Наистина съжалявам за ситуацията, през която преминавате в това казино.
Мога ли да попитам все пак, ако сте посочили причината за закриването на вашия акаунт, моля?
Винаги, когато причината е проблемът с хазарта, казиното трябва да го вземе наистина сериозно и със сигурност да не отваря сметката никога повече.
Но ако просто ги помолите да закрият акаунта, защото, да речем, вече не ви харесва да играете там, те със сигурност ще се зарадват, когато се върнете и ги помолите да го отворят отново.
Виждате ли разликата, моля?
Така че, за съжаление, ние няма да можем да помогнем в случай, че никога не сте споменавали пристрастяване към хазарта.
Моля, уведомете ни повече за цялата ситуация, ако желаете.
I am really sorry for the situation you go through at this casino.
May I ask, though, if you have stated the reason for closing your account, please?
Whenever the reason is the gambling problem, the casino has to take it really seriously and surely not open the account ever again.
But if you just ask them to close the account because, let's say, you don't like to play there anymore, they will surely be happy when you come back and ask them to reopen it.
Do you see the difference, please?
So, unfortunately, we won't be able to help in the case that you have never mentioned any gambling addiction to them.
Please, let us know more about the whole situation if you wish to.