здравей
Има ли някаква връзка с вашата жалба, моля?
https://casino.guru/voodoo-casino-player-s-withdrawals-have-been-delayed
Може би искате да добавите свои собствени думи към тези екранни снимки?
Hello,
Is it somehow related to your complaint, please?
https://casino.guru/voodoo-casino-player-s-withdrawals-have-been-delayed
Do you perhaps want to add your own words to those screenshots?
Да, свързано е с моя съвместен иск, тъй като той ми даде своя имейл адрес и ме помоли да препратя всички разговори между мен и казиното
Yes it is related to my co.plaint as he had given me his email address and asked me to forward all conversations between myself and casino
Поздрави и благодарности.
Сега разбирам, но не сте длъжни да публикувате всяка подходяща екранна снимка тук, защото това е форум, а не имейл кутия. Както споменахте, вашият отговорник по жалби поиска да им изпратите всичко по имейл.
Ако не сте съгласни, моля, използвайте собствените си думи в този форум. Чувствайте се свободни да споделите вашите чувства, мисли или нещо друго, което искате. Само имайте предвид, че това не е оплакването. 🙏
Искате ли да добавите нещо точно сега?
Greetings and thanks.
I understand now, but you are not obliged to post every relevant screenshot here because this is a forum and not an email box. As you mentioned, your complaint resolver requested that you email them everything.
If it is okay with you, please use your own words in this forum. Feel free to share your feelings, thoughts, or anything else you would like. Just keep in mind this is not the complaint. 🙏
Would you like to add anything right now?
Мисля, че нещо е странно.
Какво означава, моля? Какъв имейл трябва да бъде блокиран?
" " е добре; опитах това. Мога ли да ви помогна може би?
Съжалявам за всички тези въпроси; Просто искам да подредя нещата.
I think something is weird.
What does it mean, please? What email is supposed to be blocked?
"nikolas.b@casino.guru" is okay; I tried that. May I help you perhaps?
I'm sorry for all these questions; I just care to sort things out.
Безплатни професионални обучителни курсове за служители на онлайн казина. Показват най-добрите практики в индустрията, подобряват изживяването на играчите и демонстрират честния подход към хазарта
Инициатива, която започнахме с целта да създадем глобална система за самоизключване. Тя ще позволява на уязвимите играчите да блокират достъпа си до всички варианти за онлайн хазарт.
Casino.guru е независим източник на информация, свързана с онлайн казината и онлайн казино игрите. Казино Гуру не се управлява от някой хазартен оператор или друга институция. Всички ревюта и съвети са създадени по честен начин, според най-добрите познания и преценката на членовете на нашия независим екип от експерти; въпреки това те са само с информативна цел и не бива да се тълкуват или да се разчита на тях като правен съвет. Винаги трябва да сте сигурни, че покривате всички регулаторни изисквания, преди да играете в което и да е казино.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили:
youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.
Проверете входящите си писма и кликнете на линка, който сме изпратили: youremail@gmail.com
Линкът ще изтече след 72 часа.
Проверете вашите папки "Спам" или "Промоции" или натиснете бутона по-долу.
Потвърдителният имейл е изпратен отново.