Здравей.
Къде точно е ограничен акаунтът ви? В повечето случаи казиното трябва да предостави обяснение
Сигурен ли си, че не са ти казали?
Уведомете ме, моля.
Hello there.
Where exactly is your account restricted? In most cases, the casino should provide an explanation
Are you sure you haven't been told?
Let me know, please.
Е, страхувам се, че всъщност не е името. Това е само част от URL адреса. Изобщо не е полезно, съжалявам.
Можете ли да напишете името на казиното? Не само непълният адрес - ако може.
Какво ще кажете за вашия проблем, попитахте ли казиното? Има ли напредък, моля? 🤔
Well, it's not actually the name, I'm afraid. This is just a part of the URL address. It's not helpful at all, sorry.
Could you kindly write the casino's name? Not just the incomplete address - if I may.
What about your issue, did you ask the casino? Is there any progress, please? 🤔
Здравейте, за съжаление, ако отида на конкретната страница за оплаквания, страницата ме изпраща напред с опциите за отговор и след това ме връща обратно без възможност за приключване на оплакването
Hello, unfortunately, if I go to the specific page for complaints, the page sends me forward with the response options and then sends me back without the possibility of concluding the complaint
Salve purtroppo se vado nella pagina apposita per i reclami, la pagina mi manda avanti con le opzioni di risposte e poi mi manda indietro senza possibilità di concludere il reclamo
Можете ли да поставите видеоклип? Или поне няколко скрийншота. Ще се опитам да разбера проблема. Благодаря ти.
Could you please paste a video clip? Or at least a few screenshots. I'll try to figure out the problem. Thank you.
Това е последната страница, която виждам и след това ме кара да се върна назад
This is the last page I see and then it makes me go back
Questa è la ultima pagina che vedo e che poi mi fa tornare indietro
Здравейте и благодаря за съдействието! Мога ли да видя и последната страница, до която имате достъп, преди да ви върне, моля? Опитваме се да локализираме конкретното стъпало, което причинява проблема. 🙏
Hello, and thank you kindly for your cooperation! May I also see the last page you can access before it gets you back, please? We're trying to localize the concrete step, which is causing the problem. 🙏
О благодаря ти. но трябва да видя предишната страница, моля. Този, който ви пренасочва обратно към тази обща страница. 🙏
Oh, thank you. but I need to see the previous page, please. The one that redirects you back to this general page. 🙏
Здравейте, значи това е страницата, която ви пренасочва към това, което вече сте публикували като екранна снимка преди да? Когато щракнете върху една от опциите, тя ви отвежда до общата страница, нали?
Hi, so this is the page that redirects you to what you already posted as a screenshot before yes ? When you click on one of the options, it takes you to the general page, yes ?
Екранната снимка, която виждате, след това замръзва и ме кара да се върна назад, без да мога да публикувам
The screenshot you see where it then freezes and makes me go back without being able to publish
Lo screenshot che vedi e dove poi si blocca e mi fa tornare indietro senza poter pubblicare
Благодаря ви за отговора. Говорих с моя колега и тя ме посъветва, че понякога Италия е блокирана при нас и че има възможност да включите VPN и да опитате да подадете жалба по този начин. Ако това не помогне, ще се опитам да ви помогна отново и да реша проблема.
Ще го пробваш ли?
Thank you for your reply. I talked to my colleague and she advised me that sometimes Italy is blocked with us and that a possibility would be to turn on the VPN and try to file a complaint that way. If that doesn't help, I'll try to help you again and solve the problem.
Are you going to try it ?
Току-що активирах любимата си VPN, surfshark, но нищо обичайната страница, която ме блокира в крайна сметка
I just activated my favorite VPN, surfshark but nothing the usual page that blocks me in the end
Ho appena attivato la mia VPN preferita, surfshark ma niente la solita pagina che mi blocca alla fine
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.