
Здравейте Ari_barreira, само за да сте 100% сигурни, бихте искали да анулирате стар имейл (barreira73@gmail.com и да създадете нов акаунт като aribarreira.10@gmail.com. Прав ли съм? Благодаря
Hello Ari_barreira, just to be 100% sure, you would like to cancel old email (barreira73@gmail.com and make a new account as a aribarreira.10@gmail.com. Am I right? Thank you
здравей
Закривам акаунта ви в момента.
Бъдете здрави!
Hi,
I'm closing your account at the moment.
Stay well!
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.