Прекарах около час в разговор с отдела по жалбите, защото това е точно съобщението, което очаквах от вас, така че исках да съм напълно запознат с доказателствата, които получихме от вас и от казиното за този случай: https: //casino.guru/joka-room-casino-player-s-winnings-were-confiscated-
Изпратихте ни вашата история на играта, която беше напълно добре, но добавихте една допълнителна колона, показваща „как трябва да изглежда балансът според вашето мнение" - това беше вашето основно доказателство срещу казиното. След това ни изпратихте разговор между вас и поддръжката на казиното, потвърждавайки, че сте поискали бонус, след като сте загубили депозита си.
Депозирахте 100, загубихте 100. След това поискахте казино поддръжката за бонус ( това дори е включено в собствените ви доказателства и казиното ни изпрати точно същия разговор). Получихте бонус 50, спечелихте хиляди от него. Тогава се опитахте да го изтеглите всичко, но макс. печалбата от бонуса беше определена на 200. Не можахте да я преглътнете, така че излезе с вашата история. Нещо повече, вие ощипахте историята си на игри в Excel, за да ни покажете „как би изглеждала историята на хазарта, АКО ВЗЕМАТЕ БОНУСА ПРЕДИ ДЕПОЗИТЕ, а не след това".
Също така твърдяхте, че полученият от вас бонус е бонус за депозит. Казиното има 40x изискване за залагане при депозитни бонуси и 50x без бонуси без депозит. Доказателствата ясно показват, че вашият бонус е изисквал 50x залагане, така че няма шанс да получите бонуса на вашия депозит.
Дори сте ни изпратили имейл, в който се казва, че:
"Доказателствата, с които разполагам, ще покажат, че в Австралия ще бъдат закрити джак стая и гуру на казино." Тогава защо не ни изпрати доказателствата вместо ощипания лист на Excel и разговор, потвърждаващ, че казиното е правилно с бонуса без депозит? Интересно ми е и какво ще ви кажат австралийските власти, когато разберат, че играете в казино, което работи без никакъв лиценз ...
Отвратен съм от това поведение и няма да ви позволя да ни обвинявате по своя вина! Значи се опитвате да твърдите, че не сме показвали всички съобщения? Е, нека ви покажа нещо. Публични средства, видими за всички 😉
I spent about an hour on a call with the Complaints department, because this is exactly the message that I was expecting from you so I wanted to be fully aware of the evidence that we received from you and from the casino about this case: https://casino.guru/joka-room-casino-player-s-winnings-were-confiscated-
You sent us your gaming history that was perfectly fine, but you added one extra column showing "how the balance should look like according to your opinion" - that was your main evidence against the casino. Then you sent us a conversation between you and the casino support confirming that you requested a bonus after you lost your deposit.
You deposited 100, you lost 100. Then you asked the casino support for a bonus (that's even included in your own evidence and the casino sent us exactly the same conversation). You got a bonus of 50, you won thousands out of it. Then you tried to withdraw it all, but the max. win from the bonus was set to 200. You couldn't swallow it so you came up with your story. Moreover, you tweaked your gaming history in Excel to show us "how the gambling history would look like IF YOU RECEIVED THE BONUS BEFORE THE DEPOSIT and not after".
You also claimed that the bonus that you received was a deposit bonus. The casino has 40x wagering requirement on deposit bonuses and 50x on no deposit bonuses. The evidence clearly shows that your bonus had 50x wagering requirement so there's no chance you received the bonus on your deposit.
You even sent us an email saying that:
"The evidence I have will see joka room and casino guru shut down in Australia." Then why didn't you send us the evidence instead of the tweaked Excel sheet and a conversation confirming that the casino is right with the no deposit bonus? I'm also wondering what the Australian authorities will tell you when they realise that you play in a casino that operates without any license...
I'm disgusted by this behaviour and I'm not going to let you blame us for your own fault! So you're trying to claim that we didn't display all the messages? Well, let me show you something. Public means visible to all 😉
Редактиран от автора преди 4 години
Автоматичен превод: