ФорумОбсъждане на жалбиЖалба за казино Firevegas

Жалба за казино Firevegas

преди 2 години от Otepoti07
|
3444 преглеждания 5 отговора |
|
преди 2 години

здрасти

Спечелих $1000nz на 7 юли 2022 г., случайно използвах старата си сметка, завършваща на 01, която трябваше да е 02, тъй като моят 01 ax out беше затворен през юни 2022 г. Казват, че са прехвърлили печалбите в моята сметка 01, не можете да банкирате към затворена сметка. Накарах банката си да изпрати писма, потвърждаващи, че моята сметка 01 е затворена през юни 2022 г., а също така изпратиха писмо за потвърждение, в което се посочва правилната банкова сметка с наставка 02, а не 01, те също провериха за средствата и нищо, тъй като е затворена сметка щеше да бъде възстановена в рамките на 2 дни и също така заяви, че не са получени средства. Те все още са нечестни и казват, че имам средствата, което не моля да ми помогне. Благодаря ти Тина

Автоматичен превод:
Otepoti07
преди 2 години

Здравейте,

Съжалявам, че сте играли в такова казино. 🙁

Добре че пусна жалбата. Смятам, че тази ситуация има много просто решение, изисква само казиното да ви предостави копие от поръчката за транзакция, ако приемем, че плащането наистина е извършено.

Сега си спомням, че мой приятел случайно изпрати малко пари в затворената банкова сметка на баба си. За да бъдем точни, прехвърлянето никога не е било извършено, защото е възникнала грешка, казваща нещо като „невалиден номер на сметка". Така че той просто въведе правилния номер на сметката.

Не съм сигурен дали това е подобно на всяка банка в света.

Наистина се надявам, че ще можем да ви помогнем с вашата жалба.



Автоматичен превод:
преди 2 години

Здравейте, да, изпратиха фиш за плащане, който препратих на моята банка, но те казаха, че не са депозирани средства и казаха, че Firevegas трябва да проследи и проследи оттам, тъй като сметката ви е затворена и те не можаха да проследят плащането .

Автоматичен превод:
Otepoti07
преди 2 години

здравей

така че бих предположил, че отговорът изглежда доста ясен. Проверих жалбата ви и разбрах, че Адам е попитал директно казиното, нека изчакаме какво следва от страна на казиното. 🤔

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
преди 2 години

здрасти

Да, да се надяваме, че могат да го запазят реално.

Благодаря ти за помощта.

Оценявам го

Автоматичен превод:
Otepoti07
преди 2 години

Да се надяваме, че казиното ще сътрудничи 🤞

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини