НачалоФорумОбсъждане на жалбиЖалбата се отхвърля

Жалбата се отхвърля

 от LucasG05
|
410 преглеждания 8 отговора |
|

Опитвам се да подам жалба тук за това как казиното ми е позволило да отворя друга сметка, след като съм се изключил. Първата ми жалба беше отхвърлена, защото нямах доказателства за изключването. Сега намерих съответния имейл, но когато се опитам да отворя нова жалба, тя се отхвърля?

Автоматичен превод:
LucasG05

Ще се свържа с моите колеги от екипа по жалбите относно това и ще ги уведомя, че имате нови доказателства.

Мога ли да попитам дали все пак сте посочили информацията в искането за повторно отваряне?

Автоматичен превод:
LucasG05

Така че се свързах с Доминика. Моля, изпратете доказателството, което имате от имейла, направо на нейния имейл адрес, , и обяснете ситуацията. благодаря

Автоматичен превод:

да, вече й го изпратих по имейл преди две седмици. Ще изпратя имейла отново.






file




Автоматичен превод:
LucasG05

Тя със сигурност ще се свърже с вас възможно най-скоро. благодаря

Автоматичен превод:

Не изглежда така

Автоматичен превод:
LucasG05

Всъщност не разбирам смисъла на поста ти. Бихте ли били по-конкретни, моля?

Автоматичен превод:

Изглежда, че няма да се свърже с мен. Изпратих й имейл със съответните доказателства на 26 февруари и все още нямам отговор

Автоматичен превод:
LucasG05

Бих искал да ти помогна по някакъв начин, но бих казал, че този въпрос е извън обсега на форума. Чувствайте се свободни да й изпратите напомняне, моля. За съжаление не съм запознат много добре с тази ситуация, но може би през работните дни мога да я попитам дали е имало някакъв проблем.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини