НачалоФорумОбсъждане на жалбиЖалби за казино гуру?

Жалби за казино гуру?

 от aquayurgort
|
256 преглеждания 1 отговор |
|

здравей


Защо екипът на Casino Guru винаги се нуждае от точно 7 дни, за да отговори, а не дори по-рано


Не всеки, но този, който имам отговаря точно след 7 дни или 2 седмици?


Изпратих имейл до член на екипа преди 2-3 седмици и все още не съм получил отговор?


.

Автоматичен превод:
aquayurgort

здравей

Има само един отговор на всички ваши въпроси. Тъй като броят на подадените жалби расте почти всеки месец, моите колеги вече достигнаха предела си; те просто нямат достатъчно време да отговорят на всеки имейл или да актуализират всяка жалба по-рано. Съжалявам, в общи линии това е – вижте сами числата.

file

Използвайте обектива на Google, за да го преведете, моля – играчите от вашата страна може много вероятно да видят оплаквания, подадени само срещу казината, лицензирани от GGL. Само фрагмент.

Бъдете търпеливи. Страхувам се, че няма начин да го ускоря.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини