Искам да изразя недоволството си от казиното Masonslots, което ми конфискува 759,6 евро.
Първо, те ми поискаха стандартни документи за проверка. Предоставил съм ги. По-късно те поискаха екранна снимка на моя акаунт в Skrill. Изпратих го. След това ме помолиха да премина през проверка на Skype. Бях изключително изненадан, но се съгласих. Това ми се стори интересно. По време на проверката служител на казино ми зададе тежки въпроси за това как играя. Отговорих на всичко. Няколко дни след скайп проверката акаунтът ми беше блокиран. поради злоупотреба с бонуса. Защо ми направиха проверка по Skype? Това е подозрително, нали? Не съм съгласен с решението на казиното и не разбирам с какво е свързано.
I want to express my dissatisfaction with Masonslots casino, which confiscated 759.6 euros from me.
First, they asked me for standard documents for verification. I have provided them. They later requested a screenshot of my Skrill account. I send it. Next, they asked me to go through Skype verification. I was extremely surprised, but agreed. This struck me as interesting. During verification, a casino employee asked me tough questions about how I played. I answered everything. A few days after skype verification, my account was blocked. due to abuse of the bonus. Why did they do Skype verification for me? This is suspicious, isn't it? I do not agree with the decision of the casino and do not understand what it is connected with.