Все още не съм получил моите 600 $, все още ми казват, че банката St George е задържана (чака), междувременно във Facebook се публикуват други отзиви, които казват страхотно изживяване с бързо теглене. Ще проверя разписката в банката след дългия уикенд.
Still have not received my 600$, still telling me St George bank is holding (pending), meanwhile other reviews getting posted on Facebook saying great fast withdrawal experience. Will be checking receipt with the bank after long weekend.
Здравейте.
Никога не съм чувал за този сайт, така или иначе, искате ли да научите за безплатен процес на оплакване? Може да ви помогне:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
Ако решите да създадете такова, моля, използвайте опцията „Не познавам казиното" и след това поставете връзката в тялото на жалбата.
https://casino.guru/complaints/create
Hello.
I've never heard of this site, anyway, care to learn about a free complaint process? Might help you out:
https://casino.guru/complaint-resolution-instructions
If you decide to create one, please use the option "I do not know the casino" and then insert the link into the body of the complaint.
https://casino.guru/complaints/create
Съжалявам, не знам. Предлагам да им изпратите имейл, може би.
I'm sorry, I do not know. I suggest sending them an email, perhaps.
Здравейте, просто се чудя дали знаете защо вече не мога да вляза в Ask Gamblers?
Получавам това, когато опитам.
Съжаляваме.
Тази страница не е достъпна във вашия регион.
за разбирането
Маргарет
Hi just wandering if you know why I can't log into Ask Gamblers anymore?
I get this when I do try.
We are sorry.
This page is not available in your region.
Regards
Margaret
Наистина нямам представа. Опитайте да помолите поддръжката на сайта, може би.🤷♀️
I really haven't got a clue. Try to ask the support of the site, perhaps.🤷♀️
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.