Здравейте!
Дадено.
Просто жалбата ви все още се разглежда. Проблемът решен ли е междувременно?
Hello!
Sure thing.
It's just your complaint is still in progress. Has the problem been solved in the meantime?
Да и за съжаление не мога да използвам метода на плащане, който имат
Yes and unfortunately I can not use the payment method that they have
Съжалявам, но съм доста изгубен, предполагам.
Само за да бъдем 100% сигурни: успяхте да изтеглите печалбите, въпреки че не е налична опция за плащане. Следователно жалбата, която сте изпратили, вече е готова да бъде затворена от ваша страна. нали 🙂
Благодаря ви предварително!
I'm sorry, but I'm quite lost, I guess.
Just to be 100% sure: you've managed to withdraw the winnings even though no payment option was available. Hence the complaint you've submitted is now ready to be closed from your side. Right? 🙂
Thank you in advance!
Не знаех, че методът на плащане, който мога да направя с карта, не може да се използва, т.е. преди да започна да играя, изглеждах, че съм наясно, но за съжаление не бях
I did not know that the payment method that I can card could not get used that is before I started playing I looked thought I was in the clear but unfortunately I wasn't
Е, изглежда искахте да закриете акаунта си и съвсем наскоро беше подадена друга жалба. Предполагам, че вече не желаете да ни напускате.
Успех и с двете жалби.🤞🤞🤞
Well, you seemed to be asking to close your account, and just recently, another complaint was submitted. I guess you no longer wish to leave us.
Good luck with both complaints.🤞🤞🤞
Здравей, акаунтът ти е изтрит.
бъди добре
Hi, your account has been deleted.
tay well
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.