ФорумОбсъждане на жалбиЖалби за казино Sunrise Slots

Жалби за казино Sunrise Slots

преди 1 година от Soniap
|
1474 преглеждания 3 отговора |
|
Добавете пост
преди 1 година

Добър вечер, получих код за игра на 33 безплатни завъртания в казино sunrise slots, спечелих около $15 с тези 33 безплатни завъртания, но продължих да играя и имах баланс от почти $200, изпълних изискванията балансът да бъде наличен за теглене .

Свързах се с чата на казиното, за да попитам как мога да тегля към банковата си сметка, тъй като се появи единствената опция за теглене в биткойни.

Отговорът на чат агента беше, че не може да изтегли баланса, защото това е добър доживотен бонус.

Обясних, че бонусът за добре дошли е изигран в деня, в който се регистрирах в казиното и този баланс се дължи на код, предлагащ 33 безплатни завъртания, имейлът, изпратен с кода за безплатни завъртания, гласи, че мога да изтегля най-много $100 без нужда от депозит.

Можете ли да помогнете с моя случай, моля?

Автоматичен превод:
Soniap
преди 1 година

Здравейте, ако разбирам правилно, вие сте получили имейл от казино, където са ви предложили 33 безплатни завъртания. Играли ли сте в казино преди?

Предполагам, че имейлът съдържа информация, която ви казва, че максималното теглене от бонуса е $100, нали? Що се отнася до опциите за теглене, не се учудвам, че виждате само опцията за биткойн. Възможно е, ако направите минимален депозит с вашата карта, тогава да се появи опцията за теглене обратно към карта. Както и да е, не бих препоръчал да правите това, докато не разберете дали казиното желае да изплати печалбите или не.

На този етап вероятно бих препоръчал да се свържете с тях по имейл. По-бавно е, но те ще имат повече време да разгледат вашия случай и да обмислят реакцията си. Просто кажете, че сте спечелили $200 от бонуса за безплатни завъртания и сте изпълнили изискването за залагане, знаете, че в имейла е казано макс. тегленето е $100 и бихте искали да знаете как да изтеглите $100. Да видим какъв отговор ще получите 👍

Автоматичен превод:
Daniel
преди 1 година

Добър ден,


След това ще им изпратя имейл.

Благодаря

Автоматичен превод:
Soniap
преди 1 година

Бихте ли ни уведомили, когато казиното ви даде отговор, какво разбрахте? Мисля, че може да е полезно за други играчи да знаят в каква ситуация сте се сблъсквали.

Надявам се накрая всичко да се нареди добре и да можете да изтеглите спечелените пари без никакви проблеми. 🙂

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини