Жалба Казино N1

преди 3 години от kniwli
|
4202 преглеждания 17 отговора |
|
преди 3 години

Казино N1 отказа да ми даде изплащане от 40 евро от декември 2020 г. Селфи с идентификатор не беше разпознато, нова снимка от този тип остава в категорията „все още се проверява" дори след седмици.

Мисля, че това е просто скандал, можете да загубите в казино, но неплащането на спечелените пари е просто измама!

Автоматичен превод:
kniwli
преди 3 години

Според нашия уебсайт те всъщност имат много добра репутация. Опитвали ли сте да попитате поддръжката на клиентите защо все още се проверява след няколко седмици?

Редактиран от автора преди 3 години
Автоматичен превод:
преди 3 години

Бях само поискал да ми бъдат платени парите (от декември 2020 г.). по това време те не приеха моето селфи с паспорт (първото казино, което ме помоли да изпратя такъв тип снимка), изпратих им ново с новия си паспорт (по-старият ми паспорт беше ценен само до 31 януари), Дори не получих отговор дали снимката ми вече е приета или не (изпратих я преди 3 седмици) ми се струва нелепо и се отказва изплащане, но сега не знам защо. Най-отвратителното ми се струва, че искат да им изпратя още малко пари под различна форма (първият ми и единствен паричен превод беше с кредитната ми карта, без претендиран бонус), но колко глупави предполагат хората?

Автоматичен превод:
kniwli
преди 3 години

Ако чакате 3 седмици, за да потвърдите новата снимка, определено трябва да се свържете отново с тях относно това. Не чакайте толкова дълго. Те винаги трябва да реагират в рамките на няколко дни.

Всъщност е възможно те да се нуждаят от вас да изпратите повече пари, използвайки различен начин на плащане, тъй като не са успели да ви изпратят печалбите по първия метод. Това може да е и причината, поради която виждате, че оттеглянето ви се отказва. Например някои Mastercards поддържат депозити, но играчите не могат да получат тегления до това, което не е по вина на казиното.

Както и да е, трябва да започнете да говорите с казиното, само за да видите от какво се нуждаят и защо се нуждаят. Също така не бих им изпратил пари, ако не разговарят с вас.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравей,

Говорих с администраторите на Casino N1. Те не ми посочиха никаква ценна причина, поради която не можаха да ми преведат парите на кредитната ми карта (много странно за немско казино); Трябва да създам електронен портфейл, да сложа малка сума в сметката си, да я прехвърля в казиното, след което би трябвало (на теория) да си върна парите. Това е най-подозрително за германското казино. Какво е вашето мнение ?


Автоматичен превод:
преди 3 години

Как можете да играете само с един OC от този доставчик?! Групата N1 е най-голямата асоциация за измами на всички времена, операторите са престъпници, бих посъветвал, за щастие отмяната на 40 € не е много и стойте далеч от тази асоциация.

Автоматичен превод:
преди 3 години


парите ми бяха върнати благодарение на Casino Guru.



Автоматичен превод:
kniwli
преди 3 години

Наистина се радвам, че можехме да помогнем тук и също така се радвам, че казиното пожела да сътрудничи 🙂


Само в случай, че някой иска да разгледа жалбата ви: https://casino.guru/n1-casino-player-s-withdrawal-has-been-delayed-1

Автоматичен превод:
преди 2 години

N1 casino е пълна измама, измамиха ме с 60 долара и имате съобщението, когато акаунтът беше потвърден, не плаща е измама и че не използвах бонус и печелех твърде много, излязох от играта и никога повече не бих могъл да вляза

Редактиран от автора преди 2 години
Автоматичен превод:
grego764
преди 2 години

Здравейте,

това казино спечели много добра репутация, така че бих искал да науча повече за вашия проблем - ако може.

Получихте ли имейл, обясняващ защо вашите печалби са анулирани или тегленето ви е отменено?

Нарушили ли сте някакви правила и условия, дори неволно?

Бихме могли да помогнем, просто споделете какво се е случило.

Автоматичен превод:
Radka
преди 2 години

Е , успях да вляза , първото нещо е , че още не са ми платили , дори не ми изпращат известия , само ми казват , че предстои , не съм нарушавал нито една от политиките , тъй като не обичам да правя каквото и да е, за да печелите, тъй като това е късмет, вашето обслужване на клиенти последното нещо, което ми казахте, е да ви пиша по-късно, това означава, че дори не са готови, забележете: тегленето трябваше да отнеме не повече от 20 минути и изминаха два дни от последния, който поисках

Автоматичен превод:
grego764
преди 2 години

Здравей,

за по-добра идея даваме на казината 14 пълни дни, за да продължат с плащането. Както и да е, обичайно е, че отнема няколко дни в зависимост от опцията за плащане, която сте избрали.

Мисля, че трябва да изчакаш. Вашият акаунт беше ли потвърден напълно, моля?

Автоматичен превод:
преди 2 години

Не знам дали работите за тях , но те са крадци , не знам защо ги защитавате толкова много , заснех разговорите им и всичко , което се случва , отговорите им и всичко , това е казиното , което отнема най - дълго време за плащане и ако ви липсва изискване веднъж да ви блокират, това е за вас да се отчайвате, както виждам, тъй като имате парите в тяхната платформа и те не искат да губят, надявам се, че никой не влиза и съм готов да дам всичко информацията, необходима за потвърждаване на истинността ми

Автоматичен превод:
grego764
преди 2 години

Здравейте,

Не работя за никое казино. Току-що любезно ви информирах, че дори нашият екип за жалби позволява на казината 14-дневен период от време, свързан с оплаквания.

Това не е защита, а споделяне на информация. Мисля, че трябва да подадете жалбата, така че ще видите как ще продължим.

Чувствайте се свободни да го направите тук и да предоставите всичко, свързано с вашия проблем:

https://casino.guru/complaints/create

Автоматичен превод:
преди 7 месеца

Моля, не играйте в n1 и feumzi или във всички казина на Малта и Кюрасао. Те я съдят за незаконен хазарт. В момента имам проблеми заради n1 казино и richprice.


Не играйте. Очакват го реклами и дори затвор

Автоматичен превод:
omibun6
преди 7 месеца

Съжалявам за настоящата ви ситуация. Моля, вижте отговора ми на другия ви пост тук .

Автоматичен превод:
omibun6
преди 7 месеца

Здравей omibun...това, през което преминавам с това казино N1, е наистина отвратително. Те просто не искат да ми изплатят печалбите и правят всичко, което е глупаво да не се прави. Не е за вярване какво правят. Тези глупави трикове са наистина глупави. Играя от много години, но никога не съм виждал нещо подобно. Те наистина са измамници. Много ме ядосва. Проблемът е, че ние (играчите) винаги сме губещи, тъжно, но факт.

Автоматичен превод:
lefterismusic
преди 7 месеца

Наистина бих ви препоръчал да имате още малко търпение, ако е възможно, и да видим как ще се разреши оплакването ви.🙏🤞

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини