ФорумОбсъждане на жалбизареждане с гориво казино не плаща

зареждане с гориво казино не плаща

преди 3 години от sardapoor
|
3449 преглеждания 9 отговора |
|
Добавете пост
преди 3 години

спечелих 400 € и осребрях skrill и те продължиха да анулират тегленето 3 пъти и да го върнат в баланса ми, за да го играя, което и направих. причината за анулиране беше skrill не приема тегления. те непрекъснато ми казваха, че платежният отдел е включен случаят и трябва да изчакам. след като внезапно загубих печалбите си, отделът за плащания реагира да се свърже със skrill.в продължение на 11 години нямах проблеми със skrill и по съвпадение днес имам един .casino гуру списък на казиното, както е позволено от Холандия, но лицензът ясно заявете, че Холандия е ограничена. стойте далеч сайтът е ужасен продължава да ви излиза по време на игра.

Автоматичен превод:
sardapoor
преди 3 години

Здравейте, говорихме за Skrill тук: https://casino.guru/forum/general-gambling-discussion/skrill--gambling--money

По отношение на последните промени, всъщност е възможно казиното да е имало проблеми с изпращането на парите към вашата сметка в Skrill. Изглежда, че Skrill вече не обича хазартни пари.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Здравей Даниел, това звучи много странно. когато отворя приложението си за скрил, винаги е пълно с бонуси от казино, което би било странно да популяризирате хазартни сайтове, но не и да обработвате хазартни депозити. използвах skrill 3x, за да депозирам в същото казино и те бяха наясно, че депозирах на хазартна площадка. Свързах се с тях, ако имаше проблем, ясно споменах казиното, което повториха, че изобщо няма проблем за получаване на пари от хазарт .

Автоматичен превод:
преди 3 години

Как да направя отговора си частен на жалба

Автоматичен превод:
преди 3 години

просто го запишете тук и натиснете submit.или искате да говорите с мен лично?

Автоматичен превод:
Joz1614
преди 3 години

Всеки отговор на жалби, докато агентът го направи публично достояние. Ако искате да го запазите частен, просто добавете бележка в отговора, че искате да го запазите частен.

Автоматичен превод:
sardapoor
преди 3 години

Тогава предполагам, че трябва да препратите разговора си със Skrill до казиното, за да докажете, че не е имало проблеми и те трябва да ви изпратят парите, ако не ви изпратят нещо, което да подкрепи твърдението им.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Днес се свързах с тях в чата на живо с молба за актуализация, но той ми каза, че не работим с възстановяване на суми.

изпратих му екранна снимка, показваща тегленето като инициирано и едновременно с наличното салдо /

ако казиното беше честно, те незабавно трябваше да се извинят и да компенсират депозитите ми като добър жест в края, вината е, че това се случи. Поисках 3 пъти теглене, това не означава, че наистина исках теглене и това беше моето намерение да не продължа играта, след което изиграх победата си, но това не отнема фактите, че те създадоха възможността да го направят. освен сайта е ужасно изоставащо и бавно и аз съм изхвърлен от играта на всеки 2 завъртания. Спомням си, че имате CG кодекс за ограничени държави, ако играч направи достъп до сайта от ограничена държава, той трябва да бъде платен в случай на победа и възстановени?

Автоматичен превод:
sardapoor
преди 3 години

Ако играчът играе в казиното и спечели, той трябва да му плати, защото вината на казиното е, че са го оставили да играе там. Ако играчът загуби, той е загубил и не трябва да има възстановяване.

Докато имате реален шанс да спечелите в казино и да получите плащане в случай на печалба, тогава няма причина за възстановяване на суми. Има и друг случай, когато играч играе в казиното, губи малко пари, след което играчът печели, казиното анулира печалбите, тъй като играчът е от ограничена държава, но казиното отказва да плаща възстановяване по едно и също време. Това е погрешно, тъй като в този случай играчът играеше и харчеше пари, но нямаше реални шансове за победа. Тогава играчът трябва да си върне парите.

Автоматичен превод:
преди 3 години

Хммм, това е ужасно да се чуе. Вече ли го докладвахте? Мисля, че е най-добре да бъде докладвано на някой по-висок от регулаторния съвет в сайта на казиното. Проверили ли сте дали има проблеми с вашия акаунт? или нещо мъгла се е случило, докато сте далеч. Толкова е лошо да не изтегляте печалбите си. Е, вероятно бихте потърсили друг сайт или доставчик, който няма да ви даде същото преживяване като това. Това е и причината, поради която всички трябва да бъдат внимателни, когато става въпрос за залагане.

Автоматичен превод:

Присъедините се към общността

Трябва да се регистрирате, за да добавите мнение

Регистрирайте се
flash-message-news
Casino Guru Новини – Следете ежедневните новини от хазартната индустрия
Абонирайте се за нашия бюлетин, за да разбирате за бонуси без депозит, нови слотове и други новини