Здравей,
за Lottoland ли говориш? Въпреки че не знам каква изглежда тази грешка, бих казал, че би било най-добре да информирате отговорника по жалбата - Кристина. Сигурен съм, че тя ще ви помогне с всякакви корекции.
Уведомете ме, ако имате нужда от допълнителна помощ, моля.
Hello there,
are you talking about the Lottoland one? Despite I do not know what this error seems to be, I'd say that it would be best to inform the complaint handler - Kristina. I'm sure she'll help you with any corrections.
Let me know if you need further assistance, please.
Написах, че казиното е резервирало обратно, но това беше банката. Бях си предписал.
Това трябва да означава, че банката е резервирала обратно. Наруших правилата и условията и вината не е моя.
I wrote that the casino booked back but it was the bank. I had prescribed myself.
It must mean that the bank booked back. I violated the terms and conditions and it's not my fault.
Ich habe geschrieben, dass das Casino zurück gebucht hatte, aber es war die Bank. Ich hatte mich verschrieben.
Es muss heißen, dass die Bank zurück gebucht hatte. Damit habe ich gegen die AGB verstoßen und ich kann gar nix dafür.
Така че просто напишете тази информация директно в темата за оплакване, моля. Използвайте бутона за цитат или отговор – по същия начин, по който комуникирате тук във форума.
Използвайте тази директна връзка , моля.
So just write this information directly to the complaint thread, please. Use the quote or reply button - the same way as you communicate here on the forum.
Use this direct link, please.
Здравейте,
Ще го разгледам, поне за това ми трябва print screen. Без да знам грешките, нямам представа откъде да започна.
Hello,
I'll look into it, for that I need a print screen at least. Without knowing the errors, I have no clue where to start.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.