ФорумОбсъждане на жалбизареждане с гориво казино не плаща

зареждане с гориво казино не плаща

преди 3 години от sardapoor
|
4340 преглеждания 11 отговора |
|
преди 3 години

спечелих 400 € и осребрях skrill и те продължиха да анулират тегленето 3 пъти и да го върнат в баланса ми, за да го играя, което и направих. причината за анулиране беше skrill не приема тегления. те непрекъснато ми казваха, че платежният отдел е включен случаят и трябва да изчакам. след като внезапно загубих печалбите си, отделът за плащания реагира да се свърже със skrill.в продължение на 11 години нямах проблеми със skrill и по съвпадение днес имам един .casino гуру списък на казиното, както е позволено от Холандия, но лицензът ясно заявете, че Холандия е ограничена. стойте далеч сайтът е ужасен продължава да ви излиза по време на игра.

Автоматичен превод:
sardapoor
преди 3 години

Здравейте, говорихме за Skrill тук: https://casino.guru/forum/general-gambling-discussion/skrill--gambling--money

По отношение на последните промени, всъщност е възможно казиното да е имало проблеми с изпращането на парите към вашата сметка в Skrill. Изглежда, че Skrill вече не обича хазартни пари.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравей Даниел, това звучи много странно. когато отворя приложението си за скрил, винаги е пълно с бонуси от казино, което би било странно да популяризирате хазартни сайтове, но не и да обработвате хазартни депозити. използвах skrill 3x, за да депозирам в същото казино и те бяха наясно, че депозирах на хазартна площадка. Свързах се с тях, ако имаше проблем, ясно споменах казиното, което повториха, че изобщо няма проблем за получаване на пари от хазарт .

Автоматичен превод:
преди 3 години

Как да направя отговора си частен на жалба

Автоматичен превод:
преди 3 години

просто го запишете тук и натиснете submit.или искате да говорите с мен лично?

Автоматичен превод:
Joz1614
преди 3 години

Всеки отговор на жалби, докато агентът го направи публично достояние. Ако искате да го запазите частен, просто добавете бележка в отговора, че искате да го запазите частен.

Автоматичен превод:
sardapoor
преди 3 години

Тогава предполагам, че трябва да препратите разговора си със Skrill до казиното, за да докажете, че не е имало проблеми и те трябва да ви изпратят парите, ако не ви изпратят нещо, което да подкрепи твърдението им.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Днес се свързах с тях в чата на живо с молба за актуализация, но той ми каза, че не работим с възстановяване на суми.

изпратих му екранна снимка, показваща тегленето като инициирано и едновременно с наличното салдо /

ако казиното беше честно, те незабавно трябваше да се извинят и да компенсират депозитите ми като добър жест в края, вината е, че това се случи. Поисках 3 пъти теглене, това не означава, че наистина исках теглене и това беше моето намерение да не продължа играта, след което изиграх победата си, но това не отнема фактите, че те създадоха възможността да го направят. освен сайта е ужасно изоставащо и бавно и аз съм изхвърлен от играта на всеки 2 завъртания. Спомням си, че имате CG кодекс за ограничени държави, ако играч направи достъп до сайта от ограничена държава, той трябва да бъде платен в случай на победа и възстановени?

Автоматичен превод:
sardapoor
преди 3 години

Ако играчът играе в казиното и спечели, той трябва да му плати, защото вината на казиното е, че са го оставили да играе там. Ако играчът загуби, той е загубил и не трябва да има възстановяване.

Докато имате реален шанс да спечелите в казино и да получите плащане в случай на печалба, тогава няма причина за възстановяване на суми. Има и друг случай, когато играч играе в казиното, губи малко пари, след което играчът печели, казиното анулира печалбите, тъй като играчът е от ограничена държава, но казиното отказва да плаща възстановяване по едно и също време. Това е погрешно, тъй като в този случай играчът играеше и харчеше пари, но нямаше реални шансове за победа. Тогава играчът трябва да си върне парите.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Хммм, това е ужасно да се чуе. Вече ли го докладвахте? Мисля, че е най-добре да бъде докладвано на някой по-висок от регулаторния съвет в сайта на казиното. Проверили ли сте дали има проблеми с вашия акаунт? или нещо мъгла се е случило, докато сте далеч. Толкова е лошо да не изтегляте печалбите си. Е, вероятно бихте потърсили друг сайт или доставчик, който няма да ви даде същото преживяване като това. Това е и причината, поради която всички трябва да бъдат внимателни, когато става въпрос за залагане.

Автоматичен превод:
преди 3 седмици

Спечелих 400 евро в refuelcasino и избрах директен банков превод като метод за теглене. Проблемът е, че се опитвах да се свържа с поддръжката в чат и имейл, без никой дори да ми отговори. Поддръжката чрез чат на живо обикновено отговаря за минути. Тегленето все още предстои и се притеснявам, че няма да си получа парите, тъй като изглежда, че никой не е активен там. какво трябва да направя

Автоматичен превод:
swechicc
преди 3 седмици

Здравейте, тъй като не получавате никакъв отговор, вярвам, че сте малко притеснени за вашето оттегляне. Въпросът ми е колко време чакате парите си? Това първото ви теглене ли е? Трябваше ли да се изпращат документи?

Бих искал да отбележа, че даваме на казината 14 дни да разрешат проблема около тегленето и ако нищо не се случи, моля, свържете се и ние ще се опитаме да помогнем. Но засега бих бил търпелив, не отменяйте тегленето или не залагайте с парите и изчакайте да получите съобщение от казиното. Веднъж на всеки два дни се опитвах да им пиша отново и да видя дали ще ти отговорят или не.

Това би била процедурата, която бих приложил за момента. Ако нищо не се промени, ще съм тук.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Следете ни в социалните медии – всекидневни публикации, бонуси без депозит, нови слотове и още
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини