ФорумОбщи дискусииКак да коригирам информацията за акаунта от Inclave.com

Как да коригирам информацията за акаунта от Inclave.com

преди 1 година от daw999111
|
10500 преглеждания 26 отговора |
|
1 2
Добавете пост
преди 1 година

Опитах се да се регистрирам в казино и те казаха, че вече имам акаунт в I clave, но имейлът ми не съвпада. Е, ако имейлът ми не съвпада, как мога да имам акаунт? Така че отидох на уебсайта на inclave и се регистрирах. Те изпратиха имейл за потвърждение. Без да го чета, превъртях надолу и натиснах връзката за потвърждение. След като го направиха, те изведоха информация за акаунта и не съм аз. Сега моят имейл и телефонен номер са свързани с някой друг. Как да прекратя връзката на моята информация с техния акаунт?

Автоматичен превод:
daw999111
преди 1 година

Задаването на въпроса на Inclave може да помогне.

Или вашия имейл доставчик

Автоматичен превод:
преди 1 година

Опитах се да се регистрирам в казино и те казаха, че вече имам акаунт в I clave, но имейлът ми не съвпада. Е, ако имейлът ми не съвпада, как мога да имам акаунт? Така че отидох на уебсайта на inclave и се регистрирах. Те изпратиха имейл за потвърждение. Без да го чета, превъртях надолу и натиснах връзката за потвърждение. След като го направиха, те изведоха информация за акаунта и не съм аз. Сега моят имейл и телефонен номер са свързани с някой друг. Как да прекратя връзката на моята информация с техния акаунт?

Автоматичен превод:
преди 1 година

Предполагам, че трябва да се консултирате с Inclave. Все пак би било чудесно да знаете как точно постигате корекцията. Може да се окаже полезно за други, така че се надявам, че ще намерите решението и ще отделите време за обяснение. 🙂

Автоматичен превод:
Radka
преди 1 година

Как да се консултирам с Inclave? Не намирам начин.

Редактиран от автора преди 1 година
Автоматичен превод:
daw999111
преди 1 година

Здравейте, вярно, не е лесно да се намери контакт. И аз не успях и се опитах да го потърся в Google. Какво ще кажете да създадете нов акаунт и да се регистрирате отново или ако това не е позволено поради вашите вече използвани лични данни, тогава да помолите приятел и да се свържете с него чрез акаунта на приятеля и да ги информирате за целия проблем и за грешката, която се е случила чрез свързване грешна информация за контакт. Дръжте ни в течение, благодарим ви!

Автоматичен превод:
преди 1 година

някой разбра ли това? Искам да изтрия моя акаунт в inclave. Нямам идея как

Автоматичен превод:
преди 12 месеца

inclave.com/home

можете да редактирате информацията си там

Автоматичен превод:
преди 1 година

Задаването на въпроса на Inclave може да помогне.

Или вашия имейл доставчик

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Не мога да вляза в моите казино игри, защото пише, че имейлът ми не съвпада, но те казват, че вече имам имейл акаунт при тях, защо не мога да вляза

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Това не е моят доставчик на имейл, а е inclave, така че защо не мога просто да анулирам тези глупости за inclave и просто да добавя имейла си всеки път

Автоматичен превод:
преди 11 месеца

Здравейте

Автоматичен превод:
moneyhungry381
преди 11 месеца

Здравейте,

Е, колкото повече мисля за това, толкова повече се убеждавам, че трябва да посегнеш към Inclave.

Въпреки че вероятно разбирам проблема, в същото време съм напълно убеден, че основната цел на Inclave, а също и причината, поради която казината предпочитат да го използват, е възможността да се регистрирате само веднъж и след това да използвате паролата и данни за вход на много страници, нали?

Бих потърсил в пощенските ви кутии имейли, които сте получили досега от това конкретно казино, за да изпробвам този имейл.

Сега, когато мисля за това, проблемът ви свързан ли е по някакъв начин с това ( щракнете/докоснете връзката ), моля?


Автоматичен превод:
преди 6 месеца

здрасти


как да променя/актуализирам информацията за контакт, включително моя телефонен номер на сайта за сигурност Inclave?

никъде не е посочено обслужване на клиенти или поддръжка.

Благодаря ти


Автоматичен превод:
8pt64ygmxh
преди 6 месеца

Надявам се, че ще има някой, който ще може да ви даде някои съвети какво да правите. Не съм запознат с Inclave, за съжаление. Бих казал, че този вид информация трябва да бъде посочена на техния сайт все пак.🤷‍♀️

Автоматичен превод:
Romi
преди 6 месеца

Бихте си помислили така. Благодаря ви

Автоматичен превод:
8pt64ygmxh
преди 6 месеца


Ако по някакъв начин не сте стигнали до отговора там, ще се радвам някой от играчите да ви хване тук, но не мога да го гарантирам. Може би бих се опитал да отговоря на играч в тази тема и може би той ще отговори на вас, но и за това не съм сигурен.

Както и да е, намерих публикация като тази. Може би това може да помогне. 🙂

file

Автоматичен превод:
Jaro
преди 5 месеца

Благодаря ви 😎

Автоматичен превод:
8pt64ygmxh
преди 5 месеца

Най-накрая успяхте ли да разрешите проблема? 😉

Автоматичен превод:
преди 4 месеца

Не съм сигурен

Автоматичен превод:
randyrayhowry1968
преди 4 месеца

Здравейте, имате ли нужда от помощ за нещо или какъв е смисълът на поста ви? 🤔

Автоматичен превод:
преди 3 месеца

Опитвам се да вляза в приложението си за казино и това не е моят анклав акаунт, а просто ми изпраща потвърждението близо до моя ink акаунт и не се показва в Google, моят акаунт в Google, така че как да разбера какво, по дяволите, става На

Автоматичен превод:
1 2

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини